eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa druków resortowych, tarcz i obwolut dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs w Radomiu i jednostek podległych wyszczególnionych w załączniku do umowy w podziale na 3 zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa druków resortowych, tarcz i obwolut dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs w Radomiu i jednostek podległych wyszczególnionych w załączniku do umowy w podziale na 3 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa druków resortowych, tarcz i obwolut dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs w Radomiu i jednostek podległych wyszczególnionych w załączniku do umowy w podziale na 3 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e8c8e5d-a520-45d5-9cf6-84cc4822a4a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/61/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa druków resortowych, tarcz i obwolut oraz druków ścisłego zarachowania - część I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541066

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 46/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 510644,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w Radomiu i jednostek podległych
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla Komendy Wojewódzkiej Policji z s. w Radomiu i jednostek podległych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki

4.5.5.) Wartość części: 349902,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Dostawa druków ścisłego zarachowania - MRD - 4 (pokwitowanie zatrzymania dokumentu) dla KWP zs. w Radomiu
Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków ścisłego zarachowania określonego w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną część umowy, dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki

4.5.5.) Wartość części: 10529,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Dostawa druków ścisłego zarachowania w postaci wybranych dokumentów publicznych kategorii drugiej i trzeciej
1. Przedmiotem umowy są sukcesywne dostawy druków ścisłego zarachowania w postaci wybranych dokumentów publicznych kategorii drugiej i trzeciej (związanych z posiadaniem broni) określonych w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część umowy, dla komórek organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu.
2. Zamawiający zastrzega, że wartość pojedynczej dostawy zamówienia wynosi nie mniej niż 10% wartości umowy.
3. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy stanowi jego wyłączną własność i nie jest obciążony prawami osób trzecich.
4. Wykonawca w okresie realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania systemu zarządzania bezpieczeństwem potwierdzonego certyfikatem zgodności z normą ISO 14298 oraz w zakresie spełniania warunku wytwarzania blankietów dokumentów publicznych w zakładzie produkcyjnym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Wykonawca przed uruchomieniem produkcji przedstawia wzór blankietu dokumentu publicznego odzwierciedlający jego rzeczywisty wygląd, w tym elementy graficzne i jawne zabezpieczenia przed jego fałszerstwem, określony w przepisach prawa powszechnie obowiązującego. Wymóg nie dotyczy Wykonawców, którzy uzyskali zatwierdzenie wzoru przez Komisję ds. dokumentów publicznych.
6. Wykonawca oświadcza, że jest spółką/podmiotem o której mowa w art. 18 ustawy z dnia 22 listopada 2018 r.,o dokumentach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 564 z późn. zm.), spełniającą/cym wymagania dotyczące bezpieczeństwa wytwarzania blankietów dokumentów publicznych określone w art. 19 ustawy o dokumentach publicznych.
7. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać do realizacji przedmiotu umowy osoby, które nie były skazane za przestępstwo umyślne przeciwko wiarygodności dokumentów, obrotowi gospodarczemu i bezpieczeństwu powszechnemu.
8. Wykonawca oświadcza, że wypełnia wymogi i obowiązki nałożone na niego ustawą z dnia 22 listopada 2018 r., o dokumentach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 564 z późn. zm.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki

4.5.5.) Wartość części: 78953,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387221,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621388,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387221,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poligrafia „Bro-Kal” S.C. Marcin Kaleta, Agnieszka Brożyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291062930

7.3.3) Ulica: Dolna, nr 69,

7.3.4) Miejscowość: Masłów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-001

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387221,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10184,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16295,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10184,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "REMI" Adam Krokowski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070552080

7.3.3) Ulica: ul. Strażacka, nr 35,

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10184,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z wadami Specyfikacji Warunków Zamówienia w zakresie objętym zarzutami odwołania, oraz wobec dokonania otwarcia ofert po dniu wniesienia Odwołania, co uniemożliwia konwalidację czynności Zamawiającego, Zamawiający unieważnia postępowanie na zadanie nr 3.
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia pn. „Zakup i dostawa druków resortowych, tarcz i obwolut dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu i jednostek podległych wyszczególnionych w załączniku do umowy w podziale na 3 zadania. Numer referencyjny 46/24”.
W postepowaniu zostało wniesione odwołanie na zadanie nr 3, a następnie w dniu 18 .11.2024 r. Odwołujący wniósł pismo wraz z dowodami na poparcie stawianych zarzutów i żądań, wobec czego Zamawiający
w całości uwzględnia zarzuty i żądania Odwołującego polegające na naruszeniu:
1. art. 99 ust. 2, ust. 4, ust. 5 i ust. 6 p.z.p. w zw. z art. 16 p.z.p.
2. art. 99 ust. 1 i ust. 2 w zw. z art. 16
i zgodnie z żądaniami Odwołującego zawartymi w piśmie z dnia 18.11.2024 unieważnił postępowanie na zadanie nr 3.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania Umowy i obowiązuje 12 miesięcy od dnia jej wejścia w życie,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.