Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00566122/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00587747/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku użytkowego przy ul. Stawki 27 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI "INTEGRACYJNA WARSZAWA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386636718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-886
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 2775500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wci@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: integracyjnawarszawa.bip.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5cb8f36-e82c-4c32-8f54-0436c43e2e0f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku użytkowego przy ul. Stawki 27 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5cb8f36-e82c-4c32-8f54-0436c43e2e0f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082635/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja lokalu użytkowego przy ul. Stawki 27 w Warszawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WCI.ZP.26.2.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku użytkowego przy ul. Stawki 27 w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności roboty z branży ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych oraz inne roboty towarzyszące, na które składają się w szczególności następujące roboty:
1) W zakresie podstawowych robót budowlanych wchodzą niżej wymienione roboty wraz z niezbędnymi materiałami:
a) prace rozbiórkowe,
b) prace murarskie,
c) wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych,
d) wykonanie posadzek i podłóg,
e) prace malarskie,
f) prace blacharsko dekarskie,
g) wymiana stolarki budowlanej,
h) docieplenie obiektu,
i) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych wraz pochwytem i balustradą,
j) prace ziemne odkopanie ścian fundamentowych, osuszenie, wykonanie izolacji przeciw wodnych i docieplenie,
k) wykonanie wejść w poziomie piwnicy głównego i ewakuacyjnego,
l) wykonanie chodników ogrodzenia organizującego ruch w obiekcie,
m) wykonanie zadaszeń wejść oraz konstrukcji stalowych - schody stalowe ewakuacyjne, drabina na dach,
n) przeróbka kanalizacji deszczowej - odwodnienie przy głównym wejściu do budynku,
o) dobór i dostosowanie urządzeń (windy, centrale).
2) W zakres podstawowych robót sanitarnych wchodzą niżej wymienione roboty wraz z niezbędnymi materiałami:
a) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
b) wykonanie instalacji kanalizacji,
c) wykonanie instalacji wodociągowej,
d) wykonanie instalacji wentylacji,
e) pomiary szczelności instalacji,
3) W zakres podstawowych robót elektrycznych wchodzą niżej wymienione roboty wraz z niezbędnymi materiałami:
a) wymiana instalacji elektrycznej,
b) wymiana osprzętu elektrycznego,
c) montaż rozdzielnic,
d) montaż opraw oświetleniowych,
e) wykonanie instalacji odgromowej,
f) wykonanie instalacje teletechnicznej,
g) wykonanie systemu CCTV,
h) wykonanie instalacji domofonowej,
i) pomiary elektryczne,
j) sporządzenie dokumentacji dla zakładu energetycznego,
4) Inne roboty towarzyszące, związane z technologią poszczególnych branż robót.
3. Na Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) Załącznik nr 4 do SWZ składają się następujące dokumenty techniczne:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 1 plik;
2) Przedmiary – 3 szt.;
3) Projekt budowlany – łącznie 16 plików;
4) Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych – 12 plików;
5) Projekt sanitarny – 11 plików.
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia (przez Wykonawcę lub podwykonawcę)
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.). Czynności, o których mowa powyżej obejmują w szczególności prace fizyczne realizowane przez robotników budowlanych.
5. Biorąc powyższe pod uwagę, Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę robotników budowlanych skierowanych do realizacji zamówienia. Wymóg nie dotyczy osób kierujących robotami budowlanymi (wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zgodnie z Prawem budowlanym).
6. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące, rozpoczynając swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
7. Uzupełnieniem Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowią warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte w Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
Szczegóły w Rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2205224,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4972582,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2205224,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEADER BUILD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369415985
7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Eco Prof Klima Sp. z o.o., Poland Construction Trading Sp. z o.o., Montaż wentylacji, Roboty elektryczne i teletechniczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2205224,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badań elementów biologicznych oraz wskaźników fizyko-chemicznych i chemicznych wód Morza Bałtyckiego, niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo, w lokalizacji Lubiatowo Kopalino
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 722 od skrzyżowania z ul. Sporną do skrzyżowania z ul. Źródlaną w miejscowości Nowy Prażmów - nr postępowania 287/24
- Usługi realizacji czynności związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Działu IT na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa namiotów.
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w tym Sali widowiskowej oraz utworzenie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych na potrzeby realizacji usług higienicznych.
- Przebudowa ul. Osiedlowej w Olszewie polegająca na budowie kanalizacji deszczowej
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- "Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul. Głuszyckiej 25,27,29 w Wałbrzychu z rozbiórką nieużytkowanego, parterowego budynku gospodarczego"
- "Przebudowa WDK im. Józefa Piłsudskiego celem spełnienia parametrów technicznych warunków ewakuacji, zabezpieczenia przed zadymieniem pionowych dróg ewakuacyjnych, podziału budynku na strefy pożarowe"
- Wykonanie adaptacji pomieszczeń oraz modernizacja instalacji elektrycznych w budynku "C" MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni w podziale na 2 zadania
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.