Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
BZP.271.123.2024 Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi (...) i znajdującymi się w nich lokalami wraz z pomieszczeniami przynależnymi pozostającymi w samoistnym posiadaniu Miasta Nowy Sącz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BZP.271.123.2024 Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi (...) i znajdującymi się w nich lokalami wraz z pomieszczeniami przynależnymi pozostającymi w samoistnym posiadaniu Miasta Nowy Sącz.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-163796fe-7df2-4342-9330-d9d126dc3afd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050003/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Obsługa nieruchomości, zarządzanie nieruchomościami.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz; https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszenia-ozamowieniach.3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w specyfikacji oraz w regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.123.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi (mieszkalnymi i niemieszkalnymi) i znajdującymi się w nich lokalami wraz z pomieszczeniami przynależnymi pozostającymi w samoistnym posiadaniu Miasta Nowy Sącz.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „specyfikacją”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kar umownych
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali lub wykonują z należytą starannością przynajmniej 1 (słownie: jedną) usługę polegającą na zarządzaniu nieruchomościami zabudowanymi wraz ze znajdującymi się w nich lokalami stanowiącymi własność zlecającego o powierzchni przekraczającej 10 000 m², nieprzerwanie przez okres co najmniej 24 miesięcy.
2. dysponują następującym potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.:
- minimum trzema (3) zestawami komputerowymi do pracy biurowej,
- minimum jednym (1) specjalistycznym oprogramowaniem dotyczące zarządzania nieruchomościami (Zamawiający wymaga, by system był aplikacją zintegrowaną zawierającą i umożliwiającą korzystanie, co najmniej, z następujących modułów: czynsze, media, finanse i księgowość, obrót płatniczy. System ma być zainstalowany na co najmniej 3 stanowiskach roboczych;
3. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.:
3.1. minimum 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi podstawę do samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla specjalności:
a) konstrukcyjno – budowlanej;
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz gazowych;
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
3.2. Wykonawcy, którzy w okresie trwania umowy zapewnią prowadzenie ksiąg rachunkowych przez co najmniej 1 (jedną) osobę zajmującą się zawodowo prowadzeniem ksiąg rachunkowych, posiadającą co najmniej 3 (trzyletnią) praktykę w prowadzeniu ksiąg rachunkowych o wykształceniu wyższym ekonomicznym.
3.3. Wykonawcy, którzy w okresie trwania umowy zapewnią obsługę prawną realizowaną przez radcę prawnego/adwokata, wpisanego na listę radców prawnych/adwokatów, posiadającego co najmniej 3 (trzyletnią) praktykę w zawodzie.
3.4. Minimum 1 (jedną) osobę realizującą funkcję zarządcy/administratora nieruchomości w terenie poprzez, w szczególności, utrzymywanie stałego kontaktu z korzystającymi z lokali i pełnienie bezpośredniego nadzoru nad powierzonymi do zarządzania nieruchomościami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - warunki zostały określone w Rozdz. VI pkt 3 ppkt. 3.4.1 specyfikacji;
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - warunki zostały określone w Rozdz. VI pkt 3 ppkt.3.4.2 specyfikacji;
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - warunki określone zostały w Rozdziale VI pkt 3 ppkt 3.4.3 specyfikacji;
d) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:1. dokument, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy/ podmiotu udostępniającego zasoby;
2. oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
3. zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia (jeżeli dotyczy);
4. oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zapisów umowy w przypadku:1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
2) zaistnienia siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
3) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmiana wysokości wynagrodzenia należnego odnosi się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie ma zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie obliczona z uwzględnieniem nowej stawki podatku VAT;
4) zamawiający może z własnej inicjatywy albo na wniosek Zarządcy określać sposób wykonania umowy, po uprzednim zawiadomieniu Zarządcy na piśmie.
5) w drodze aneksu do umowy Zamawiający może przejąć, w terminie przez siebie ustalonym, realizowanie czynności egzekucyjnych. W tym przypadku łączne wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o 5%.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-27 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-25
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Wykonanie usługi zorganizowania obozu szkoleniowo-sprawnościowego zimowego z możliwością doskonalenia umiejętności w zakresie ratownictwa górskiego na potrzeby WLNZ ANS w terminie 03.02-07.02.2025 r.
- BZP.271.123.2024 Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi (...) i znajdującymi się w nich lokalami wraz z pomieszczeniami przynależnymi pozostającymi w samoistnym posiadaniu Miasta Nowy Sącz.
- BZP.271.124.2024 Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi (...) i znajdującymi się w nich lokalami wraz z pomieszczeniami przynależnymi stanowiącymi współwłasność Miasta Nowy Sącz.
- BZP.271.125.2024 Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi (...) znajdującymi się w budynkach objętych wspólnotami mieszkaniowymi stanowiącymi własność lub współwłasność Skarbu Państwa
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu nowosądeckiego
- Świadczenie transportu os. niepełnosprawnych w Nowym Sączu realizowane w ramach postanowień Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej "Centra opiekuńczo-mieszkalne"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.125.2024 Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi (...) znajdującymi się w budynkach objętych wspólnotami mieszkaniowymi stanowiącymi własność lub współwłasność Skarbu Państwa
- BZP.271.124.2024 Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi (...) i znajdującymi się w nich lokalami wraz z pomieszczeniami przynależnymi stanowiącymi współwłasność Miasta Nowy Sącz.
- BZP.271.123.2024 Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi (...) i znajdującymi się w nich lokalami wraz z pomieszczeniami przynależnymi pozostającymi w samoistnym posiadaniu Miasta Nowy Sącz.
- "Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz pozostałymi pomieszczeniami stanowiącymi własność Gminy Korsze"
- Świadczenie usługi zarządzania lokalami mieszkalnymi oraz użytkowymi
- Zarządzanie nieruchomościami gminnymi Miasta Przasnysz w 2025 r.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.