Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00548774/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Administrowanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego w Dzierżoniowie przy
ul. Wrocławskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 645 08 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jszymczak@um.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Administrowanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego w Dzierżoniowie przyul. Wrocławskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91d29edf-96cd-4ff8-8bd6-2a675cc9105e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016735/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego w Dzierżoniowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548774
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI-1.271.101.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1 W zakresie administrowania i utrzymania Cmentarza Komunalnego w szczególności następujące obowiązki:
1) prowadzenie biura Cmentarza Komunalnego zlokalizowanego na terenie Cmentarza od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00, w sobotę w godzinach zadeklarowanych przez wykonawcę w złożonej ofercie;
2) prowadzenie ewidencji grobów w wersji papierowej i elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów oraz innej koniecznej dokumentacji związanej z administrowaniem i utrzymaniem cmentarza;
3) prowadzenie bazy danych w programie komputerowym „Interaktywny Administrator Cmentarzy – Grobonet” oraz jego bieżąca obsługa i aktualizacja, niezwłoczne informowanie Zamawiającego oraz producenta programu „Interaktywny Administrator Cmentarzy – Grobonet” o wszelkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu programu lub innych sytuacjach uniemożliwiających lub utrudniających pełne wykorzystanie programu; Zamawiający udostępni program komputerowy Wykonawcy;
4) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi zgodnie z planem Cmentarza Komunalnego;
5) wyznaczanie miejsc pochówku;
6) umożliwienie wjazdu na cmentarz:
a) karawanom dowożącym zmarłych,
b) pojazdom świadczącym usługę religijną w czasie ceremoniału pogrzebowego,
c) pojazdom posiadającym zgodę administratora;
7) wydawanie zgody oraz umożliwienie wjazdu na cmentarz pojazdom dowożącym osoby niepełnosprawne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00, w sobotę w godz. zadeklarowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie;
8) wydawanie pozwolenia na:
a) ustawianie ławek, płotów, gazonów i innych urządzeń na terenie cmentarza,
b) wykonywanie prac kamieniarskich i budowlanych,
c) nasadzenia roślin,
d) wjazd pojazdów na teren cmentarza;
9) oznaczenie na cmentarzu grobów, które nie zostały prolongowane po 20 latach;
10) zamieszczanie na tablicy informacyjnej oraz w programie, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt 3 projektu umowy (załącznik nr 11 do SWZ) , informacji o grobach przeznaczonych do likwidacji;
11) przeprowadzenie wg uzgodnionej z Zamawiającym procedury likwidacji grobów;
12) przedstawienie sprawozdania dotyczącego ilości grobów, za które nie została wniesiona opłata prolongacyjna po upływie 20 lat w terminie na dzień 31 grudnia 2025 r. w terminie do 15 stycznia 2026 r. lub na żądanie Zamawiającego;
13) prowadzenie ewidencji pobranych opłat cmentarnych zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Dzierżoniowa w sprawie określenia opłat na Cmentarzu Komunalnym w Dzierżoniowie
i udzielonych pozwoleń w formie papierowej i elektronicznej oraz ich przedkładanie Zamawiającemu co miesiąc wraz z wystawioną przez Wykonawcę fakturą;
14) pobieranie opłat cmentarnych na podstawie Zarządzenia Burmistrza Dzierżoniowa w sprawie określenia opłat na Cmentarzu Komunalnym w Dzierżoniowie i ich przekazywania, co miesiąc na konto Zamawiającego;
15) prowadzenie Domu Pogrzebowego w tym w szczególności:
a) utrzymanie obiektu w sposób nie powodujący jego dewastacji, w tym należyte utrzymanie wyposażenia i urządzeń takich jak: chłodnia, sanitariaty, urządzenia wodnokanalizacyjne, urządzenia elektryczne (oświetlenie, nagłośnienie, system alarmowy),
b) dokonywanie, zgodnie z obowiązującym prawem, okresowych przeglądów budowlanych obiektu i instalacji potwierdzonych odpowiednimi protokołami wykonanymi przez osoby uprawnione oraz udostępnianie ww. protokołów na żądanie Zamawiającego,
c) wyposażenie Domu Pogrzebowego w akcesoria niezbędne do przeprowadzenia ceremonii pogrzebowych (katafalk, oświetlenie, wystrój ołtarza, organy, akcesoria do odprawiania mszy świętej),
d) utrzymanie czystości i porządku Domu Pogrzebowego,
e) ponoszenie opłat za media dostarczane do Domu Pogrzebowego;
16) przyjmowanie do Domu Pogrzebowego przed ceremonią pogrzebową zwłok i ich wydawanie;
