Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00589179/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W ŁUPKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 45
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Łupków
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134677049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_lupkow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f875d8fa-fce2-43eb-b160-46fe056cf51b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f875d8fa-fce2-43eb-b160-46fe056cf51b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232786/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/P/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206603,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Łupkowieoraz podległemu mu Oddziałowi Zewnętrznemu w Moszczańcu wg zestawienia podanego w
załączniku nr 4 do SWZ - zadanie nr 1. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia
zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego
-stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15241000-9 - Ryby w folii lub puszkowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 11050,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Łupkowieoraz podległemu mu Oddziałowi Zewnętrznemu w Moszczańcu wg zestawienia podanego w
załączniku nr 4 do SWZ - zadanie nr 2. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia
zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego
-stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15229000-9 - Mrożone produkty rybne
4.5.5.) Wartość części: 13306,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Łupkowieoraz podległemu mu Oddziałowi Zewnętrznemu w Moszczańcu wg zestawienia podanego w
załączniku nr 4 do SWZ - zadanie nr 3. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia
zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego
-stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15411100-3 - Olej roślinny
15872400-5 - Sól
15861000-1 - Kawa
15863200-7 - Herbata czarna
03221220-4 - Groch
15831000-2 - Cukier
15332290-3 - Dżemy
15332230-5 - Marmolady
15981000-8 - Wody mineralne
15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 72595,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Łupkowieoraz podległemu mu Oddziałowi Zewnętrznemu w Moszczańcu wg zestawienia podanego w
załączniku nr 4 do SWZ - zadanie nr 4. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia
zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego
-stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15891500-5 - Buliony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15871260-4 - Sosy
15891000-0 - Zupy i buliony
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.5.5.) Wartość części: 23790,29 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Łupkowieoraz podległemu mu Oddziałowi Zewnętrznemu w Moszczańcu wg zestawienia podanego w
załączniku nr 4 do SWZ - zadanie nr 5. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia
zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego
-stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 8339,31 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Łupkowieoraz podległemu mu Oddziałowi Zewnętrznemu w Moszczańcu wg zestawienia podanego w
załączniku nr 4 do SWZ - zadanie nr 6. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia
zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego
-stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 15818,01 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Łupkowieoraz podległemu mu Oddziałowi Zewnętrznemu w Moszczańcu wg zestawienia podanego w
załączniku nr 4 do SWZ - zadanie nr 7. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia
zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego
-stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212211-2 - Soczewica
4.5.5.) Wartość części: 21220,12 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Łupkowieoraz podległemu mu Oddziałowi Zewnętrznemu w Moszczańcu wg zestawienia podanego w
załączniku nr 4 do SWZ - zadanie nr 8. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia
zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego
-stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15613300-1 - Produkty zbożowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15851100-9 - Makaron niegotowany
15611000-4 - Ryż łuskany
4.5.5.) Wartość części: 50814,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9376,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9376,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9376,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSHURT M. Kasprzyk Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364419435
7.3.3) Ulica: ul. Korfantego 26
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9376,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-05 do 2025-12-04Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12520,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13341,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12520,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIDAN POLSKA Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 021860918
7.3.3) Ulica: ul. Jasińskiego 3E
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12520,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-05 do 2025-12-04Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62705,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62818,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62705,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH GRACJA Jolanta Zdunek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100384291
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 13
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 98-354
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62705,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-05 do 2025-12-04Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21257,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21257,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21257,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091152532
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21257,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-05 do 2025-12-04Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8174,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8174,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8174,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ovo-Res Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691787097
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 16
7.3.4) Miejscowość: Boguchwała
7.3.5) Kod pocztowy: 35-040
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PODKARPACKIE GOSPODARSTWA DROBIARSKIE OVO-RES" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PODKARPACKIE GOSPODARSTWA DROBIARSKIE OVO-RES" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8174,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-05 do 2025-12-04Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15080,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15315,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15080,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIDAN POLSKA Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 021860918
7.3.3) Ulica: ul. Jasińskiego 3E
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15080,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-05 do 2025-12-04Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21676,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22847,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21676,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091152532
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21676,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-05 do 2025-12-04Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47984,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51187,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47984,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH IGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 529901788
7.3.3) Ulica: Skrzynki 45
7.3.4) Miejscowość: Baruchowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-820
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Anna Środa Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe IGA
jakie przetargi wygrała firma
Anna Środa Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe IGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47984,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-05 do 2025-12-04PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025r. na potrzeby Przedszkola nr 86 w Gdańsku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej w Ćmińsku w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Ekonomicznych im. ks. Janusza St. Pasierba w Tczewie z podziałem na części
- "Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Świerczach w roku 2025"
- Dostawa mięsa drobiowego do Kampusu Mundurowego w Kaliszu
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.