Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467835/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00477399/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00542191/01 - Wynik z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00628031/01 - Wynik z dnia 2024-12-02
- 2024/BZP 00653463/01 - Wynik z dnia 2024-12-13
- 2025/BZP 00017173/01 - Wynik z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa igieł do biopsji, osprzętu na blok operacyjny, odzieży jednorazowego użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.pr.zbigniew.rymkiewicz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f9b9af6-dcda-48de-95a1-44cd9b1b77891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa igieł do biopsji, osprzętu na blok operacyjny, odzieży jednorazowego użytku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f9b9af6-dcda-48de-95a1-44cd9b1b7789
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103142/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.112 Dostawa maseczek chirugicznych
1.2.115 Dostawa śliniaków
1.2.117 Dostawa ochraniaczy na obuwie
1.2.118 Dostawa ubrań 1x z włókniny
1.2.143 Dostawa czepków chirurgicznych
1.2.157 Dostawa oprzyrządowania do sprzętu storz
1.2.180 Dostawa igieł do biopsji stereotaktycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.132.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa igieł do biopsji czaszkowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33141323-0 - Igły do biopsji
4.5.5.) Wartość części: 258072 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa igieł do biopsji4.5.3.) Główny kod CPV: 33141323-0 - Igły do biopsji
4.5.5.) Wartość części: 184672 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa osprzętu do aparatury i sprzętu medycznego firmy STORZ używanych na bloku operacyjnym I4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 33260,84 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa osprzętu do sprzętu firmy BBRAUN/CHIFA/AESCULAP używanych na bloku operacyjnym4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 90040 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa osprzętu do aparatury i sprzętu medycznego firmy STORZ używanych na bloku operacyjnym II4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 119920 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1X ubrań4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8341,56 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1X ochraniaczy na obuwie;4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9539,52 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa majtek 1X do badań4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 35922 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa maseczek chirurgicznych I4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 111600 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa maseczek chirurgicznych II;4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 39616 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa maseczek chirurgicznych III4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 10478,40 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1X śliniaków4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8964 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1X czepków4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 10478,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Wykonawca nie złożył dokumentów, do których złożenia został wezwany przez Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Wykonawca złożył ww. dokumenty przedmiotowe w terminie późniejszym, jednak i te dokumenty nie potwierdzają zgodności zaoferowanych produktów z dokumentami zamówienia w zakresie: "PRÓBKA MUSI POTWIERDZAĆ RÓWNIEŻ NADRUKOWANYFABRYCZNIE NA OPAKOWANIU NUMER KATALOGOWY ZAOFEROWANY W
FORMULARZU CENOWYM" Wobec powyższego jego oferta podlega odrzuceniu z postępowania. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania - art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. Postępowanie w cz. 8 podlega unieważnieniu ponieważ jedyna złożona w tej części oferta podlega odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usług prania i czyszczenia na sucho dla jednostek Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY I MIASTA NOWE SKALMIERZYCE
- Roboty budowlane roboty budowlane w zakresie modernizacji tarasu, wymiany drzwi przesuwnych, wymiany drzwi ppoż. w budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PARADYŻ
- Modernizacja kociarni i części socjalnej w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Przybyszewskiego 3 w Toruniu - etap II.
- Relokacja stołówki w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Szosa Chełmińska 224/226 w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego użytku
- RZP-20/OC/2025 - Sprzęt jednorazowy dla anestezjologii
- DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby SPZZOD w Augustowie
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu neonatologicznego
- Dostawa odzieży jednorazowego użycia i obłożeń szpitalnych (II)
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.