eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa warzyw, owoców oraz jaj do Szko³y Podstawowej Nr 65 w Warszawie w roku 2025



Og³oszenie z dnia 2024-12-20

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa warzyw, owoców oraz jaj do Szko³y Podstawowej Nr 65 w Warszawie w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 65

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010414917

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: M¦CIS£AWSKA 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-647

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp65@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp65.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa warzyw, owoców oraz jaj do Szko³y Podstawowej Nr 65 w Warszawie w roku 2025

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1302e703-1f3e-4d5c-95e0-d49588328962

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00668191

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00044842/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa warzyw, owoców i jaj

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1302e703-1f3e-4d5c-95e0-d49588328962

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, tj. https://ezamowienia.gov.pl
2. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: dorota.witkowska@eduwarszawa.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-
Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
2.. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza)
4. W przypadku dokumentów, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, które winny byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szko³a Podstawowa nr 65 im. W³adys³awa Orkana z siedzib± w Warszawie, (dalej: Administrator) przetwarza dane osobowe w rozumieniu Rozporz±dzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO), zawarte w dokumentacji ofertowej sk³adanej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przez oferentów w ramach prowadzonych postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego, w odniesieniu do nastêpuj±cej kategorii osób:
1) wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±,
2) wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
3) pe³nomocnika wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±,
4) cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±,
5) pracowników wykonawcy posiadaj±cych ¿±dane kompetencje i wskazanych w ramach oferty,
6) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub do
kontaktów w sprawie zamówienia.
W ¶wietle powy¿szego Administrator informuje, ¿e:
1) jest administratorem w rozumieniu przepisów art. 4 pkt 7) RODO w stosunku do danych osobowych pozyskiwanych w ramach
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego znajduj±cych siê w dokumentach sk³adanych w ramach postêpowania,
2) kontakt z administratorem jest mo¿liwy w siedzibie jednostki przy ul. M¶cis³awskiej 1 w Warszawie lub pod adresem mailowym
sp65@eduwarszawa.pl lub telefonicznie pod nr 22 277 22 28,
3) wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym w sprawach dotycz±cych danych osobowych oraz realizacji praw osób których
dane dotycz± mo¿na kontaktowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej pod adresem iod.oswiata@dbfo.waw.pl
4) Dane osobowe przetwarzane s± w nastêpuj±cych celach:
a) prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) archiwizacyjnych.
5) Przes³ank± legalizuj±ca przetwarzanie danych osobowych w ka¿dym ze wskazanych powy¿ej celów jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
tj. 1) w przypadku celu okre¶lonego w pkt 4a przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
administratorze wynikaj±cego z przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. prawo zamówieñ publicznych,
2) w przypadku celu okre¶lonego w pkt 4b przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego wynikaj±cego z
ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
6) Dostêp do danych osobowych maj± nastêpuj±cy odbiorcy danych:
1) Us³ugodawcy i ich upowa¿nieni pracownicy, którym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych przekazano
przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji us³ug ¶wiadczonych dla Administratora, w szczególno¶ci podmioty
¶wiadcz±ce us³ugi prawne, doradcze, informatyczne,
2) osoby lub podmioty którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy prawo zamówieñ
publicznych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Osoba której dane dotycz± mo¿e skorzystaæ wobec Administratora z nastêpuj±cych praw:
1) prawa do ¿±dania dostêpu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania (art. 15 i art. 16 RODO), przypadku gdy
wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO bêdzie, wymaga³o niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator
mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania,
w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub jego zakoñczenia. W przypadku
prawa do sprostowania danych, nie mo¿e ono skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani
zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± prawo zamówieñ publicznych,
2) prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO. W przypadku realizacji
¿±dania okre¶lonego w art. 18 RODO, ograniczenie przetwarzania danych bêdzie realizowane dopiero po zakoñczeniu
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
3) osoba, której dane dotycz± ma prawo wnie¶æ skargê na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa
Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
4) prawa, o których mowa w art. 17, 21 i 22 RODO ze wzglêdu na brak spe³nienia okre¶lonych w nich przes³anek w prowadzonym
postêpowaniu o zamówienie publiczne nie bêd± realizowane.
8) Dane osobowe bêd± przechowywane:
1) przez okres 4 lat od koñca roku w którym zakoñczono postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego,
2) je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez ca³y czas trwania umowy nie d³u¿ej ni¿ do up³ywu okresu przedawnienia
roszczeñ z tego tytu³u,
3) w celach archiwalnych zgodnie z okresami przewidzianymi dla tych celów przez przepisy o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach.
9) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy prawo zamówieñ publicznych
zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych skutkuje
konsekwencjami okre¶lonymi w przepisach tej ustawy, w szczególno¶ci brakiem udzia³u w postêpowaniu i oceny z³o¿onej oferty oraz
zawarcia umowy na realizacjê zamówienia.
10) Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w celach zwi±zanych z automatycznym podejmowaniem decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.
11) Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich, ani organizacji miêdzynarodowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 310000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa warzyw, owoców i jaja zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03200000-3 - Zbo¿a, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Warto¶ci podane w ofertach, a stanowi±ce kryteria oceny ofert w danej czê¶ci, zostan± przeliczone na punkty przez ka¿dego cz³onka komisji przetargowej, dokonuj±cego oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y za³±czyæ odpowiednie pe³nomocnictwo) chyba, ¿e w przypadku spó³ki cywilnej, z umowy tej
spó³ki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbêdne jest za³±czenie do oferty umowy spó³ki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym, jako
pe³nomocnik pozosta³ych. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wystêpuj±ce wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ustawy Pzp.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII a pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zosta³y opisane w Rozdziale XX SWZ oraz w Za³±czniku nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-30 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê na Platformie e-Zamówienia za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.