Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00538208/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00547130/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wzmocnienie potencjału technicznego jednostek OSP z terenu Gminy Dukla
w celu prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11
1.5.2.) Miejscowość: Dukla
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4cdf276f-75a5-4b9f-a888-269820a281ee1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzmocnienie potencjału technicznego jednostek OSP z terenu Gminy Duklaw celu prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cdf276f-75a5-4b9f-a888-269820a281ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010802/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wzmocnienie potencjału technicznego jednostek OSP z terenu Gminy Dukla w celu prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 Energia i środowisko, działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538208
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z wyposażeniem na potrzeby działalności OSP w Równem.Zgodnie z Załącznikiem Nr 1A do SWZ -Zadanie 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
34114000-9 - Pojazdy specjalne
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
4.5.5.) Wartość części: 600000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup pojazdu typu Quad ratowniczy z wyposażeniem na potrzeby działalności jednostki OSP w Dukli i OSP w Tylawie.Zgodnie z załącznikiem nr 1B do SWZ - Zadanie nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa specjalistycznego sprzętu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP w Tylawie.Zgodnie z załącznikiem nr 1C do SWZ - Zadanie 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
42122110-4 - Pompy gaśnicze
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303301,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303301,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303301,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Motocykle Lublin Jarosław Wiśniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010430
7.3.3) Ulica: Kokosowa
7.3.4) Miejscowość: Elizówka
7.3.5) Kod pocztowy: 21-003
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303301,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JC&P Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367909571
7.3.3) Ulica: Waryńskiego
7.3.4) Miejscowość: Łobez
7.3.5) Kod pocztowy: 73-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOTOCYKLE LUBLIN JAROSŁAW WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
MOTOCYKLE LUBLIN JAROSŁAW WIŚNIEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI DUKLA
więcej: przetargi DUKLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu typu QUAD-ATV w ramach projektu "Doposażenie jednostki OSP Bęczków w samochód oraz sprzęt/wyposażenie wykorzystywane w akcjach ratowniczo-gaśniczych oraz podczas usuwania skutków ..."
- Dostawa łodzi ratowniczej z silnikiem zaburtowym, wyposażeniem i przyczepą transportową dla OSP Potasznia i OSP Płociczno (2 szt.)
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, fabrycznie nowego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi komunalnych wraz z osprzętem komunalnym.
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH FINANSOWANEJ W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU
- Zakup śmieciarki na potrzeby zbierania odpadów. "Budowa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem"
- ZAKUP UŻYWANEGO SAMOCHODU SPECJALNEGO DO HYDRODYNAMICZNEGO CZYSZCZENIA SIECI ODWADNIAJĄCYCH I KANALIZACYJNYCH, ZBIERANIA I TRANSPORTU ODPADÓW PŁYNNYCH ORAZ ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
więcej: Pojazdy terenowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.