eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwin"Modernizacja budynku przeznaczonego pod działalność świetlicy wiejskiej w miejscowości Piski"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku przeznaczonego pod działalność świetlicy wiejskiej w miejscowości Piski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwin

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Czerwin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tysiąclecia 1

1.5.2.) Miejscowość: Czerwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-407

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 7614567

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czerwin.pl,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynku przeznaczonego pod działalność świetlicy wiejskiej w miejscowości Piski”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0b9ea79-cb0c-4030-b472-92889c3989d7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034938/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Modernizacja budynku przeznaczonego pod dzialalnosc świetlicy wiejskiej w miejscowości Piski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584623

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w dniu 28.10.2024 roku, unieważnił postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, stosownie do treści art. 275 pkt 2, o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art.3 ust. 1 ustawy Pzp pn. „Modernizacja budynku przeznaczonego pod działalność świetlicy wiejskiej w miejscowości Piski” ogłoszonym w dniu 8.10.2024 r. w BZP Ogłoszenie nr 2024/BZP 00536225/01, ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2024/BZP 00559997/01 z dnia 23 października 2024 r., stosownie do treści art. 255 pkt 1 ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INR.271.41.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku przeznaczonego pod działalność świetlicy wiejskiej w miejscowości Piski. W szczególności prace będą polegały na: rozbiórce starych i wykonaniu nowych posadzek, modernizacji łazienki, wykonaniu prac wykończeniowych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie instalacji grzewczej, wodociągowej, elektrycznej oraz wentylacyjnej.
Zadanie współfinansowane ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANBUD Andrzej Kulasiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181047901

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.