Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00592127/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00604637/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Piasecznie w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Piaseczyński - Starostwo Powiatowe w Piasecznie
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chyliczkowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@piaseczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Piasecznie w 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2544bb6f-53ee-495d-aade-33de0628a97a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024462/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 TABLICE REJESTRACYJNE DLA POJAZDÓW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.37.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Piasecznie w 2025 roku”
w tym:
· samochodowe zwyczajne (jedno i dwurzędowe),
· samochodowe zwyczajne dla pojazdu elektrycznego albo napędzanego wodorem,
· samochodowe zabytkowe (jedno i dwurzędowe),
· samochodowe zabytkowe jednorzędowe zmniejszone,
· samochodowe indywidualne (jedno i dwurzędowe),
· samochodowe tymczasowe (jedno i dwurzędowe),
· motocyklowe/ciągnikowe zwyczajne,
· motocyklowe dla pojazdu elektrycznego albo napędzanego wodorem,
· motocyklowe/ciągnikowe zabytkowe,
· motocyklowe/ciągnikowe indywidualne,
· motorowerowe zwyczajne,
· motorowerowe dla pojazdu wyposażonego w silnik elektryczny,
· motorowerowe zabytkowe,
· samochodowe zwyczajne (do przyczep),
· samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone,
· tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej,
· samochodowe profesjonalne (jedno i dwurzędowe),
· motocyklowe profesjonalne (dwurzędowe),
· motorowerowe profesjonalne (dwurzędowe),
· wtórniki tablic rejestracyjnych
oraz odbiór tablic wycofanych z obiegu i ich utylizacja z miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr
5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 865735,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 929250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 929250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TABLIX Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5240004589
7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 91
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 929250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Usługa w zakresie ochrony fizycznej oraz ochrony mienia na terenie obiektu znajdującego się w Piasecznie, przy ul. Jana Pawła II 55.
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Lipowej 8 w Bąkówce w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Projekt i budowa budynków komunalnych w gminie Piaseczno."
- ROZBUDOWA PARKU MIEJSKIEGO w ramach zadania "Zagospodarowanie terenu przyległego do Parku im. Książąt Mazowieckich"
- Zakup świeżych warzyw i owoców na potrzeby stołówki szkolnej w Zalesiu Górnym
- "Zakup i sukcesywną dostawę szczepionek"
- Wycena nieruchomości - usługi na potrzeby Gminy Piaseczno.
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi, według ustalonych prawem wzorów w dniu dostawy, dla Urzędu Miejskiego w Łomży"
- " Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipnie ."
- "Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru na potrzeby komórek organizacyjnych Polskiego Radia S.A. w likwidacji
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.