eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. artykułów spożywczych - różnych suchych, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. artykułów spożywczych - różnych suchych, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BURSA SZKOLNA W ZABRZU

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejska Bursa Szkolna w Zabrzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241766920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franciszkańska 13A

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-819

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 49 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bursa.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bursa-zabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08dd02f7-f66e-e487-b47b-0200016e9f9f/ocds-148610-1416fdec-7708-427b-b6ff-a968ac590f94#page=3 / bursa-zabrze.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. artykułów spożywczych - różnych suchych, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1416fdec-7708-427b-b6ff-a968ac590f94

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 613832,52 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 578704,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r., w tym transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek w miejscu dostawy wskazanym przez Zamawiającego, Pakietu nr 1 - artykułu spożywcze - różne suche do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03132000-5 - Przyprawy nieprzetworzone

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15899000-6 - Proszek do pieczenia

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15851000-8 - Produkty mączne

4.5.5.) Wartość części: 142837,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r., w tym transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek w miejscu dostawy wskazanym przez Zamawiającego, Pakietu nr 2 - warzyw, owoców do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221000-6 - Warzywa

03222000-3 - Owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 143418,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r., w tym transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek w miejscu dostawy wskazanym przez Zamawiającego, Pakietu nr 3 - mięsa, wędlin i drobiu do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

15111100-0 - Wołowina

15112000-6 - Drób

15113000-3 - Wieprzowina

15114000-0 - Podroby

15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

15131130-5 - Wędliny

4.5.5.) Wartość części: 179679,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r., w tym transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek w miejscu dostawy wskazanym przez Zamawiającego, Pakietu nr 4- nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 147897,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147213,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147213,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147213,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU BOX-PAK Krzysztof Brodacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-002-41-05

7.3.3) Ulica: Powroźnicza 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147213,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104133,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104133,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104133,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU DAMEX Damian Surmański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 498-022-80-90

7.3.3) Ulica: Wspólna 2

7.3.4) Miejscowość: Brynek

7.3.5) Kod pocztowy: 42-690

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104133,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152134,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168111,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152134,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski S.C. Henryk Ośliźlok, Stanisław Ośliźlok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-21-73-248

7.3.3) Ulica: Powstańców Śl. 24

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-348

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152134,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150708,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168364,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150708,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEMI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-22-96-982

7.3.3) Ulica: Gen. Wł. Andersa 6a

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150708,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.