Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00600820/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu instalacji fotowoltaicznej zlokalizowanej na dachu budynku internatowego
nr 4 CSP Legionowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/csp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła Policji
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
szkolenie policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na montażu instalacji fotowoltaicznej zlokalizowanej na dachu budynku internatowegonr 4 CSP Legionowo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b29a892-4759-4cc3-a083-e253fe2012de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223014/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Montaż instalacji fotowoltaicznej zlokalizowanej na dachu budynku internatowego nr 4 CSP w Legionowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 66/24/IR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 407405,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia było wykonanie robót budowlanych polegających na montażu instalacji fotowoltaicznej zlokalizowanej na dachu budynku internatowego nr 4 CSP Legionowo.
2. Pełen zakres robót ujęty został w Programie funkcjonalno- użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dwóch etapach:
1) I etap – wykonanie prac polegających na montażu paneli fotowoltaicznych o mocy 130 kWp na dachu budynku internatowego nr 4 (bez ingerencji w poszycie dachu) z optymalizatorami (jeden optymalizator do dwóch paneli, który ograniczy napięcie do 1 V po odłączeniu zasilania AC), ułożenie instalacji AC w obrębie budynku, podłączenie do istniejącej RGnn.
Zastosowane panele fotowoltaiczne muszą być o mocy minimum 500 Wp. Tolerancja wykonania ± 2% od 350kW.
2) II etap obejmujący:
– opracowanie pełnej dokumentacji technicznej, w postaci projektu wykonawczego branży elektrycznej wraz z uzgodnieniami w PGE Dystrybucja S.A., inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej, dokumentacji powykonawczej;
– dokonanie odbioru i uruchomienia z OSD;
– uzyskanie dopuszczenia do pracy oraz uzgodnienia z OSD;
– przeprowadzenie testu źródła po uruchomieniu;
– zmodernizowanie rozdzielni 66 do podłączenia instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy docelowej 350 kWp (planowanej do wykonania w późniejszym terminie);
– dokonanie zgłoszenia instalacji do MIOZE.
4. Zadania zrealizowane zostaną w dwóch terminach:
1) I etap – prace zostaną wykonane do dnia 20 grudnia 2024 r.;
2) II etap – prace należy wykonać do dnia 30 maja 2025 r.
5. W razie konieczności dokonania zgłoszenia lub innych czynności poprzedzających rozpoczęcie prac budowlanych, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725), Wykonawca wykona je w ramach niniejszego zamówienia.
6. Symbol wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45000000-7 – roboty budowlane,
45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne.
7. W ramach niniejszej umowy Wykonawca projektu zobowiązał się do pełnienia nadzoru autorskiego.
8. Wszystkie wbudowane urządzenia i wyroby budowlane winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty.
9. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
10. Zamawiający zalecał dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należało uzgodnić z przedstawicielem Wydziału Inwestycji i Remontów, tel. (47) 725 58 64.
11. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
13. Wykonawca oświadczył, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w pełni pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia – uprawnienia konstrukcyjne i budowlane w zakresie projektowania i kierowania robotami elektroenergetycznymi, wg. załącznika nr 4 do SWZ.
14. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymagał zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polegać będzie na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
15. Zamawiający wymagał zatrudnienia na podstawie stosunku pracy minimum dwóch osób zgodnie z art. 95 ustawy, które wykonywały wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia SEP do 15 kV w zakresie eksploatacji i dozoru oraz uprawnienia OZE, wg. załącznika nr 5 do SWZ.
16. W trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową, Zamawiający uprawniony był do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
Zamawiający uprawniony był w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
17. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane byłoby jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
18. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający mógł zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
19. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostałyby mu przyznane.
20. Zamawiający zastrzegł, że całkowita wartość zamówienia nie mogła przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528494,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1966647,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528494,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ELEKTRO CONTROL"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842660768
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 46
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528494,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Naprawy cząstkowe nawierzchni dróg gruntowych ulepszonych destruktem przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Legionowo
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1801W w Gminie Serock - I Etap na odcinku od km 0+000 do km 1+935
- Utrzymanie czystości na terenie Centrum Komunikacyjnego wraz z terenami przyległymi oraz garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 w Legionowie
- Dostosowanie szkół ogólnodostępnych dla potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Przebudowa części pomieszczeń w budynku: Zadanie. 1: SP 3; Zadanie. 2: SP 7; Zadanie. 3: SP 8.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Termomodernizacja budynków gminnych.
- Modernizacja kompleksu sportowego"MojeBoisko-Orlik 2012" wraz z budową:bieżni okrężnej, bieżni prostej, skoczni do skoku w dal, boiska wielofunkcyjnego, skateparku oraz sprawnościowego placu zabaw ...
- Wykonanie ogrodzenia terenu wokół Ośrodka Edukacji Przyrodniczej w Lądzie.
- "Naprawa schodów wejściowych w Szkole Podstawowej nr 231"
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku użyteczności publicznej - budowa dworca wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych "Kolej na park - etap I "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.