Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00636557/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
196-P-24 Stół operacyjny ogólnochirurgiczny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242995277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 20
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 3308301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=34abb3af-8a3d-475b-814b-8a66047316b41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
196-P-24 Stół operacyjny ogólnochirurgiczny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-827e7c94-77c2-424f-b348-b2ee48b02a20
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053303/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Stół operacyjny ogólnochirurgiczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636557
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 196-P-24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 246592 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres:
- dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego
- instalację i uruchomienie dostarczonej aparatury / sprzętu,
- przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi, czyszczenia, dezynfekcji i konserwacji dostarczonego przedmiotu zamówienia,
- przekazanie wymaganych dokumentów (zgodnie z zapisami umowy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - został wskazany w załączniku nr 2 - Parametry techniczne
Zamawiający żąda, by dostarczony przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone ustawą z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1620, z późn. zm), spełniał wymogi wskazane w innych obowiązujących przepisach szczególnych i normach dotyczących przedmiotu zamówienia oraz spełniał minimalne wymogi określone w SWZ. Wykonawca winien posiadać dokumenty potwierdzające powyższe i jest zobowiązany przekazać je zamawiającemu na każde żądanie i w każdym czasie.
Zamawiający żąda, by przedmiot zamówienia był nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz fabrycznie opakowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192230-3 - Stoły operacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265680 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480000516
7.3.3) Ulica: M. Skłodowskiej - Curie
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-819
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...) . Znak sprawy DZPZ.283.24.2025.EK
- Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej dla budowy kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Pszczyńskiej w Gliwicach. Pełna nazwa znajduje się w dokumentacji postępowania
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej dla lokali mieszkalnych 2,5,6 przy ul. Piwnej 7 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie zmiany systemu ogrzewania na c.o. gazowe w gminnych lokalach mieszkalnych przy ul. Tarnogórskiej 2/2 i 2/8 oraz przy ul. Tarnogórskiej 2A/5 i 2A/8 w Gliwicach.
- Modernizacja i podłączenie do systemu parkingowego firmy Pro-Park trzech punktów znajdujących się na terenie NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- ZP/G/19/25Dostawa gazów technicznych, czystych i mieszanek wraz z dzierżawą butli do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach w 2025 r.
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.