eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Łodzi w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Łodzi w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STRAŻ MIEJSKA W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470006145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 121/123

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-521

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 250-22-01

1.5.8.) Numer faksu: +48 42 630-93-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strazmiejska.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uml.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Łodzi w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6d11e0c-1396-4494-8639-a87f4f9aef73

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052652/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 3. Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Łodzi w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KA/231/06/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406178,86

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z numeracją SWZ:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa sprzedaż paliw płynnych do samochodów służbowych Zamawiającego w roku 2025 w następujących ilościach:
 ETYLINA PB 95 DO ILOŚCI 47.000 litrów
 OLEJ NAPĘDOWY DO ILOŚCI 11.000 litrów
U W A G A! Podana wyżej ilość litrów paliwa w skali jednego roku jest tylko prognozą i Zamawiający nie jest tymi ilościami związany.
5.2. Zamawiający wymaga, aby sprzedaż paliw, o których mowa w pkt 5.1 odbywała się na zasadach transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart magnetycznych wystawionych na każdy z posiadanych przez Zamawiającego pojazdów. Wykonawca wystawi bezpłatnie - w terminie 7 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego podpisanej przez Wykonawcę umowy, karty magnetyczne w ilości: 45 na każdy z użytkowanych samochodów oraz 2 karty na okaziciela, za pomocą których będą dokonywane zakupy paliwa na stacjach paliw Wykonawcy. W przypadku zwiększenia liczby samochodów znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart magnetycznych w trakcie trwania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć bezpłatnie wymagane karty magnetyczne na pisemny wniosek Zamawiającego - w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia takiego wniosku, przy czym wniosek ten zostanie przesłany Wykonawcy drogą mailową oraz w oryginale za pośrednictwem Poczty Polskiej.
5.3. W przypadku zgłoszenia utraty karty nastąpi natychmiastowa jej blokada na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, zaś Wykonawca wystawi na pisemny wniosek Zamawiającego nową kartę bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów obciążających Zamawiającego, przy czym wniosek ten zostanie przesłany Wykonawcy drogą mailową oraz w oryginale za pośrednictwem Poczty Polskiej.
5.4. Wykonawca musi dysponować, co najmniej pięcioma całodobowymi stacjami paliw znajdującymi się w granicach administracyjnych miasta Łodzi i prowadzącymi sprzedaż paliw płynnych na zasadach transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart magnetycznych. Wykonawca załączy do oferty „Wykaz całodobowych stacji paliw Wykonawcy, znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Łodzi i prowadzących sprzedaż paliw płynnych na zasadach transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart magnetycznych”.
5.5. Odbiór paliw, o których mowa w ust. 1, odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy przez uprawnionych pracowników Zamawiającego, wyłącznie do zbiorników paliwowych pojazdów Zamawiającego.
5.6. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.
5.7. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na co Zamawiający nie ma wpływu w trakcie sporządzania zamówienia, a wynika to z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru paliwa w trakcie realizacji zamówienia w roku 2025 r.
5.8. Dostarczane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2024 poz. 1018) oraz normy PN-EN 228+A1: 2017-06 i PN-EN 590:2022-08.
5.9. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi określone przepisami prawa dla stacji paliw zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. 2023 r. poz. 1707).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350820,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350820,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350820,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOL POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831023182

7.3.3) Ulica: al. Grunwaldzka 50A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-241

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350820,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.