Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGĘ PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO
PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W 2025 R.
NA RZECZ 21 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ELBLĄGU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGĘ PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO
PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W 2025 R.
NA RZECZ 21 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ELBLĄGU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb61c703-bcf1-4059-9996-1608b864e7cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242676/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 USŁUGA PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W 2025 R NA RZECZ 21 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ELBLĄGU
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10401293.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1040129
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zasady wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisanew Rozdziale X SWZ. Komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/21wog i formularza „Wyślij
wiadomość do zamawiającego”.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na :
„usługa prania wodnego i chemicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2025 r. na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu”
nr postępowania 58/SZP/2024;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2812.59.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest wykonanie usługi prania wodnego i chemicznego, przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2025 r. na rzecz 21 WOG w garnizonie Elbląg.
Szczegółowy asortyment wraz z średnimi wagami przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1. Pranie wodne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Elbląg:
a) minimalne: 8 000 kg
b) maksymalne: 24 000 kg
2. Pranie chemiczne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 1 – Garnizon Elbląg:
a) minimalne: 8 000 kg
b) maksymalne: 24 000 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje że, jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3.
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw – 40%
2. W kryterium K1 - „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych
3. W kryterium K2 - „Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
0 pkt za WARIANT I – 2 razy w miesiącu
20 pkt za WARIANT II – 4 razy w miesiącu
40 pkt za WARIANT III – 8 razy w miesiącu
UWAGA:
• Przez „Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw” Zamawiający rozumie, że Wykonawca zgłasza gotowość do przeprowadzenia usługi prania wodnego
i chemicznego w miesiącu z zadeklarowaną częstotliwością.
• Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant odbioru i dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ).
• W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu odbioru i dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował „WARIANT I” i otrzyma 0 pkt.
4. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P= K1+K2
P- liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium ,,Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw”
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest wykonanie usługi prania wodnego i chemicznego, przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2025 r. na rzecz 21 WOG w garnizonie Braniewo.
Szczegółowy asortyment wraz z średnimi wagami przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1. Pranie wodne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 2 – Garnizon Braniewo:
a) minimalne: 3 000 kg
b) maksymalne: 9 000 kg
2. Pranie chemiczne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 2 – Garnizon Braniewo:
a) minimalne: 3 000 kg
b) maksymalne: 9 000 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, że jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3.
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw – 40%
2. W kryterium K1 - „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych
3. W kryterium K2 - „Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
0 pkt za WARIANT I – 2 razy w miesiącu
20 pkt za WARIANT II – 4 razy w miesiącu
40 pkt za WARIANT III – 8 razy w miesiącu
UWAGA:
• Przez „Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw” Zamawiający rozumie, że Wykonawca zgłasza gotowość do przeprowadzenia usługi prania wodnego
i chemicznego w miesiącu z zadeklarowaną częstotliwością.
• Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant odbioru i dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ).
• W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu odbioru i dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował „WARIANT I” i otrzyma 0 pkt.
4. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P= K1+K2
P- liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium ,,Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw”
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania jest wykonanie usługi prania wodnego i chemicznego, przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w 2025 r. na rzecz 21 WOG w garnizonie Bartoszyce.
Szczegółowy asortyment wraz z średnimi wagami przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1. Pranie wodne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 3– Garnizon Bartoszyce:
a) minimalne: 2100 kg
b) maksymalne: 6300 kg
2. Pranie chemiczne:
Szacunkowa ilość dla części zamówienia nr 3 – Garnizon Bartoszyce:
a) minimalne: 2100 kg
b) maksymalne: 6300 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, że jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3.
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw – 40%
2. W kryterium K1 - „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych
3. W kryterium K2 - „Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw” zostanie zastosowany sposób oceny ofert:
0 pkt za WARIANT I – 2 razy w miesiącu
20 pkt za WARIANT II – 4 razy w miesiącu
40 pkt za WARIANT III – 8 razy w miesiącu
UWAGA:
• Przez „Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw” Zamawiający rozumie, że Wykonawca zgłasza gotowość do przeprowadzenia usługi prania wodnego
i chemicznego w miesiącu z zadeklarowaną częstotliwością.
• Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant odbioru i dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 5 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ).
• W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu odbioru i dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował „WARIANT I” i otrzyma 0 pkt.
4. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P= K1+K2
P- liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
K1- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”
K2- liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium ,,Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw”
5. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant odbioru i dostaw
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w §11 umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-02 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1040129
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-02 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-31
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
. Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1, 2, 3 – 11 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2025 r.2. .Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek
opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/39/2024 DOSTAWY PLASTRÓW I OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH
- USŁUGĘ PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W 2025 R. NA RZECZ 21 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ELBLĄGU
- KONSERWACJĘ I NADZÓR NAD URZĄDZENIAMI WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI.
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.