Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00623074/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kluczy bezpieczeństwa U2F
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kluczy bezpieczeństwa U2F2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12ac9d8e-c8bf-4963-8c6c-40c6d879400d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623074
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWiDIT.2611.32.2024.352.ŁKA[SECUREV2024]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 999998,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa kluczy bezpieczeństwa U2F (szacowana liczba Sprzętu 4238), w tym:
1) Dostawa do Zamawiającego fabrycznie nowego Sprzętu, spełniającego wymagania określone w SOPZ;
2) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji na Sprzęt i zapewnienie w jej ramach serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego na dostarczony Sprzęt;
3) dostarczenie przez Wykonawcę Dokumentacji dostarczonego Sprzętu na etapie dostawy Sprzętu do siedziby Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Innergo Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 952-206-47-94
7.3.3) Ulica: ul. Odrowąża 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1229877,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
będzie odpowiadało kwocie wynikającej z ilorazu ceny jednostkowej brutto i liczby sprzętu -
wynikających z Formularza ofertowego, co będzie stanowiło 1 229 877,72 zł (słownie: jeden
milion dwieście dwadzieścia dziewięć tysięcy osiemset siedemdziesiąt siedem złotych 72/100 zł
brutto, przy czym wynagrodzenie nie przekroczy 1,23 miliona złotych brutto, którą Zamawiający
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa worków na odpady komunalne i medyczne na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Udrożnienie koryta rzeki Pszczynki w km 16+900-17+500, m. Pszczyna, gm. Pszczyna (rozmiar rzeczowy: 0,600 km)
- "Termomodernizacja budynku B Centrali NIK wraz z robotami towarzyszącymi"
- Remont dw.nr 677 gr.Woj.-Ostrów Maz.od km 24+116 do km 24+719 (n.pikietaż 24+456-25+059)oraz od km 25+675 do km 29+000 (n.pikietaż 26+015-29+340)(od gr.woj.do m.Gniazdowo L=3,928km)-nr post.034/25
- Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych rzeki Bytomki w km 0+000-1+016 wał prawy i w km 0+000-0+902 wał lewy w m. Zabrze
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu porządku i czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Domów Studenckich oraz budynków mieszkalnych Osiedla "Przyjaźń
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Pielgrzymka
- Najem czterech mobilnych zestawów do weryfikacji tablic rejestracyjnych pojazdów w ruchu
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Gminy Pilzno w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Hrubieszów"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zarszyn"
- Obsługa rowerów miejskich na terenie Miasta Czeladź w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.