Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00627892/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Piastów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 2
1.5.2.) Miejscowość: Piastów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-820
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@piastow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42e07fe0-ff26-46e7-9e62-a11b3e1069fb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42e07fe0-ff26-46e7-9e62-a11b3e1069fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035712/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627892
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie.
Przedmiot zamówienia, wykonywany przez osoby wskazane przez Oferenta, spełniające wymagania określone w warunkach postępowania, obejmuje w szczególności: konsultacje pośrednie za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość – telefonów komórkowych, poczty elektronicznej, również poza godzinami pracy Zamawiającego; przygotowanie lub opiniowania projektów zmian w dokumentacji organizacyjno – prawnej Zamawiającego; udzielanie porad prawnych i informacji dot. obowiązujących przepisów prawa oraz z zakresu prawa pracy; opracowywanie pisemnych opinii prawnych; opiniowanie projektów umów, aneksów, porozumień, zarządzeń, aktów wewnętrznych, dokumentów i innych czynności prawnych z udziałem Zamawiającego; opracowywanie pism kierowanych do sądów i organów administracji; usługi prawne bieżące, tj. dyżury w siedzibie Urzędu Miejskiego - średnio 2 x w tygodniu, co najmniej 4-5 godzin dziennie przez osoby wskazane przez Oferenta; opiniowanie pism w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia; obsługa prawna i reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach administracyjnych oraz przed KIO; obsługa prawna sesji Rady Miejskiej w Piastowie, w tym osobiste uczestnictwo w posiedzeniach Rady Miejskiej w Piastowie min. 1 x w miesiącu. Warunki realizacji zamówienia oraz zakres usług zawarte zostały we Wzorze Umowy oraz w zakresie opisanym w SWZ stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 258 ust. 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z oświadczeniem o rezygnacji z oferty w postępowaniu na obsługę prawną w Urzędzie Miasta w PiastowiePRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kompleksowej obsługi prawnej działań podejmowanych przez Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Świadczenie pomocy prawnej z zastosowaniem prawa angielskiego na rzecz NFOŚIGW
- Obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
- Świadczenie stałej obsługi prawnej i zastępstwa procesowego na rzecz Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w 1. Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie kompleksowej pomocy prawnej na rzecz Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądowych Ministerstwa".
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.