Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00620388/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930113684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p1.zosolesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p1.zosolesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dfffb4a-be28-4ca3-a631-dee34198ccb41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dfffb4a-be28-4ca3-a631-dee34198ccb4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00549804/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620388
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Pieczywo świeże, wyroby piekarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 15075,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Produkty mleczarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 31409,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Warzywa, owoce świeże i kiszonki4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 42732,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15113000-3 - Wieprzowina
15114000-0 - Podroby
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 24166,48 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Wyroby cukiernicze4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
4.5.5.) Wartość części: 9030,78 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Ryby świeże, konserwy i mrożonki4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 9888,57 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Przetworzone owoce i warzywa4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 8704,76 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 - Jajka4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 3047,62 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i jej produktów4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 6953,81 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 – Przyprawy4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 2390,98 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 - Pozostałe różne produkty spożywcze4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 12853,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania złożonych ofert Zamawiający powziął informację, że udostępniona na stronie postępowania SWZ zawiera wady uniemożliwiające dalsze prowadzenie postępowania oraz zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SWZ w Rozdziale XV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT kryteria oceny ofert zostały określone w następujący sposób:
1. Cena - 60 pkt
2. Termin jednorazowej dostawy -20 pkt
3. Termin realizacji reklamacji -20 pkt
W dalszej części SWZ w ramach Kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji, o którym mowa w § 4 ust 3 umowy Zamawiający przypisał poszczególne punkty w następujący sposób:
- między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji – 10 pkt.
- powyżej 1h do 2h od momentu złożenia reklamacji – 5 pkt.
- powyżej 2h do 3h od momentu złożenia reklamacji – 0 pkt.
Zamawiający stwierdza, że zgodnie z przyjętą ogólną punktacją w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert w zakresie kryterium oceny ofert nr 3, Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas realizacji reklamacji, tj. między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji, powinien otrzymać maksymalną liczbę punktów cząstkowych – 20 punktów, a nie jak wskazano w SWZ – 10 punktów. Kolejne punkty cząstkowe powinny być przypisane odpowiednio. Zamawiający zatem w nieprawidłowy sposób określił sposób oceny ofert w ramach kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji. Ponieważ, po otwarciu ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz innych dokumentów zamówienia stanowiących podstawę przygotowania oferty przetargowej, w szczególności dotyczących kryteriów oceny ofert, ani tworzenia zasad interpretacji zapisów tych dokumentów, toteż opisanych wyżej błędów dokumentacji nie może na obecnym etapie postępowania w żaden sposób wyeliminować.
Oznacza to, że Zamawiający nie posiada żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała oraz wyklucza zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powyższe przesądza o zaistnieniu przesłanki unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania złożonych ofert Zamawiający powziął informację, że udostępniona na stronie postępowania SWZ zawiera wady uniemożliwiające dalsze prowadzenie postępowania oraz zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SWZ w Rozdziale XV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT kryteria oceny ofert zostały określone w następujący sposób:
1. Cena - 60 pkt
2. Termin jednorazowej dostawy -20 pkt
3. Termin realizacji reklamacji -20 pkt
W dalszej części SWZ w ramach Kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji, o którym mowa w § 4 ust 3 umowy Zamawiający przypisał poszczególne punkty w następujący sposób:
- między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji – 10 pkt.
- powyżej 1h do 2h od momentu złożenia reklamacji – 5 pkt.
- powyżej 2h do 3h od momentu złożenia reklamacji – 0 pkt.
Zamawiający stwierdza, że zgodnie z przyjętą ogólną punktacją w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert w zakresie kryterium oceny ofert nr 3, Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas realizacji reklamacji, tj. między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji, powinien otrzymać maksymalną liczbę punktów cząstkowych – 20 punktów, a nie jak wskazano w SWZ – 10 punktów. Kolejne punkty cząstkowe powinny być przypisane odpowiednio. Zamawiający zatem w nieprawidłowy sposób określił sposób oceny ofert w ramach kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji. Ponieważ, po otwarciu ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz innych dokumentów zamówienia stanowiących podstawę przygotowania oferty przetargowej, w szczególności dotyczących kryteriów oceny ofert, ani tworzenia zasad interpretacji zapisów tych dokumentów, toteż opisanych wyżej błędów dokumentacji nie może na obecnym etapie postępowania w żaden sposób wyeliminować.
