eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiPrzebudowa pomieszczeń w szkole podst. nr 1 na potrzeby adaptacji Publicznego Żłobka Miejskiego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń w szkole podst. nr 1 na potrzeby adaptacji Publicznego Żłobka Miejskiego w ramach Programu
rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksandra Świętochowskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897678500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lidzbarkw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lidzbarkw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarkw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń w szkole podst. nr 1 na potrzeby adaptacji Publicznego Żłobka Miejskiego w ramach Programu
rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b68e29f3-cb3f-47e3-bced-92f09cc3387d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032741/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa pomieszczeń w szkole podst. nr 1 w na potrzeby adaptacji Publicznego Żłobka Miejskiego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie objęte jest dofinansowaniem ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności zwanego dalej KPO oraz ze środków na finansowanie podatku VAT (uzupełnienie do środków z KPO) w ramach programu pn.„Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029” poprzednia nazwa: Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH+ 2022-2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554448

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2228541,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę, rozbudowę, termomodernizację
i zmianę sposobu użytkowania części budynku na potrzeby zaprojektowanego żłobka w ramach realizacji zadania
inwestycyjnego pn.: „Przebudowa pomieszczeń w szkole podstawowej nr 1 w Lidzbarku Warmińskim na potrzeby adaptacji
Publicznego Żłobka Miejskiego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch
2022-2029”. Niniejsza inwestycja uwzględnia utworzenie 32 nowych miejsc żłobkowych w nowo tworzonej instytucji.
Inwestycja obejmuje adaptację części budynku zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania, tj. dostosowanie
budynków lub pomieszczeń do potrzeb dzieci (w tym z niepełnosprawnością), w tym do wymogów budowlanych, sanitarnohigienicznych,
bezpieczeństwa pożarowego. Żłobek znajdować się będzie w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Lidzbarku
Warmińskim. Jednocześnie żłobek będzie odrębnym elementem budynku szkoły, z którego szkoła nie będzie korzystać.
2. Zakres robót określony szczegółowo dokumentacją projektową obejmuje m.in.
wykonanie :
1) W zakresie branży budowlanej:
a) Robót rozbiórkowych i przygotowawczych
b) Montaż stolarki okiennej drewnianej
c) Wykonanie posadzek oraz oklein posadzkowych
d) Ocieplenia ścian od środka
e) Wykonanie ścianek działowych
f) Zamurowania otworów w ścianach
g) Wykonanie nadproży okiennych i drzwiowych
h) Wykonanie kominków wentylacyjnych
i) Wykonanie okładzin ściennych
j) Wykonanie gładzi gipsowych i powłok malarskich
k) Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej
l) Wykonanie murków oporowych przy budynku na potrzeby żłobka wraz z wykonaniem powierzchni utwardzonych
m) Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych
Wykonawca wymieni i wykona 18 szt. okien w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia.
Prace związane z wymianą stolarki okiennej w zakresie pomieszczeń zaadaptowanych na potrzeby żłobka należy wykonać
zgodnie z zaleceniami i wskazówkami znajdującymi się w dokumencie pn.: „Ekspertyza konserwatorska i projekt techniczny
stolarki okiennej.”
Zakres wymiany stolarki okiennej precyzuje załącznik pn.: „Rzut piwnic i niskiego parteru-zakres okien do wymiany” –
stanowiący załącznik w folderze dokumentacji projektowej”.
2) W zakresie branży sanitarnej:
a) Wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej
b) Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej
c) Wykonanie instalacji wody p.poż.
d) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania
e) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewnej
f) Wykonanie instalacji wentylacji wywiewnej
g) Montaż wentylacji mechanicznej
h) Wykonanie zabudowy kanałów wentylacyjnych
i) Wykonanie części nowego przyłącza wodociągowego
j) Przebudowę istniejącego przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej
k) Wykonanie sanitariatów
3) W zakresie branży elektrycznej:
a) Wykonanie prac demontażowych
b) Wykonanie wewnętrznych linii zasilających WLZ
c) Wykonanie wewnętrznych rozdzielnic elektrycznych
d) Montaż gniazd wtyczkowych i odbiorników 3-FAZ
e) Wykonanie oświetlenia wewnętrznego
f) Wykonanie oświetlenia zewnętrznego
g) Wykonanie instalacji alarmowej
h) Wykonanie instalacji sieciowej
i) Wykonanie instalacji CCTV
j) Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru SSP
k) Wykonanie pomiarów elektrycznych
oraz
4) Zakup, dostawę i montaż wyposażenia technologicznego zgodnie z dokumentacją projektową .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres, został określony w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw określonych w
dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, niezbędnych do
prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia uwzględniając adnotacje Zamawiającego zawarte w SWZ.
WIĘCEJ W ROZDZIALE IV SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 r. poz. 1320) zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę wynoszącą: 2 545 326,00 złotych brutto. Kwota ta, została podana przez Zamawiającego bezpośrednio przed otwarciem ofert.

Cena brutto w najkorzystniejszej ofercie tj. ofercie Wykonawcy „Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Domex” Jan Fydrych, ul. Piłsudskiego 17, 11-100 Lidzbark Warmiński” wynosi 3 088 737,88 złotych brutto.
Mając na uwadze fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej, zachodzi konieczność unieważnienia niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3088737,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3874500,00 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.