eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk"Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Leżajsku"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Leżajsku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LEŻAJSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 8

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48172404500

1.5.8.) Numer faksu: +48172404509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@starostwo.lezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.lezajsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.starostwo.lezajsk.pl/12392/12392/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Leżajsku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f659cde-e2f3-41ff-8950-9e44a920d61a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047412/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Leżajsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597740

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych, w następującym zakresie:
a) tablice rejestracyjne powinny być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 31 sierpnia 2022r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 poz. 1847 ze zm.), znowelizowanym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 czerwca 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1255);
b) Produkcja i dystrybucja tablic rejestracyjnych musi spełniać wymagania wynikające
z rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1885 z późn. zm.), znowelizowanego Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 lipca 2024 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 987);
c) Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na dostarczony towar;
d) Szacowana ilość przedmiotu zmówienia określona została w załączniku nr 5 do SWZ;
e) Wielkość i zakres ilości i rodzaju zamawianych tablic wynikać będzie z bieżących potrzeb; Zamawiający zastrzega sobie możliwości zmian ilościowych pomiędzy rodzajami tablic. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie na koszt Wykonawcy, partiami na podstawie zamówienia przesłanego przez Zamawiającego. Zamówienie każdorazowo będzie określać ilość i rodzaj zamawianych tablic rejestracyjnych.
f) Czas dostawy – do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, zgodnie z deklaracja w ofercie Wykonawcy; Termin dostawy tablic stanowi kryterium oceny ofert.
g) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie zadania;
h) Odbioru tablic pod względem ilościowym i jakościowym będzie dokonywał przedstawiciel Wydziału Komunikacji i Transportu. Odbiór winien być potwierdzony pisemnie w formie protokołu odbioru.
i) Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt do odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez Zamawiającego w czasie przerejestrowania i wycofywania pojazdów z ruchu w ciągu pięciu dni od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. Odebrane tablice rejestracyjne Wykonawca zobowiązany jest zutylizować w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami o odpadach.
j) w przypadku zmian w przepisach dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243243,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264979,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243243,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH TABLITEK Bogumił Sobota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690126175

7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 7a/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-203

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243243,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.