eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiastówObsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Piastów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 2

1.5.2.) Miejscowość: Piastów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-820

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@piastow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42e07fe0-ff26-46e7-9e62-a11b3e1069fb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42e07fe0-ff26-46e7-9e62-a11b3e1069fb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035712/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627892

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie.
Przedmiot zamówienia, wykonywany przez osoby wskazane przez Oferenta, spełniające wymagania określone w warunkach postępowania, obejmuje w szczególności: konsultacje pośrednie za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość – telefonów komórkowych, poczty elektronicznej, również poza godzinami pracy Zamawiającego; przygotowanie lub opiniowania projektów zmian w dokumentacji organizacyjno – prawnej Zamawiającego; udzielanie porad prawnych i informacji dot. obowiązujących przepisów prawa oraz z zakresu prawa pracy; opracowywanie pisemnych opinii prawnych; opiniowanie projektów umów, aneksów, porozumień, zarządzeń, aktów wewnętrznych, dokumentów i innych czynności prawnych z udziałem Zamawiającego; opracowywanie pism kierowanych do sądów i organów administracji; usługi prawne bieżące, tj. dyżury w siedzibie Urzędu Miejskiego - średnio 2 x w tygodniu, co najmniej 4-5 godzin dziennie przez osoby wskazane przez Oferenta; opiniowanie pism w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia; obsługa prawna i reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach administracyjnych oraz przed KIO; obsługa prawna sesji Rady Miejskiej w Piastowie, w tym osobiste uczestnictwo w posiedzeniach Rady Miejskiej w Piastowie min. 1 x w miesiącu. Warunki realizacji zamówienia oraz zakres usług zawarte zostały we Wzorze Umowy oraz w zakresie opisanym w SWZ stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 258 ust. 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z oświadczeniem o rezygnacji z oferty w postępowaniu na obsługę prawną w Urzędzie Miasta w Piastowie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.