Ogłoszenie z dnia 2024-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00593084/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej dla zadania Budowa pawilonu Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego DiM w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Abramowicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-442
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 817286439
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@snzoz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.snzoz.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://snzozlublin.ezamawiajacy.pl/pn/snzozlublin/demand/182910/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej dla zadania Budowa pawilonu Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego DiM w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd2ab48a-ede1-44d3-885c-7d8d573bd574
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa dostępności do świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki psychologicznej, psychiatrycznej i leczenia uzależnień dzieci i młodzieży poprzez utworzenie Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego Dzieci i Młodzieży przy Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. Prof. M. Kaczyńskiego w Lublinie,– nr umowy FELU.07.08-IZ.00.0001/24-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzNSPZOZ.A-ZP.3721-35/24/SL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 88214,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej dla zadania Budowa pawilonu Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego DiM w Lublinie
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej dla zadania Budowa pawilonu Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego DiM w Lublinie przy Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. Prof. M. Kaczyńskiego w Lublinie
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61561,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234000,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61561,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKHOUSE PROSTA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133114692
7.3.3) Ulica: al. Warszawska 46
7.3.4) Miejscowość: Panieńszczyzna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61561,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Strony ustalają całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za zamówienie podstawowe - za cały okres obowiązywania umowy , na kwotę: 50 050,00 zł netto (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy pięćdziesiąt 00/100) a po dodaniu podatku VAT cenę 61 561,50 zł brutto (słownie złotych: sześćdziesiąt jeden tysięcy pięćset sześćdziesiąt jeden 50/100), zgodnie z wybraną ofertą przetargową.
3. Strony ustalają całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za zamówienie objęte prawem opcji (dodatkowe 6 miesięcy), na kwotę: 23 100,00 zł netto (słownie złotych : dwadzieścia trzy tysiące sto 00/100) a po dodaniu podatku VAT cenę 28 413,00 zł brutto (słownie złotych: dwadzieścia osiem tysięcy czterysta trzynaście 00/100) zgodnie z wybraną ofertą przetargową.
4. Strony ustalają całkowite wynagrodzenie Wykonawcy tj. za zamówienie podstawowe i za zamówienie objęte prawem opcji (ust 2 + ust 3) na kwotę: 73 150,00 zł netto (słownie złotych: siedemdziesiąt trzy tysiące sto pięćdziesiąt 00/100 ) a po dodaniu podatku VAT cenę 89 974,50 zł brutto (słownie złotych: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt cztery 50/100), zgodnie z wybraną ofertą przetargową.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury transportowej na terenie miasta Lublin (...) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego - części nr 1 i 3.
- "Wykonanie dokumentacji projektowej na Projekt linii zasilającej w energię elektryczną budynek COE ASSPECT"
- Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych EFS+ (II)
- Dostawa odczynników do preparatyki błony owodniowej dla Banku Tkanek Oka
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie.
- Usługi utrzymania czystości (sprzątania) powierzchni wewnętrznej na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa stadionu piłkarskiego z boiskiem lekkoatletycznym w Gubinie"
- Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Granowie w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa kompleksu boisk Orlik 2024 przy ul. Objezierskiej 2 w Obornikach
- Rozwój szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie - COGITO, ul. Matejki 5 - Remont trzech pracowni zawodowych oraz budowa windy - zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonanie dokumentacji projektowej na Projekt linii zasilającej w energię elektryczną budynek COE ASSPECT"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.