eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówRozbudowa drogi gminnej nr 420883W- ul. Strefowej w Węgrowie



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 420883W- ul. Strefowej w Węgrowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Węgrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Mariacki 16

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-edead8df-0194-4802-81d4-d29d03a6f816

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej nr 420883W- ul. Strefowej w Węgrowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edead8df-0194-4802-81d4-d29d03a6f816

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065741/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa drogi gminnej nr 420883W- ul. Strefowej w Węgrowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594724

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FEiZP.271.1.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania dla inwestycji pn. „ Rozbudowa drogi gminnej nr 420883W- ul. Strefowej w Węgrowie”.
1.1. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO I PLANOWANE ZAMIERZENIE
1.1.1. Opis stanu istniejącego
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie miasta Węgrów, w zabudowie luźnej w postaci domów jednorodzinnych oraz pól rolniczych i terenów przemysłowych. Rozbudowa drogi gminnej publicznej ul. Strefowej obejmuje odcinek od skrzyżowania z ul. Słoneczną do skrzyżowania z ul. Szeroką i ul. E. Paczóskiego w Węgrowie, o łącznej długości 500,79mb. Droga gminna posiada pas o szerokości 9m z nawierzchnią gruntową, wzmocnioną żwirem. Od strony południowej na całej długości odcinka znajduje się rów melioracyjny stanowiący odwodnienie drogi. Brak wyodrębnionej jezdni i poboczy. Ruch pieszych odbywa się po jezdni. W pasie drogowym znajduje się sieć wodociągowa, sieci energetyczne.
1.1.2. Planowane zamierzenie
Przekrój uliczny drogi klasy Z, obciążenie ruchem na poziomie KR3.
Zakres robót dla przedmiotowej inwestycji obejmuje:
1) Roboty drogowe:
a) wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 6,5 m z betonu asfaltowego, obramowanej krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30cm (wystające) oraz opornikami 12x25cm w miejscach zaniżenia,
b) budowa ciągu pieszo-rowerowego 3,0m z kostki betonowej gr. 8cm,
c) budowa chodnika o szerokości zmiennej od 1,5 m do 2,50 m z kostki betonowej ( odcinek ul. Szerokiej), obramowanego obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30cm,
d) Budowa zjazdów indywidualnych o szerokości min. 4,5m i publicznych o szerokości min. 5m. dostosowanych do szerokości zjazdów w terenie,
e) Wykonanie pobocza z kruszywa,
f) Wzdłuż drogi zaprojektowano jednostronny rów odwadniający waz z przepustami fi 80 oraz opornikami w miejscach zaniżenia 12x25cm,
2) Urządzenia infrastruktury związane z drogą:
a) Budowa/przebudowa oświetlenia ulicznego, należy wyprowadzić dwie linie oświetleniowe- Obwód 1 ul. Strefowa, Obwód 2 ul. Szeroka, montaż słupów i lamp oświetleniowych, łączna długość 560m
b) Budowa kanalizacji deszczowej, kanał deszczowy DN200mmm z rur PP min.SN8 o długości 91,50mb, kanał deszczowy DN3315mm z rur PP min SN8 o długości 70mb, studzienki rewizyjne DN1000mm z tworzywa sztucznego – 67kpl, wpusty uliczne DN600mmm z osadnikiem 1.0m- 19 kpl,
c) Budowa kanału technologicznego, 1 rura osłonowa (RO)HDPEfi110, 3 rury HDPE fi 40 (RS) oraz pakiet mikrorurek (WMR) o średnicy fi40mm , dla złącz kablowych przewidziano studnie betonowe kablowe typu SK-2 lub SK-3,
3) Przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej:
a) Przebudowa sieci niskiego napięcia
b) Przebudowa sieci średniego napięcia
1.2.ZAKRES ZAMÓWIENIA
1) Wykonanie robót budowlanych w zakresie:
- geodezyjnego wytyczenia obiektu w terenie;
- wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przeprowadzenie wszelkich prób i badań oraz przygotowanie wszelakich dokumentów związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Dodatkowo Wykonawca przedstawi Zamawiającemu:
- harmonogram realizacji inwestycji,
- projekt zagospodarowania placu budowy,
- projekt organizacji robót,
- informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
Wszystkie ww. dokumenty muszą uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
Realizacja powyższego zakresu powinna być wykonana w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego przez
Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w instrukcji dla Oferentów oraz przez osoby posiadające stosowne uprawnienia.
1.3.DODATKOWE WARUNKI – DO OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY NALEŻY:
Wykonawca zobowiązany jest do:
1)wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (test jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 723 ze zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej,
2) przejęcia placu budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań (m.in. zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej i odtworzenie ich na własny koszt w przypadku uszkodzenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji),
3) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt, zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
4) zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na drogach dojazdowych do budowy oraz terenach i budynkach sąsiadujących z budową, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody,
5) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego na 7 dni przed ich wbudowaniem/montażem,
6) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,
7) przed rozpoczęciem prac budowlanych należy uzgodnić ze Starostą |węgrowskim projekt przebudowy punktów osnowy geodezyjnej zgodnie z projektem,
8) wycinki i wywozu drzew przewidzianych do usunięcia, usuwaniu skutków szkód powstałych w wyniku działania sił przyrody (np. wywrotów i złomów),
9) realizacji zaleceń Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego wpisanych do Dziennika budowy
10) opracowania instrukcji utrzymania i konserwacji wytworzonych elementów w ramach przedmiotu zamówienia. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót

- w sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).

Uwaga!
Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (według wzoru), kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy.

Wykonawca jest zobowiązany do ciągłego zapewnienia dostawy mediów do posesji zlokalizowanych w obrębie robót i uzgodnienia terminu przebudowy przyłączy z właścicielem tych posesji.
Wykonawca jest zobowiązany w czasie prowadzenia robót do umożliwienia tymczasowego dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie robót.

Wykonawca jest zobowiązany do wpuszczenia na plac budowy przedstawicieli PWiK w Węgrowie ( lub ich Wykonawców) w celu wykonania sieci kanalizacji sanitarnej.
Dodatkowo Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania tak robót by w pierwszej kolejności wykonać te roboty, które nie będą kolidowały z budowa kanalizacji sanitarnej. Warunek ten obowiązuje do 31 maja 2025 roku.
Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3859404,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5484570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3859404,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Przyborowski "Garden-Bruk"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241687913

7.3.4) Miejscowość: Laski

7.3.5) Kod pocztowy: 07-130

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3859404,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.