Ogłoszenie z dnia 2024-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00463372/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu niezbędnych do realizacji programów edukacji, w zakresie ochrony środowiska i przyrody w Szkole Podstawowej nr 2 i 3 w Szamotułach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZAMOTUŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 26
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501
1.5.8.) Numer faksu: +48612920072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu niezbędnych do realizacji programów edukacji, w zakresie ochrony środowiska i przyrody w Szkole Podstawowej nr 2 i 3 w Szamotułach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad8dd8fb-8c1b-4a01-9685-df7a0c7ca8aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069602/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu niezbędnych do realizacji programów edukacji, w zakresie ochrony środowiska i przyrody w Szkole Podstawowej nr 2 i 3 w Szamotułach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463372
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 118410,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:Szkoła Podstawowa nr 2 w Szamotułach, ul. Piotra Skargi 2, 64-500 Szamotuły Zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu niezbędnych do realizacji programów edukacji, w zakresie ochrony środowiska i przyrody w Szkole Podstawowej nr 2 w Szamotułach
Źródła finansowania:
Zadanie dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja doposażenia pracowni przedmiotowych w zakresie sprzętu komputerowego i wyposażenia dydaktycznego dla 2 szkół w ramach projektu „Zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu niezbędnych do realizacji programów edukacji, w zakresie ochrony środowiska i przyrody w Szkole Podstawowej nr 2 i 3 w Szamotułach”
b. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, wysokiej jakości.
c. Wymagane jest zapewnienie minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie pomoce dydaktyczne, wymienione w przedmiocie zamówienia z opcją „door to door” (wszystkie koszty obsługi serwisowej pokryje Wykonawca), z czasem usunięcia usterki przez serwis określonym na maksymalnie 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.
Równoważność:
a. Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazano odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
b. Wykazanie równoważności leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać przez niego udokumentowane i złożone wraz z ofertą
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ,
- Projekt umowy - załącznik nr 6 do SWZ,
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 56824,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:Szkoła Podstawowa nr 3 w Szamotułach, ul. Szczuczyńska 5, 64-500 Szamotuły. Zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu niezbędnych do realizacji programów edukacji, w zakresie ochrony środowiska i przyrody w Szkole Podstawowej nr 3 w Szamotułach
Źródła finansowania:
Zadanie dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja doposażenia pracowni przedmiotowych w zakresie sprzętu komputerowego i wyposażenia dydaktycznego dla 2 szkół w ramach projektu „Zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu niezbędnych do realizacji programów edukacji, w zakresie ochrony środowiska i przyrody w Szkole Podstawowej nr 2 i 3 w Szamotułach”
b. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, wysokiej jakości.
c. Wymagane jest zapewnienie minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie pomoce dydaktyczne, wymienione w przedmiocie zamówienia z opcją „door to door” (wszystkie koszty obsługi serwisowej pokryje Wykonawca), z czasem usunięcia usterki przez serwis określonym na maksymalnie 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.
Równoważność:
a. Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazano odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
b. Wykazanie równoważności leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać przez niego udokumentowane i złożone wraz z ofertą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ,
- Projekt umowy - załącznik nr 6 do SWZ,
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 61585,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56819,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154132,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61433,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173926,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82695,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82695,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Budowa węzła przesiadkowego w centrum miasta"-parking ul. Młyńska w Szamotułach
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych.
- "Zakup pomocy dydaktycznych w ramach zadania pn. "Miasto i Gmina Szamotuły dla przedszkolaków!"
- "Naprawa ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu szamotulskiego masą mineralno - bitumiczną na gorąco"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni naukowych w ramach projektu pn. Edukacja STEAM w Gminie Olszanica
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa modeli anatomicznych i trenażerów w 4 pakietach
- Dostawę wyposażenia dydaktycznego tj. sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych do dwóch ośrodków wychowania przedszkolnego na terenie Poznania
- Dostarczenie rozwiązania do backupu składającego się z urządzenia deduplikacyjnego, oprogramowania do backupu oraz usługi montażu, instalacji, konfiguracji i wdrożenia
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.