Oznacza to, że Zamawiający nie posiada żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała oraz wyklucza zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powyższe przesądza o zaistnieniu przesłanki unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania złożonych ofert Zamawiający powziął informację, że udostępniona na stronie postępowania SWZ zawiera wady uniemożliwiające dalsze prowadzenie postępowania oraz zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SWZ w Rozdziale XV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT kryteria oceny ofert zostały określone w następujący sposób:
1. Cena - 60 pkt
2. Termin jednorazowej dostawy -20 pkt
3. Termin realizacji reklamacji -20 pkt
W dalszej części SWZ w ramach Kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji, o którym mowa w § 4 ust 3 umowy Zamawiający przypisał poszczególne punkty w następujący sposób:
- między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji – 10 pkt.
- powyżej 1h do 2h od momentu złożenia reklamacji – 5 pkt.
- powyżej 2h do 3h od momentu złożenia reklamacji – 0 pkt.
Zamawiający stwierdza, że zgodnie z przyjętą ogólną punktacją w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert w zakresie kryterium oceny ofert nr 3, Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas realizacji reklamacji, tj. między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji, powinien otrzymać maksymalną liczbę punktów cząstkowych – 20 punktów, a nie jak wskazano w SWZ – 10 punktów. Kolejne punkty cząstkowe powinny być przypisane odpowiednio. Zamawiający zatem w nieprawidłowy sposób określił sposób oceny ofert w ramach kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji. Ponieważ, po otwarciu ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz innych dokumentów zamówienia stanowiących podstawę przygotowania oferty przetargowej, w szczególności dotyczących kryteriów oceny ofert, ani tworzenia zasad interpretacji zapisów tych dokumentów, toteż opisanych wyżej błędów dokumentacji nie może na obecnym etapie postępowania w żaden sposób wyeliminować.
Oznacza to, że Zamawiający nie posiada żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała oraz wyklucza zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powyższe przesądza o zaistnieniu przesłanki unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania złożonych ofert Zamawiający powziął informację, że udostępniona na stronie postępowania SWZ zawiera wady uniemożliwiające dalsze prowadzenie postępowania oraz zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SWZ w Rozdziale XV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT kryteria oceny ofert zostały określone w następujący sposób:
1. Cena - 60 pkt
2. Termin jednorazowej dostawy -20 pkt
3. Termin realizacji reklamacji -20 pkt
W dalszej części SWZ w ramach Kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji, o którym mowa w § 4 ust 3 umowy Zamawiający przypisał poszczególne punkty w następujący sposób:
- między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji – 10 pkt.
- powyżej 1h do 2h od momentu złożenia reklamacji – 5 pkt.
- powyżej 2h do 3h od momentu złożenia reklamacji – 0 pkt.
Zamawiający stwierdza, że zgodnie z przyjętą ogólną punktacją w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert w zakresie kryterium oceny ofert nr 3, Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas realizacji reklamacji, tj. między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji, powinien otrzymać maksymalną liczbę punktów cząstkowych – 20 punktów, a nie jak wskazano w SWZ – 10 punktów. Kolejne punkty cząstkowe powinny być przypisane odpowiednio. Zamawiający zatem w nieprawidłowy sposób określił sposób oceny ofert w ramach kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji. Ponieważ, po otwarciu ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz innych dokumentów zamówienia stanowiących podstawę przygotowania oferty przetargowej, w szczególności dotyczących kryteriów oceny ofert, ani tworzenia zasad interpretacji zapisów tych dokumentów, toteż opisanych wyżej błędów dokumentacji nie może na obecnym etapie postępowania w żaden sposób wyeliminować.
Oznacza to, że Zamawiający nie posiada żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała oraz wyklucza zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powyższe przesądza o zaistnieniu przesłanki unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania złożonych ofert Zamawiający powziął informację, że udostępniona na stronie postępowania SWZ zawiera wady uniemożliwiające dalsze prowadzenie postępowania oraz zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SWZ w Rozdziale XV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT kryteria oceny ofert zostały określone w następujący sposób:
1. Cena - 60 pkt
2. Termin jednorazowej dostawy -20 pkt
3. Termin realizacji reklamacji -20 pkt
W dalszej części SWZ w ramach Kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji, o którym mowa w § 4 ust 3 umowy Zamawiający przypisał poszczególne punkty w następujący sposób:
- między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji – 10 pkt.
