eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski"Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska – Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM. MARIE JUCHACZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000811632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska Boczna 10

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.gorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-017d276a-cd7c-42de-9fe4-605361009ccf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska – Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-017d276a-cd7c-42de-9fe4-605361009ccf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015748/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usługi odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599937

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOZP.261.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp. przy ul. Podmiejskiej Bocznej 10

I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z posesji Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp. usytuowanej przy ul. Podmiejskiej Bocznej 10.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia zagospodarowanie wywozu:
a) Zmieszanych odpadów komunalnych,
b) Odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na:
• papier – w tym odpady z papieru, tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury,
• tworzywa sztuczne i metale – w tym odpady metali, odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
• szkło-w tym odpady ze szkła i odpady opakowaniowe ze szkła.
c) Odpadów ulegających biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów
d) Odpadów problemowych (wielogabarytowe)
3) Usługa obejmuję:
a) Zapewnienie ciągłości świadczenia usługi systematycznego wywożenia odpadów, nie powodując ich zalegania,
b) Utrzymanie będących własnością wykonawcy pojemników/kontenerów/zbiorników służących do składowania odpadów komunalnych zmieszanych, papieru, metali i tworzyw sztucznych, szkła, bioodpadów we właściwym stanie higienicznym ( mycie i dezynfekcja) i technicznym,
c) Ponownego ustawienia pojemników/ kontenerów/zbiorników po dokonaniu wywozu odpadów na właściwe miejsce lokalizacji,
d) Usuwanie odpadów wokół pojemników/ kontenerów/ zbiorników w przypadku nieterminowego wykonania usługi lub w przypadku wydostania się odpadów z pojemników w trakcie ich przeładunku,
e) Utylizację odpadów (zrzut na składowisko odpadów).

4) Przewidywana ilość pojemników w okresie trwania umowy oraz częstotliwość odbioru odpadów:

Lp. Rodzaj odpadów
Pojemnik Częstotliwość wywozu
1 odpady niesegregowane ( zmieszane) 6 pojemników
o pojemności 1100 l wywóz 3 x w tygodniu
2 odpady segregowane papier 1 pojemnik
o pojemności 1100 l wywóz 1 x w miesiącu
3 odpady segregowane
metale i tworzywa sztuczne 2 pojemniki
o pojemności 1100 l wywóz 2 x w miesiącu
4 odpady segregowane szkło
2 pojemniki
o pojemności 1100 l wywóz 1 x w miesiącu
5 odpady ulegające biodegradacji 2 pojemniki
o pojemności 1100 l wywóz : grudzień-marzec
2x w miesiącu
kwiecień-listopad 1
x w tygodniu
6 odpady gabarytowe
kontener 4-5 m3 wywóz 1 x w miesiącu

5) Zamawiający ustali z Wykonawcą miesięczne terminy wywozu odpadów niesegregowanych ( zmieszanych) i segregowanych.
6) Wykonawca w okresach miesięcznych zobowiązany będzie sporządzać zbiorcze zestawienie ilości wykonanych usług.
7) W przypadku braku możliwości odbioru odpadów w terminie ( zgodnie z harmonogramem), należy niezwłocznie powiadomić Zleceniodawcę o nowym terminie odbioru. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany częstotliwości wywozu odpadów oraz liczby użytkowanych pojemników stosownie do bieżących potrzeb.
8) Zamawiający może zlecić dodatkowe wywozy odpadów wskazanych w pkt. 4 w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.

II. Realizując zagospodarowanie odebranych od Zamawiającego odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania:
1. Zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych, określonych dla regionu lubuskiego w „Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa lubuskiego na lata 2020-2026
2. Selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku
i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną
w obowiązujących przepisach prawa.

III. Wymagania co do bazy transportowo-magazynowej:
Baza transportowo - magazynowa winna spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

IV. Mycie i dezynfekcja pojemników:
1. Wykonawca zobowiązany jest do mycia, dezynfekcji i dezynsekcji pojemników na odpady komunalne niesegregowane (zmieszane).
2. Wykonawca zapewnienia we własnym zakresie środki czyszczące, środki dezynfekujące, wodę, samochód- myjkę (o zamkniętym obiegu wody) w celu realizacji usługi. Mycie, dezynfekcja i dezynsekcji pojemników następuje zgodnie z wymaganiami z zakresu ochrony środowiska (z użyciem produktów biobójczych). W celu realizacji usługi wykorzystywane są środki biodegradowalne i dezynfekujące posiadające atest PZH dopuszczający do obrotu na terenie Polski.
3. Wykonawca zabezpiecza powierzchnię pojazdów, rzeczy, elewacji przed ewentualnym wydostaniem się brudnej wody z myjki.
4. Wykonawca zabezpiecza, we własnym zakresie, odpowiednie warunki socjalne i higieniczne dla pracowników zatrudnionych przy wykonaniu przedmiotu umowy.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac.
6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania umowy. W przypadku uszkodzenia pojemnika
w sposób uniemożliwiający jego dalszą eksploatację, jego wymianę powinien zapewnić Wykonawca.

V. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska:
1. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie zgodnie z przepisami prawa ochrony środowiska oraz przepisami sanitarnymi.
2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
3. Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych.
4. Wykonawca zobowiązuje się nie rozsypywać odpadów podczas odbioru.
W przypadku rozsypania Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich rozsypania (plam, zabrudzeń, osadu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132701,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138262,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132701,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Laguna Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210625766

7.3.3) Ulica: ul. Nadbrzeżna 21

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132701,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.