eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiUkładanie kostki brukowej i obrzeży betonowych przy przebudowie dróg dla pieszych i dróg dla rowerów w Ostrowcu Świętokrzyskim



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Układanie kostki brukowej i obrzeży betonowych przy przebudowie dróg dla pieszych i dróg dla rowerów w Ostrowcu Świętokrzyskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290391100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412652723

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mprd@mprd.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mprd.ostrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2d48cf6-dbbd-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka gminy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Układanie kostki brukowej i obrzeży betonowych przy przebudowie dróg dla pieszych i dróg dla rowerów w Ostrowcu Świętokrzyskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2d48cf6-dbbd-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235073

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Układanie kostki brukowej i ustawianie obrzeży betonowych na ul. I. Kraszewskiego, ul. Granicznej, ul. Grzybowej w Ostrowcu Świętokrzyskim,

Usługa układanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm oraz ustawianie obrzeży betonowych w wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm na ławie betonowej z oporem. Szczegółowe wymagania zawierają załączone Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
Orientacyjne ilości:
Kostka brukowa: 5369,8 m2
Obrzeża betonowe: 8222 mb
Wszystkie materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia dostarczy Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 420342,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Układanie kostki brukowej i ustawianie obrzeży betonowych na ul. Denkowskiej, ul. Ogrodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim

Usługa układanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm oraz ustawianie obrzeży betonowych w wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm na ławie betonowej z oporem. Szczegółowe wymagania zawierają załączone Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
Orientacyjne ilości:
Kostka brukowa: 2521,8 m2
Obrzeża betonowe: 4769 mb
Wszystkie materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia dostarczy zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 220065,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Układanie kostki brukowej i ustawianie obrzeży betonowych na ul. Miodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim

Usługa układanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm oraz ustawianie obrzeży betonowych w wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm na ławie betonowej z oporem. Szczegółowe wymagania zawierają załączone Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
Orientacyjne ilości:
Kostka brukowa 1722,8 m2
Obrzeża betonowe 2797 mb
Wszystkie materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia dostarczy zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 138837,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Układanie kostki brukowej i ustawianie obrzeży betonowych na ul. Szymanowskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim

Usługa układanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm oraz ustawianie obrzeży betonowych w wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm na ławie betonowej z oporem. Szczegółowe wymagania zawierają załączone Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
Orientacyjne ilości:
Kostka brukowa 883,2 m2
Obrzeża betonowe 1653 mb
Wszystkie materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia dostarczy zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 76653,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507557,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510004,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 510004,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrody Leszek Adamus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7962701620

7.3.3) Ulica: Błaziny Górne 37

7.3.4) Miejscowość: Iłża

7.3.5) Kod pocztowy: 27-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 510004,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-07

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263837,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265149,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263837,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH MIZAN Jan Zawisza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8111197671

7.3.3) Ulica: Poręba 59

7.3.4) Miejscowość: Lipsko

7.3.5) Kod pocztowy: 27-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263878,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-07

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167313,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168126,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167313,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH MIZAN Jan Zawisza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 811197671

7.3.3) Ulica: Poręba 59

7.3.4) Miejscowość: Lipsko

7.3.5) Kod pocztowy: 27-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167313,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-07

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91932,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92389,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91932,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH MIZAN Jan Zawisza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8111197671

7.3.3) Ulica: Poręba 59

7.3.4) Miejscowość: Lipsko

7.3.5) Kod pocztowy: 27-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91932,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.