- powyżej 1h do 2h od momentu złożenia reklamacji – 5 pkt.
- powyżej 2h do 3h od momentu złożenia reklamacji – 0 pkt.
Zamawiający stwierdza, że zgodnie z przyjętą ogólną punktacją w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert w zakresie kryterium oceny ofert nr 3, Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas realizacji reklamacji, tj. między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji, powinien otrzymać maksymalną liczbę punktów cząstkowych – 20 punktów, a nie jak wskazano w SWZ – 10 punktów. Kolejne punkty cząstkowe powinny być przypisane odpowiednio. Zamawiający zatem w nieprawidłowy sposób określił sposób oceny ofert w ramach kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji. Ponieważ, po otwarciu ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz innych dokumentów zamówienia stanowiących podstawę przygotowania oferty przetargowej, w szczególności dotyczących kryteriów oceny ofert, ani tworzenia zasad interpretacji zapisów tych dokumentów, toteż opisanych wyżej błędów dokumentacji nie może na obecnym etapie postępowania w żaden sposób wyeliminować.
Oznacza to, że Zamawiający nie posiada żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała oraz wyklucza zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powyższe przesądza o zaistnieniu przesłanki unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania złożonych ofert Zamawiający powziął informację, że udostępniona na stronie postępowania SWZ zawiera wady uniemożliwiające dalsze prowadzenie postępowania oraz zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SWZ w Rozdziale XV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT kryteria oceny ofert zostały określone w następujący sposób:
1. Cena - 60 pkt
2. Termin jednorazowej dostawy -20 pkt
3. Termin realizacji reklamacji -20 pkt
W dalszej części SWZ w ramach Kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji, o którym mowa w § 4 ust 3 umowy Zamawiający przypisał poszczególne punkty w następujący sposób:
- między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji – 10 pkt.
- powyżej 1h do 2h od momentu złożenia reklamacji – 5 pkt.
- powyżej 2h do 3h od momentu złożenia reklamacji – 0 pkt.
Zamawiający stwierdza, że zgodnie z przyjętą ogólną punktacją w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert w zakresie kryterium oceny ofert nr 3, Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas realizacji reklamacji, tj. między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji, powinien otrzymać maksymalną liczbę punktów cząstkowych – 20 punktów, a nie jak wskazano w SWZ – 10 punktów. Kolejne punkty cząstkowe powinny być przypisane odpowiednio. Zamawiający zatem w nieprawidłowy sposób określił sposób oceny ofert w ramach kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji. Ponieważ, po otwarciu ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz innych dokumentów zamówienia stanowiących podstawę przygotowania oferty przetargowej, w szczególności dotyczących kryteriów oceny ofert, ani tworzenia zasad interpretacji zapisów tych dokumentów, toteż opisanych wyżej błędów dokumentacji nie może na obecnym etapie postępowania w żaden sposób wyeliminować.
Oznacza to, że Zamawiający nie posiada żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała oraz wyklucza zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powyższe przesądza o zaistnieniu przesłanki unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania złożonych ofert Zamawiający powziął informację, że udostępniona na stronie postępowania SWZ zawiera wady uniemożliwiające dalsze prowadzenie postępowania oraz zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SWZ w Rozdziale XV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT kryteria oceny ofert zostały określone w następujący sposób:
1. Cena - 60 pkt
2. Termin jednorazowej dostawy -20 pkt
3. Termin realizacji reklamacji -20 pkt
W dalszej części SWZ w ramach Kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji, o którym mowa w § 4 ust 3 umowy Zamawiający przypisał poszczególne punkty w następujący sposób:
- między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji – 10 pkt.
- powyżej 1h do 2h od momentu złożenia reklamacji – 5 pkt.
- powyżej 2h do 3h od momentu złożenia reklamacji – 0 pkt.
Zamawiający stwierdza, że zgodnie z przyjętą ogólną punktacją w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert w zakresie kryterium oceny ofert nr 3, Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas realizacji reklamacji, tj. między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji, powinien otrzymać maksymalną liczbę punktów cząstkowych – 20 punktów, a nie jak wskazano w SWZ – 10 punktów. Kolejne punkty cząstkowe powinny być przypisane odpowiednio. Zamawiający zatem w nieprawidłowy sposób określił sposób oceny ofert w ramach kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji. Ponieważ, po otwarciu ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz innych dokumentów zamówienia stanowiących podstawę przygotowania oferty przetargowej, w szczególności dotyczących kryteriów oceny ofert, ani tworzenia zasad interpretacji zapisów tych dokumentów, toteż opisanych wyżej błędów dokumentacji nie może na obecnym etapie postępowania w żaden sposób wyeliminować.