17) koordynowanie ceremonii pogrzebowych w zakresie terminu i czasu ich trwania; Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia przeprowadzenia pogrzebów w dniach od poniedziałku do soboty;
18) eksploatacja instalacji wodnej, w tym utrzymanie w sprawności studni oraz punktów czerpalnych wody;
19) eksploatacja oczyszczalni ścieków, w tym opróżnianie oczyszczalni z osadów, utrzymanie drożności studzienek kanalizacyjnych i odstojników a także prowadzenie przeglądów i badań jakości ścieków;
20) bieżące utrzymanie i naprawa ogrodzenia;
21) bieżące utrzymanie i naprawa dróg, chodników i ścieżek na terenie całego Cmentarza Komunalnego;
22) przeprowadzanie przeglądów technicznych obiektów i urządzeń na terenie całego Cmentarza Komunalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
1.2. W zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni w szczególności obejmuje:
1) utrzymanie czystości, porządku i estetyki na terenie całego Cmentarza Komunalnego poprzez codzienne zbieranie nieczystości i sprzątanie alejek;
2) koszenie w okresie wegetatywnym traw, zapewnienie ich wysokości nie większej niż 25 cm;
3) odśnieżanie nawierzchni dróg, chodników i alejek niezwłocznie od momentu zakończenia opadów śniegu i likwidację śliskości (gołoledzi, szronu, szadzi, lodowicy) od chwili ich wystąpienia;
4) dokonywanie przeglądów drzew i krzewów oraz niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego
o zagrożeniach;
5) usuwanie drzew i krzewów nie wymagających zezwolenia na usunięcie, tj. art. 83 f ust.1 i 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody;
6) usuwanie złomów i wywrotów drzew, po wcześniejszym powiadomieniu Zamawiającego;
7) usuwanie suchych i wiszących gałęzi zagrażających bezpieczeństwu;
8) usuwanie odrostów drzew do 3,0 m rosnących przy głównych alejach;
9) wyposażenie cmentarza w kontenery na odpady o wielkości co najmniej 8 m3 w ilości co najmniej 8 szt.; kontenery na odpady powinny być w odpowiednim stanie technicznym, estetycznym i sanitarnym, odpady powinny być usuwane sukcesywnie, tak aby kontenery nie były przepełnione; Wykonawca obowiązany jest do ponoszenia opłat za odbiór i utylizację odpadów; Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie;
10) sprzątanie przy Kolumbariach po ceremoniach pogrzebowych w ciągu 48 godzin od pogrzebu;
11) odchwaszczanie chodników i miejsc utwardzonych;
12) wyposażenie Cmentarza Komunalnego w przenośną (mobilną) kabinę WC i należyte jej utrzymywanie pod względem sanitarnym i technicznym (kabina powinna być zlokalizowana
w pobliżu Domu Pogrzebowego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego);
13) prowadzenie przeglądów terenu Cmentarza Komunalnego pod kątem zagrożenia dla mienia
i osób przebywających na terenie Cmentarza Komunalnego. W przypadku wystąpienia zagrożenia niezwłoczne zabezpieczenie miejsca i poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego.
1.3. Do obowiązków Wykonawcy należy nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu Cmentarza Komunalnego w Dzierżoniowie przez osoby przebywające na terenie cmentarza.
4. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłego przestrzegania postanowień Regulaminu Cmentarza Komunalnego w Dzierżoniowie, który stanowi załącznik nr 12 do SWZ.
5. W celu uregulowania spraw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w związku
z realizacją przez wykonawcę niniejszej umowy, Zamawiający podpisze z Wykonawcą odrębną umowę na powierzenie przetwarzania danych osobowych- wzór umowy stanowi załącznik nr 13 do SWZ.
2. Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)
98371111-5 Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383760 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum pogrzebowe kompleksowe usługi pogrzebowe sprzedaż akcesoriów pogrzebowych przewóz zwłok s.c. Maria Kramarz-Terlecka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Centrum pogrzebowe kompleksowe usługi pogrzebowe sprzedaż akcesoriów pogrzebowych przewóz zwłok Tadeusz Terlecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821995778
7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 4k
7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- Ubezpieczenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów z podziałem na części: Cz. I Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego oraz Cz. II Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego.
- Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie przy ul. Świdnickiej 38 w celu zapewnienia dostępności i dostosowania do wymogów przeciwpożarowych
- Budowa zespołu mieszkaniowego w zabudowie grupowej składającego się z 23 dwukondygnacyjnych segmentów i parterowego łącznika
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Prusa w Dzierżoniowie.
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.