Ogłoszenie z dnia 2024-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00556468/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
- 2024/BZP 00567617/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż dwóch wind wewnątrz budynku użyteczności publicznej w Słupsku ul. Jana Pawła II 1, w istniejących szybach windowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CGI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277467648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Sowińskiego 46
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-018
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48885556547
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cgi.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cgi.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af40e489-24c7-4ea9-aba9-49dfc2fcf7fb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
osoba prawna, działająca na podstawie art. 37 ust. 2 Pzp jako pełnomocnik Miasta Słupsk
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż dwóch wind wewnątrz budynku użyteczności publicznej w Słupsku ul. Jana Pawła II 1, w istniejących szybach windowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af40e489-24c7-4ea9-aba9-49dfc2fcf7fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/MS/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 667700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i montaż dwóch wind wewnątrz budynku użyteczności publicznej w Słupsku ul. Jana Pawła II 1, w istniejących szybach windowych oraz demontaż i utylizacja aktualnie działających urządzeń
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 772440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schindler Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781 00 02 069
7.3.3) Ulica: ul. Postępu 12A,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie windy osobowej dostosowanej do przewożenia osób ze szczególnymi potrzebami
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie.
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 1
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- Modernizacja dźwigu osobowego Domu Pomocy Społecznej w Zielonce przy ulicy Poniatowskiego 29, 05-220 Zielonka
- WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KORONOWIE
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.