Oznacza to, że Zamawiający nie posiada żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała oraz wyklucza zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powyższe przesądza o zaistnieniu przesłanki unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania złożonych ofert Zamawiający powziął informację, że udostępniona na stronie postępowania SWZ zawiera wady uniemożliwiające dalsze prowadzenie postępowania oraz zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SWZ w Rozdziale XV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT kryteria oceny ofert zostały określone w następujący sposób:
1. Cena - 60 pkt
2. Termin jednorazowej dostawy -20 pkt
3. Termin realizacji reklamacji -20 pkt
W dalszej części SWZ w ramach Kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji, o którym mowa w § 4 ust 3 umowy Zamawiający przypisał poszczególne punkty w następujący sposób:
- między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji – 10 pkt.
- powyżej 1h do 2h od momentu złożenia reklamacji – 5 pkt.
- powyżej 2h do 3h od momentu złożenia reklamacji – 0 pkt.
Zamawiający stwierdza, że zgodnie z przyjętą ogólną punktacją w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert w zakresie kryterium oceny ofert nr 3, Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas realizacji reklamacji, tj. między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji, powinien otrzymać maksymalną liczbę punktów cząstkowych – 20 punktów, a nie jak wskazano w SWZ – 10 punktów. Kolejne punkty cząstkowe powinny być przypisane odpowiednio. Zamawiający zatem w nieprawidłowy sposób określił sposób oceny ofert w ramach kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji. Ponieważ, po otwarciu ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz innych dokumentów zamówienia stanowiących podstawę przygotowania oferty przetargowej, w szczególności dotyczących kryteriów oceny ofert, ani tworzenia zasad interpretacji zapisów tych dokumentów, toteż opisanych wyżej błędów dokumentacji nie może na obecnym etapie postępowania w żaden sposób wyeliminować.
Oznacza to, że Zamawiający nie posiada żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała oraz wyklucza zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powyższe przesądza o zaistnieniu przesłanki unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania złożonych ofert Zamawiający powziął informację, że udostępniona na stronie postępowania SWZ zawiera wady uniemożliwiające dalsze prowadzenie postępowania oraz zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SWZ w Rozdziale XV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT kryteria oceny ofert zostały określone w następujący sposób:
1. Cena - 60 pkt
2. Termin jednorazowej dostawy -20 pkt
3. Termin realizacji reklamacji -20 pkt
W dalszej części SWZ w ramach Kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji, o którym mowa w § 4 ust 3 umowy Zamawiający przypisał poszczególne punkty w następujący sposób:
- między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji – 10 pkt.
- powyżej 1h do 2h od momentu złożenia reklamacji – 5 pkt.
- powyżej 2h do 3h od momentu złożenia reklamacji – 0 pkt.
Zamawiający stwierdza, że zgodnie z przyjętą ogólną punktacją w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert w zakresie kryterium oceny ofert nr 3, Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas realizacji reklamacji, tj. między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji, powinien otrzymać maksymalną liczbę punktów cząstkowych – 20 punktów, a nie jak wskazano w SWZ – 10 punktów. Kolejne punkty cząstkowe powinny być przypisane odpowiednio. Zamawiający zatem w nieprawidłowy sposób określił sposób oceny ofert w ramach kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji. Ponieważ, po otwarciu ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz innych dokumentów zamówienia stanowiących podstawę przygotowania oferty przetargowej, w szczególności dotyczących kryteriów oceny ofert, ani tworzenia zasad interpretacji zapisów tych dokumentów, toteż opisanych wyżej błędów dokumentacji nie może na obecnym etapie postępowania w żaden sposób wyeliminować.
