Ogłoszenie z dnia 2024-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00437715/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka i przesadzenie drzew w ramach Inwestycji Budowa budynku nauki AMKP przy ul. Skrzatów w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amkp.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycinka i przesadzenie drzew w ramach Inwestycji Budowa budynku nauki AMKP przy ul. Skrzatów w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae95c221-520a-40f6-b08f-f368113001cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00428942/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Inwestycja Skrzatów- Etap 1a: Przygotowanie terenu do realizacji inwestycji kubaturowej, polegające na oczyszczeniu terenu, zgodne z decyzją Wydziału Kształtowania Środowiska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437715
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 412517,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy usługi polegającej na wycince i przesadzeniu drzew wraz z oczyszczeniem terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni, kory i wrzosu, z wywiezieniem oraz utylizacja odpadów drzewnych – Etap 1a Przygotowanie terenu do realizacji inwestycji kubaturowej, polegające na oczyszczeniu
terenu, zgodne z decyzją Wydziału Kształtowania Środowiska UM Kraków, w ramach Inwestycji pn. Budowa budynku nauki Akademii Muzycznej z garażem podziemnym, parkingiem naziemnym, zagospodarowaniem terenu, z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową na dz. nr 173/21 i173/17 obr. S-17 jednostka ewidencyjna Śródmieście przy ul. Skrzatów w Krakowie. Do zadań Wykonawcy należeć będzie wykonanie prac związanych z wycinką i przesadzeniem drzew na podstawie Decyzji Prezydenta Miasta Krakowa: WS-05.6131.2.79.2023.DM1 z dnia 31 lipca 2023 r., WS- 05.6131.2.79.2023.DM2 z dnia 31 lipca 2023 r., S-05.6131.2.79.2023.DM3 z dnia 31 lipca 2023 r., S-05.6131.2.79.2023.DM4 z dnia 31 lipca 2023 r., wraz z pielęgnacją w okresie gwarancji przesadzonych drzew w ilości i gatunkach określonych ww. decyzji administracyjnej stanowiącej Załącznik nr 1A do SWZ oraz miejscach i zakresie określonych w tą decyzją.
2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
2.1) Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami (załącznik nr 1A do SWZ): przedmiar i Decyzje Prezydenta Miasta Krakowa: WS-05.6131.2.79.2023.DM1 z dnia 31 lipca 2023 r., WS-05.6131.2.79.2023.DM2 z dnia 31 lipca 2023 r., S-
05.6131.2.79.2023.DM3 z dnia 31 lipca 2023 r., S-05.6131.2.79.2023.DM4 z dnia 31 lipca 2023 r.
2.2) Projektowanych Postanowień Umowy/ PPU (załącznik nr 2 do SWZ) określających w szczególności warunki i sposób realizacji zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych wykonawców wizji lokalnej terenu/ obiektów przy ul. Skrzatów w Krakowie, na którym będą prowadzone usługi stanowiące przedmiot zamówienia. Uczestnictwo w wizji lokalnej jest obligatoryjne – udział w wizji lokalnej jest warunkiem złożenia oferty w postępowaniu, a brak odbycia wizji będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Miejsce wizji: teren przy ul. Skrzatów w Krakowie (dz. nr 173/21 i 173/17 obr. S-17 jednostka ewidencyjna Śródmieście).
Termin wizji: 01.08.2024 r. o godz. 8:00 lub 05.08.2024 r. o godz. 12:00.
Przeprowadzenie wizji w innym terminie musi zostać uzgodnione indywidualnie z osobą wskazaną w SWZ w Rozdziale XI.
Wykonawcy zamierzający wziąć udział w wizji lokalnej zobowiązani są do zgłoszenia uczestnictwa wyłącznie na adres e-mail: zp@amuz.krakow.pl W zgłoszeniu uczestnictwa w wizji lokalnej należy wskazać wybrany termin (spośród wskazanych przez Zamawiającego lub zaproponować własny termin – uzgodniony z osobą wskazaną w SWZ w Rozdziale XI), podać imię i nazwisko uczestnika/uczestników wizji lokalnej oraz pełną nazwę, adres i NIP lub REGON Wykonawcy. Zgłoszenie powinno zostać przesłane Zamawiającemu nie później niż w dniu poprzedzającym wybrany termin wizji. Dalsze informacje o wizji lokalnej zostały zawarte w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378745,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378745,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Ginda Zielony Interes
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831247686
7.3.3) Ulica: ul. Sarego nr 18/2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-047
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK GINDA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK GINDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378745,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pokrycia dachu hali H-B6 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-129/25
- zakup i dostawa 1 zestawu systemu do mikrofuidytyki wraz z zestawem pomp dla Laboratorium Kosmicznej Inżynierii Biomedycznej Centrum Technologii Kosmicznych AGH - DE-dzp.272-128/25
- Dostawa drukarek 3D dla Jednostek AGH DE-dzp.272-125/25
- Remont toalet wraz z dostosowaniem dla potrzeb OzN w budynku B-4 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-126/25
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy gadżetów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Centrum Promocji i Komunikacji UJ i jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2025 roku
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i zagospodarowanie terenów zielonych oraz porządkowanie terenów przyległych utwardzonych na obszarze nieruchomości Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
- Bud dr gm publ klasy D na odc od km 0+231,65 w msc: Jodłówka, Gmina Rzezawa
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew z materiału roślinnego Wykonawcy wraz z pielęgnacją i gwarancją żywotności na materiał roślinny w okresie 36 m- cy
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w roku 2025 w powiecie karkonoskim
- Rozbudowa drogi gminnej nr 227401Z w miejscowości Marszewo w Gminie Goleniów wraz z infrastrukturą techniczną
- Zagospodarowanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie powiatu gdańskiego
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.