Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00597572/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
- 2024/BZP 00606077/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konserwacji instalacji c.o. i c.w.u., obsługa i konserwacja kotłowni oraz pełnienie dyżurów technicznych w zakresie c.o., c.w.u., z.w., kanalizacji i instalacji elektrycznych .....
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gm.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka mieszkaniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konserwacji instalacji c.o. i c.w.u., obsługa i konserwacja kotłowni oraz pełnienie dyżurów technicznych w zakresie c.o., c.w.u., z.w., kanalizacji i instalacji elektrycznych .....2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a82e661-9d44-4f49-b857-914480d9020c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040635/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Konserwacja instalacji co, cw, zw, kan, elektrycznej, obsługa, konserwacja kotłowni gazowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597572
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.261.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185918,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji instalacji c.o. i c.w.u., obsługa i konserwacja kotłowni oraz pełnienie dyżurów technicznych w zakresie c.o., c.w.u., z.w., kanalizacji i instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZGM oraz w budynkach stanowiących bazy i siedziby ZGM w Zielonej Górze
Ogólna powierzchnia budynków objętych postępowaniem:
Konserwacja i dyżury w zakresie instalacji c.o. (m2): 24.233,64
Konserwacja i dyżury w zakresie instalacji c.w.u. (m2): 12.893,11
Dyżury w zakresie instalacji: zimnej wody, kanalizacyjnej, elektrycznej (m2): 63.405,10
Szczegółowy opis zamówienia wraz ze szczegółowym wykazem budynków z powierzchniami, objętych zamówieniem, zamieszczony jest w załączniku nr 3 pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, zwany dalej OPZ.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
50720000-8: Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50711000-2: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50721000-5: Obsługa instalacji grzewczych
3. Wykonawca obowiązany jest zawrzeć odpowiednie umowy ubezpieczeniowe, niezbędne w realizacji niniejszej umowy, z okresem obowiązywania zgodnym z obowiązywaniem umowy.
4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
5. Zgodnie z art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności polegające na konserwacji instalacji c.o. i c.w.u., obsłudze i konserwacji kotłowni.
Informacje na temat uprawnień kontrolnych oraz sankcji z tytułu niespełnienia ww. wymagań określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
6. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.
7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zgodnie z art. 91 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający informuje, iż nie dokonał podziału zamówienia na części ponieważ specyfikacja zamówienia stawia przed Wykonawcą zakres czynności do wykonania, które ze względów organizacyjnych, technicznych i ekonomicznych są bezpośrednio powiązane i wymagają całościowej realizacji. Zasadne jest by wykonywanie usług powierzyć jednemu podmiotowi, odpowiedzialnemu kompleksowo za sprawne świadczenie usług. Podział zamówienia, a co za tym idzie, potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Ponadto zamówienie jest o stosunkowo niskiej wartości, tj. 185.918,27 zł netto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201710,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201710,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201710,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wojciech Sokół Zakład Instalacji Sanitarnych i Centralnego Ogrzewania
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ryszard Sokół Zakład Instalacji Sanitarnych i Centralnego Ogrzewania, Kinga Sokół Zakład Instalacji Sanitarnych i Centralnego Ogrzewania
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291013347
7.3.3) Ulica: Słowacka 10B/8
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201710,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.16.2025. Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego do procedur wewnątrznaczyniowych
- Przedłużenie licencji oraz wsparcia dla urządzeń sieciowych FortiGate, FortiAnalyzer oraz pakietu antywirusowego FortiClient
- Wykonanie usług cateringowych w ramach projektu "Transgraniczne Ogrody Doświadczeń" (CPTT).
- NZ.261.11.2025 Sukcesywne dostawy obłożeń szpitalnych
- Kompleksowa organizacja 2 spotkań z udziałem lubuskich MŚP o charakterze mentoringowo - nettworkingowym na terenie województwa lubuskiego
- Remont drogi wojewódzkiej nr 176 na odcinku od km 3+775 do km 4+650
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KONSERWACJA I OBSŁUGA SYSTEMÓW GRZEWCZYCH
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach (...)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.