Oznacza to, że Zamawiający nie posiada żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała oraz wyklucza zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powyższe przesądza o zaistnieniu przesłanki unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania złożonych ofert Zamawiający powziął informację, że udostępniona na stronie postępowania SWZ zawiera wady uniemożliwiające dalsze prowadzenie postępowania oraz zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SWZ w Rozdziale XV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT kryteria oceny ofert zostały określone w następujący sposób:
1. Cena - 60 pkt
2. Termin jednorazowej dostawy -20 pkt
3. Termin realizacji reklamacji -20 pkt
W dalszej części SWZ w ramach Kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji, o którym mowa w § 4 ust 3 umowy Zamawiający przypisał poszczególne punkty w następujący sposób:
- między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji – 10 pkt.
- powyżej 1h do 2h od momentu złożenia reklamacji – 5 pkt.
- powyżej 2h do 3h od momentu złożenia reklamacji – 0 pkt.
Zamawiający stwierdza, że zgodnie z przyjętą ogólną punktacją w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert w zakresie kryterium oceny ofert nr 3, Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas realizacji reklamacji, tj. między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji, powinien otrzymać maksymalną liczbę punktów cząstkowych – 20 punktów, a nie jak wskazano w SWZ – 10 punktów. Kolejne punkty cząstkowe powinny być przypisane odpowiednio. Zamawiający zatem w nieprawidłowy sposób określił sposób oceny ofert w ramach kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji. Ponieważ, po otwarciu ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz innych dokumentów zamówienia stanowiących podstawę przygotowania oferty przetargowej, w szczególności dotyczących kryteriów oceny ofert, ani tworzenia zasad interpretacji zapisów tych dokumentów, toteż opisanych wyżej błędów dokumentacji nie może na obecnym etapie postępowania w żaden sposób wyeliminować.
Oznacza to, że Zamawiający nie posiada żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała oraz wyklucza zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powyższe przesądza o zaistnieniu przesłanki unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania złożonych ofert Zamawiający powziął informację, że udostępniona na stronie postępowania SWZ zawiera wady uniemożliwiające dalsze prowadzenie postępowania oraz zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SWZ w Rozdziale XV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT kryteria oceny ofert zostały określone w następujący sposób:
1. Cena - 60 pkt
2. Termin jednorazowej dostawy -20 pkt
3. Termin realizacji reklamacji -20 pkt
W dalszej części SWZ w ramach Kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji, o którym mowa w § 4 ust 3 umowy Zamawiający przypisał poszczególne punkty w następujący sposób:
- między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji – 10 pkt.
- powyżej 1h do 2h od momentu złożenia reklamacji – 5 pkt.
- powyżej 2h do 3h od momentu złożenia reklamacji – 0 pkt.
Zamawiający stwierdza, że zgodnie z przyjętą ogólną punktacją w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert w zakresie kryterium oceny ofert nr 3, Wykonawca, który zaoferuje najkrótszy czas realizacji reklamacji, tj. między ½ h do 1h od momentu złożenia reklamacji, powinien otrzymać maksymalną liczbę punktów cząstkowych – 20 punktów, a nie jak wskazano w SWZ – 10 punktów. Kolejne punkty cząstkowe powinny być przypisane odpowiednio. Zamawiający zatem w nieprawidłowy sposób określił sposób oceny ofert w ramach kryterium nr 3 – Termin realizacji reklamacji. Ponieważ, po otwarciu ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz innych dokumentów zamówienia stanowiących podstawę przygotowania oferty przetargowej, w szczególności dotyczących kryteriów oceny ofert, ani tworzenia zasad interpretacji zapisów tych dokumentów, toteż opisanych wyżej błędów dokumentacji nie może na obecnym etapie postępowania w żaden sposób wyeliminować.
Oznacza to, że Zamawiający nie posiada żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała oraz wyklucza zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Powyższe przesądza o zaistnieniu przesłanki unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Dostawa urządzeń UTM na potrzeby realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Oleśnica" w Gminie Oleśnica
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w miejscowości Smolna
- Doposażenie szkoły w sprzęty - Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Oleśnicy.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych przy drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2025 roku
- "Remont elewacji budynku Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy".
- Usługa całodobowej ochrony Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 14 im. ks. G. Piramowicza w Gdańsku na 2025r.
- Sukcesywna dostawa lub sprzedaż produktów do mieszkań treningowych w projekcie tworzenia i rozwoju Centrów Usług Społecznych oraz interwencji EFS+ w Gminie Karlino.
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- TP.D.LN NŻ.20.25 Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz produktów rybnych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Zakup i dostawa materiałów do pracy oraz zajęć w ramach projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.