Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467835/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00477399/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00542191/01 - Wynik z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00628031/01 - Wynik z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa igieł do biopsji, osprzętu na blok operacyjny, odzieży jednorazowego użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.pr.zbigniew.rymkiewicz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f9b9af6-dcda-48de-95a1-44cd9b1b77891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa igieł do biopsji, osprzętu na blok operacyjny, odzieży jednorazowego użytku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f9b9af6-dcda-48de-95a1-44cd9b1b7789
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103142/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.112 Dostawa maseczek chirugicznych
1.2.115 Dostawa śliniaków
1.2.117 Dostawa ochraniaczy na obuwie
1.2.118 Dostawa ubrań 1x z włókniny
1.2.143 Dostawa czepków chirurgicznych
1.2.157 Dostawa oprzyrządowania do sprzętu storz
1.2.180 Dostawa igieł do biopsji stereotaktycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.132.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa igieł do biopsji czaszkowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33141323-0 - Igły do biopsji
4.5.5.) Wartość części: 258072 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa igieł do biopsji4.5.3.) Główny kod CPV: 33141323-0 - Igły do biopsji
4.5.5.) Wartość części: 184672 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa osprzętu do aparatury i sprzętu medycznego firmy STORZ używanych na bloku operacyjnym I4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 33260,84 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa osprzętu do sprzętu firmy BBRAUN/CHIFA/AESCULAP używanych na bloku operacyjnym4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 90040 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa osprzętu do aparatury i sprzętu medycznego firmy STORZ używanych na bloku operacyjnym II4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 119920 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1X ubrań4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8341,56 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1X ochraniaczy na obuwie;4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9539,52 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa majtek 1X do badań4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 35922 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa maseczek chirurgicznych I4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 111600 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa maseczek chirurgicznych II;4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 39616 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa maseczek chirurgicznych III4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 10478,40 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1X śliniaków4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8964 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1X czepków4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 10478,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135648 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135648 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135648 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-MED Paweł Jabłonka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 01260006713
7.3.3) Ulica: Pieńków 61b
7.3.4) Miejscowość: Czosnów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-152
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135648 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42897,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42897,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42897,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 273295877
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11983,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42482,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42482,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42482,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann & Rauscher Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145818685
7.3.3) Ulica: ul. Moniuszki 14
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42482,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usług sterylizacji dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 przy ul. Bażyńskich 24/26 w Toruniu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 4 przy ul. Gen. Władysława Andersa 21 w Toruniu w 2025 r.
- Świadczenie usług pracowniczych dla realizacji określonych zadań dla Urbitor Sp. z o.o.
- Zakup materiałów biurowych na 2025 rok
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2044C Czernikowo - Bobrowniki - Włocławek w km od 6+200 do km 10+150, tj. na odcinku 3,950 km"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA UBRAŃ OPERACYJNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU. ZOZ/DO/OM/ZP/57/24
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku (strzykawki, igły, dreny, kaniule)
- Dostawy pieluchomajtek i podkładów chłonnych
- " Dzierżawa urządzenia do naświetlania, zakup zestawów do redukcji patogenów oraz zestawów do pulowania osocza".
- Zakup sprzętu medycznego w tym jednorazowego- POWTÓRKA
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.