Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606066/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nagłośnienia w sali konferencyjnej A i B w budynku nr 40 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57
1.5.8.) Numer faksu: (47) 725 35 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/csp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
szkolenie policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana nagłośnienia w sali konferencyjnej A i B w budynku nr 40 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89bd6573-49ea-49fb-b88a-43924047de5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223014/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Wymiana nagłośnienia w sali konferencyjnej A w budynku nr 40 CSP w Legionowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606066
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 68/24/IR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131076,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia były roboty budowlane polegające na wymianie nagłośnienia w sali konferencyjnej A i B w budynku nr 40 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Pełen zakres robót ujęty został w Programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
3. Symbol wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45314000-0 – instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych;
4531431Wsz0-7 – układanie kabli.
4. Wszystkie wbudowane urządzenia i wyroby budowlane powinny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty.
5. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
6. Wykonawca oświadczał, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi niezbędne uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), w pełni pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający zalecał dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należało uzgodnić z przedstawicielem Wydziału Inwestycji i Remontów, tel. 723 965 977 lub 47 725 58 43.
8. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
10. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani, wg. załącznika nr 7 do SWZ.
11. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymagał zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polegało na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
12. Zamawiający wymagał zatrudnienia na podstawie stosunku pracy minimum jednej osoby zgodnie z art. 95 ustawy, która będzie wykonywała wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia.
13. W trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową, Zamawiający uprawniony był do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności. Zamawiający uprawniony był w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
14. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane było by jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający mógł zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
16. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
17. Zamawiający zastrzegał sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.
18. Wykonanie robót budowlanych nastąpi w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 20 grudnia 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550516,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrated Solutions Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252506859
7.3.3) Ulica: Karolkowa 30
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-207
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Wykonawca powierzy wykonanie następujących zadań Podwykonawcy - RGBS Systemy Audiowizualne Sp. z o.o., ul. Sady Żoliborskie 2, 01-772 Warszawa:
1) zakup i dostawa kabli AV;
2) ułożenie okablowania;
3) dostawa urządzeń AV;
4) montaż urządzeń w salach konferencyjnych;
5) montaż urządzeń w szafie rack;
6) zaprogramowanie urządzeń;
7) montaż i uruchomienie systemu AV.
RGBS Systemy audiowizualne Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem na wszystkie koła (4x4)
- Oczyszczanie studni chłonnych, studni rewizyjnych, wpustów ulicznych, koszy osadnikowych oraz kanałów i przykanalików z monitoringiem TV za pomocą kamery wraz z wywiezieniem i utylizacją urobku
- Wykonanie odwodnienia pasa drogowego drogi gminnej ulicy Wspólnej w Legionowie
- Przebudowa dróg publicznych w Legionowie. Zadanie 1: Remont dróg gminnych nr 180645W (ul. Wrzosowa) oraz nr 180648W (ul. Zaciszna); Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 180240W (ul. Kaszubska)
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego CCTV IP w budynkach Zespołu Szkół Ogólnokształcącym im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie
- Budowa zespołu żłobkowo przedszkolnego w technologii modułowej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane związane z remontem istniejącego budynku szkoły w Bączku na potrzeby rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami
- Remont i adaptacja budynku pod stworzenie dwóch nowych mieszkań wspomaganych
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.