Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 427„Kraina Radości” w Warszawie w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 427 "Kraina Radości"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366116673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radosna 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-956
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 842 48 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p427@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole427.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 427„Kraina Radości” w Warszawie w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f37c820-099e-43d7-be5f-4788b09078ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f37c820-099e-43d7-be5f-4788b09078ad3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7f37c820-099e-43d7-be5f-4788b09078ad
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7f37c820-099e-43d7-be5f-4788b09078ad
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z dnia 23.05.2018, str. 2), dalej zwanego
„RODO”:
1) Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
2) Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
3) pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania Wykonawcy w Postępowaniu, będzie Przedszkole nr 427 "Kraina Radości" w
Warszawie jako Zamawiający. Prawa w zakresie ochrony danych
osobowych
można zrealizować (lub uzyskać więcej informacji) komunikując się z Zamawiającym na adres e-mail wskazany w Rozdziale VIII
SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/P427/Z.O/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa różnych artykułów spożywczych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: lość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:
C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt
gdzie:
C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,
Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.
2. Zasady oceny kryterium „Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia
nieprawidłowości w dostawie” (C2).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:
do 60 minut - 40 pkt;
od 61 do 90 minut - 10 pkt;
od 91 do 120 minut - 0 pkt.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę czasu potrzebnego na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie w przedziale od 91 do 120 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zaokrąglając wartości od części tysięcznych zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w ramach kryteriów określonych
powyżej (C1+C2).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i kryteriów jakościowych, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający
wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nabiału i jaj
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: lość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:
C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt
gdzie:
C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,
Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.
2. Zasady oceny kryterium „Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia
nieprawidłowości w dostawie” (C2).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:
do 60 minut - 40 pkt;
od 61 do 90 minut - 10 pkt;
od 91 do 120 minut - 0 pkt.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę czasu potrzebnego na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie w przedziale od 91 do 120 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zaokrąglając wartości od części tysięcznych zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w ramach kryteriów określonych
powyżej (C1+C2).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i kryteriów jakościowych, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający
wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa świeżego i wyrobów ciastkarskich
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: lość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:
C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt
gdzie:
C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,
Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.
2. Zasady oceny kryterium „Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia
nieprawidłowości w dostawie” (C2).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:
do 60 minut - 40 pkt;
od 61 do 90 minut - 10 pkt;
od 91 do 120 minut - 0 pkt.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę czasu potrzebnego na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie w przedziale od 91 do 120 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zaokrąglając wartości od części tysięcznych zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w ramach kryteriów określonych
powyżej (C1+C2).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i kryteriów jakościowych, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający
wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw i owoców
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: lość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:
C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt
gdzie:
C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,
Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.
2. Zasady oceny kryterium „Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia
nieprawidłowości w dostawie” (C2).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:
do 60 minut - 40 pkt;
od 61 do 90 minut - 10 pkt;
od 91 do 120 minut - 0 pkt.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę czasu potrzebnego na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie w przedziale od 91 do 120 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zaokrąglając wartości od części tysięcznych zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w ramach kryteriów określonych
powyżej (C1+C2).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i kryteriów jakościowych, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający
wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyrobów garmażeryjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: lość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:
C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt
gdzie:
C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,
Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.
2. Zasady oceny kryterium „Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia
nieprawidłowości w dostawie” (C2).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:
do 60 minut - 40 pkt;
od 61 do 90 minut - 10 pkt;
od 91 do 120 minut - 0 pkt.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę czasu potrzebnego na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie w przedziale od 91 do 120 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zaokrąglając wartości od części tysięcznych zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w ramach kryteriów określonych
powyżej (C1+C2).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i kryteriów jakościowych, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający
wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mrożonek, ryb mrożonych, świeżych i wędzonych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: lość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:
C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt
gdzie:
C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,
Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.
2. Zasady oceny kryterium „Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia
nieprawidłowości w dostawie” (C2).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:
do 60 minut - 40 pkt;
od 61 do 90 minut - 10 pkt;
od 91 do 120 minut - 0 pkt.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę czasu potrzebnego na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie w przedziale od 91 do 120 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zaokrąglając wartości od części tysięcznych zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w ramach kryteriów określonych
powyżej (C1+C2).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i kryteriów jakościowych, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający
wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa, produktów wędliniarskich i wędlin
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: lość punktów uzyskanych przez ofertę za kryterium „Cena” obliczona zostanie według wzoru:
C1 = Cmin/Cbad * 60 pkt
gdzie:
C1 – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena”,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację Zamówienia w ramach danej Części,
Cbad – cena całkowita brutto oferty badanej złożonej na realizację Zamówienia w ramach danej Części.
2. Zasady oceny kryterium „Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia
nieprawidłowości w dostawie” (C2).
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie obliczona według poniższych zasad:
do 60 minut - 40 pkt;
od 61 do 90 minut - 10 pkt;
od 91 do 120 minut - 0 pkt.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę czasu potrzebnego na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w
dostawie w przedziale od 91 do 120 minut i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
Dla potrzeb oceny ofert, Zamawiający obliczy przyznane Wykonawcom punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zaokrąglając wartości od części tysięcznych zgodnie z zasadami arytmetyki.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów w ramach kryteriów określonych
powyżej (C1+C2).
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i kryteriów jakościowych, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia
taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający
wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2024 poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z treścią Załącznika nr
3 do SWZ).
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności złożonych oświadczeń (z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ), o
którym mowa w Rozdziale IX i Rozdziale X ust. 1 powyżej w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 Ustawy,
art. 109 ust. 1 pkt 4), pkt 5) i pkt 7) Ustawy.
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia do oferty
należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
2. W przypadku, gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzające umocowanie do
reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub
podwykonawcy na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do
reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”,
jako
dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega
sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie Zamówienia przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy1. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach opisanych poniżej,
tj.:
1) Zmiana umowy będąca następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których wejście w życie lub
zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które mają wpływ na realizację
umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy;
2) Zmiana umowy w zakresie danych Zamawiającego lub Wykonawcy – w razie zaistnienia jakichkolwiek zmian danych tych
podmiotów, które zostały uwidocznione w umowie; zmiana w powyższym zakresie zostanie dostosowana do aktualnych
danych Zamawiającego lub Wykonawcy;
3) Wystąpienia siły wyższej – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
2. Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b) ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, w
przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, wynikających ze zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów
kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz.
2215 oraz z 2019 r. poz.1074 i 1572), ‒ jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należytego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, której mowa w ust. 2 pkt
1) będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po
dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego oraz wyłącznie
do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajduje zmiana stawki podatku od towarów i usług.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 2) - 4), będzie
obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości
kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających
wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o
których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą rzeczywistej zmianie kosztu Wykonawcy
ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługi.
Szczegóły zmian umowy zostały opisane w paragrafie 11 Załącznika nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-30 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
- Dostawa wirtualnego NGFW
- Dostawy materiałów biurowych i komputerowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie ul. M. Langiewicza 3 w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawa różnych produktów spożywczych z podziałem na części
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 427"Kraina Radości" w Warszawie w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Gdańsku
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na 2025r. - cz. 6 i cz. 8
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.