Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00621536/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Sanoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: finanse@sanok.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sanok.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fef120a9-ed14-4893-9042-b80a19ea35c81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fef120a9-ed14-4893-9042-b80a19ea35c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223268/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 usługi utrzymania czystości w budynku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00621536
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-263-7/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszej Umowy są kompleksowe usługi Sprzątania wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku zgodnie z
opisem przedmiotu zamówienia określonym w SWZ, dalej jako „Usługa” bądź „Usługi”.
a)Usługi objęte niniejszą Umową będą realizowane w siedzibie Sądu Rejonowego w Sanoku, przy ul. Kościuszki 5, 38-500
Sanok, o powierzchni 2.149,93 m2.
1. Wszystkie Usługi objęte niniejszą Umową będą wykonywane w ww. budynku we wszystkie dni robocze, zgodnie z
warunkami przewidzianymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik do Umowy) oraz wymogami
określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Załącznik do Umowy).
2. Realizacja Usługi, nastąpi zgodnie z Ofertą Wykonawcy (Załącznik do Umowy), Specyfikacją Warunków Zamówienia
(Załącznik do Umowy), Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (Załącznik do Umowy), z uwzględnieniem
obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub innych wiążących dla Zamawiającego lub Wykonawcy wytycznych, wymagań lub zaleceń właściwych podmiotów administracji publicznej, w tym w szczególności Głównego,
Wojewódzkiego lub Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz wewnętrznymi regulacjami przyjętymi przez Zamawiającego
dla obiektów objętych usługą.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać Usługę objętą umową codziennie – w dni robocze od godziny 14 – środkami
czystości i sprzętem zapewnionym przez Wykonawcę (z wyłączeniem papieru toaletowego), dodatkowo od 1 listopada do
31 marca w godzinach 8:00 - 14:00 .
4. Wykonawca będzie świadczył Usługę z należytą starannością przy uwzględnieniu zawodowego charakteru wykonywanej
działalności, z zachowaniem zasad poufności i ochrony informacji obowiązujących u Zamawiającego oraz stosując się do
przepisów i wytycznych Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ SIEJKO GUARDIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180616230
7.3.4) Miejscowość: CZUŁÓW 195
7.3.5) Kod pocztowy: 32-060
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem dwóch stanowisk ćwiczebnych
- "Modernizacja pomieszczeń Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku po dawnej stolarni" - realizowane w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół nr 1 w Sanoku w ramach projektu pn.: Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Powiatu Sanockiego do potrzeb kształcenia zawodowego
- Usługa ubezpieczenia Gminy Sanok
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla kierunku fizjoterapia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla kierunku fizjoterapia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania szlaków i ścieżek turystycznych w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2025 roku.
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku, Oddziałach: Wejherowo, Starogard Gdański, Gdynia oraz na terenie zewnętrznym należącym do posesji Oddziału Gdynia
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Wykonanie bieżącej konserwacji i utrzymanie w należytym stanie technicznym elementów wyposażenia obiektów inżynierskich na terenie miasta Wrocławia - Konserwacja i utrzymanie urządzeń dylatacyjnych
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.