Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Analiza standardów usług w Progr. profil. i rozw. problemów alkohol. oraz przeciwdziałania narkomanii m.st. Warszawy na lata 2022-2025, ewaluacja Progr. i jego opracow. na lata 2026-2029
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 224431436
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swyszynski@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Analiza standardów usług w Progr. profil. i rozw. problemów alkohol. oraz przeciwdziałania narkomanii m.st. Warszawy na lata 2022-2025, ewaluacja Progr. i jego opracow. na lata 2026-2029
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-390b80d4-ffc9-424e-8be0-88853d3fe98c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone zostały w pkt. 5.5. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/SW/271/II-210/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Analiza standardów usług w Programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkohol. oraz przeciwdziałania narkomanii m.st. Warszawy na lata 2022-2025, ewaluacja Programu i jego opracowanie. na lata 2026-2029
Przedmiotem zamówienia jest:
- analiza porównawcza standardów usług świadczonych w ramach Programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii m.st. Warszawy na lata 2022-2025 oraz ich aktualizacji i opracowania nowych standardów usług,
- ewaluacja Programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii m.st. Warszawy na lata 2022-2025 i opracowania projektu Programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii m.st. Warszawy na lata 2026-2029.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317210-8 - Usługi doradcze w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
12.1. Podstawy wykluczeniaZamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024, poz. 507 ze zm.).
12.2. Warunki udziału w postępowaniu:
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:
12.2.1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje co najmniej 3 usługi, których przedmiotem było/jest badanie/ewaluacja programu społecznego z obszaru problematyki społecznej lub przeciwdziałania uzależnieniom lub wspierania rodzin, w tym co najmniej jedna usługa o wartości powyżej 50 000,00 zł brutto. Jeżeli usługa jest w czasie realizacji należy wykazać, że do czasu składania oferty wartość wykonanych czynności wynosiła powyżej 50 000,00 zł brutto.
12.2.2. dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednią wiedzę i kwalifikacje, wśród których będzie:
a) ekspert/ka ds. programów społecznych – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji – była autorem lub współautorem programu społecznego z obszaru problematyki społecznej lub wspierania rodzin lub przeciwdziałania uzależnieniom;
b) ekspert/ka ds. ewaluacji – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w realizacji – była autorem lub współautorem raportów i odpowiadała za formułowanie wniosków i rekomendacji – co najmniej 3 badań ewaluacyjnych, których przedmiotem były ewaluacje programów społecznych z obszaru problematyki społecznej lub wspierania rodzin lub przeciwdziałania uzależnieniom;
c) ekspert/ka ds. badań jakościowych – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert uczestniczyła w realizacji i była autorem lub współautorem raportów z co najmniej 3 badań jakościowych oraz w ramach realizacji tych usług była odpowiedzialna m.in. za przygotowanie scenariuszy, prowadzenie pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI) lub zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI), a także za analizę danych jakościowych z obszaru problematyki społecznej lub wspierania rodzin lub przeciwdziałania uzależnieniom;
d) ekspert/ka ds. badań i analiz danych ilościowych – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert uczestniczyła w realizacji i była autorem lub współautorem co najmniej 3 badań ilościowych, obejmujących zarówno analizy danych zastanych oraz danych wywołanych (badania sondażowe) z obszaru problematyki społecznej lub wspierania rodzin lub przeciwdziałania uzależnieniom;
e) ekspert/ka ds. koncepcji monitoringu – osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert tworzyła/wdrażała narzędzia sprawozdawcze w obszarze problematyki społecznej przy wykorzystaniu tradycyjnych technik projektowania narzędzi informatycznych;
f) ekspert/ka ds. konsultacji społecznych/moderator – co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe (co najmniej tytuł zawodowy magistra), która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert prowadziła co najmniej 5 moderacji (spotkań, warsztatów konsultacyjnych) dotyczących programów społecznych z obszaru problematyki społecznej lub wspierania rodzin lub przeciwdziałania uzależnieniom.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji członków zespołu wymienionych w lit. a)-e) przez daną osobę, przy czym jedna osoba nie może pełnić więcej niż 2 funkcji. Wykazane w ofercie osoby muszą być bezpośrednio zaangażowane w realizację ewaluacji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-03 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-01
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
- Dostawa wirtualnego NGFW
- Dostawy materiałów biurowych i komputerowych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.