Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00524013/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00547219/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00557347/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Głównej w miejscowości Krzyżowice polegająca na poszerzeniu jezdni, wykonaniu chodników, kanalizacji deszczowej i oświetlenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rpzemla@ugk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Głównej w miejscowości Krzyżowice polegająca na poszerzeniu jezdni, wykonaniu chodników, kanalizacji deszczowej i oświetlenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42ace424-d851-42a7-b1b7-54923b182a9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050503/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Przebudowa ulicy Głównej w miejscowości Krzyżowice polegająca na poszerzeniu jezdni, wykonaniu chodników, kanalizacji deszczowej i oświetlenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524013
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RŚZiZP.271.54.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2033360,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ulicy Głównej w miejscowości Krzyżowice polegająca na poszerzeniu jezdni, wykonaniu chodników, kanalizacji deszczowej i oświetlenia”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączonej dokumentacji projektowej (załącznik nr 7-do SWZ)oraz w poniższym opisie.
Obowiązki wykonawcy:
1. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane
z organizacją i utrzymaniem placu budowy. Wykonawca we własnym zakresie winien dostarczyć niezbędne do budowy media. Wykonawca wywiesi tablicę informacyjną oraz odpowiednio zabezpieczy plac budowy.
2. Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy prześle drogą elektroniczną:
dane niezbędne do przygotowania pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy Kobierzyce w tematach związanych z prowadzeniem przedmiotowej inwesty-cji,
propozycję harmonogramu rzeczowo – finansowego
3. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zrealizuje postanowienia innych decyzji i uzgodnień załączonych do dokumentacji projektowej.
4. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszel-kich czynności związanych z prowadzeniem inwestycji.
5. Wykonawca będzie prowadził wewnętrzy dziennik budowy (zasady prowadzenia zgod-nie z prawem budowlanym z wyjątkiem konieczności jego rejestracji w Starostwie Powiatowym.
6. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszel-kich czynności niezbędnych dla zajęcia pasa drogowego, usunięcia kolizji, oznakowa-nia, ogrodzenia i zabezpieczenia terenu budowy.
7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji fotograficznej (cyfrowej) terenu przekazanego przez Zamawiającego przed rozpoczęciem robót budowlanych. Zdjęcia winny być wykonane w sposób jednoznacznie określający lokalizację terenu fotografowanego poprzez uwzględnienie punktów charakterystycznych i opis zdjęć. Dokumentacja taka winna być przekazana Zamawiającemu na nośniku CD lub DVD w formacie *.jpg. Po zakończeniu robót Wykonawca wykona analogiczne zdjęcia tere-nów odtworzonych i przekaże je wraz z protokołami odbioru terenu.
8. Przed wykorzystaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca musi przedłożyć
do zatwierdzenia przez inspektora nadzoru kartę zatwierdzenia materiału. Materiał niezatwierdzony przez inspektora nadzoru nie może zostać wbudowany.
9. Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego w czynnościach związanych z przebudową, budową, remontem sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, energetycznej i innych elementów infrastruktury technicznej, a w tym wykonania czynności technicznych i formalnych w tym do odbierania i dostarczania Zamawiają-cemu niezbędnych dokumentów.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącej współpracy z inspektorami nadzoru in-westorskiego w branżach drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
11. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszelkie wymagane zezwolenia zwią-zane z użytkowaniem obiektu wraz z ostatecznym pozwoleniem na użytkowanie włącznie lub innym dokumentem zezwalającym na użytkowanie przedmiotu inwesty-cji oraz poniesie wszystkie koszty badań koniecznych do uzyskania w/w dokumentów.
12. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie budowy minimum raz na dwa tygodnie narad roboczych z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego, a w razie zaistnienia potrzeby również z udziałem (odpowiednio w zależności od po-trzeby) nadzoru autorskiego. Na radach budowy przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga zgody Zama-wiającego. Ponadto na żądanie Zamawiającego Wykonawca raz w miesiącu przekaże informację o zakresie wykonanych robót w formie opisu technicznego.
13. Wszelkie roboty dodatkowe, podobne, zamienne i nie wymagające wykonania (za-niechane) winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole koniecz-ności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzo-rowi, a następnie Zamawiającemu. Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie do akceptacji protokołów, a następnie uzyskanie niezbędnych podpisów od inspektorów nadzoru. Protokół wraz z podpisanym przez Inspektorów nadzoru
i Wykonawcę kosztorysem Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
14. Wykonawca opracuje 1 egz. dokumentacji powykonawczej opisanej i zawierającej spis treści
w skład której wejdą m.in.:
dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą ze zo-stały wbudowane na prezentowanej budowie,
komplet kart zatwierdzenia materiałów,
protokoły badań i prób,
dziennik budowy,
oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu budowy,
geodezyjna mapa powykonawcza z potwierdzeniem/oświadczeniem geodety złoże-nia jest w Powiatowym Zakładzie Katastralnym we Wrocławiu,
komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru,
karta gwarancyjna
oświadczenie sołtysa wsi o uporządkowaniu terenu budowy
15. Wykonawca w terminie wykonania przedmiotu umowy winien uzyskać od inspekto-rów nadzoru pisemne potwierdzenia kompletności dokumentacji powykonawczej.
16. Całość dokumentacji powykonawczej należy zeskanować i przekazać na nośniku da-nych.
17. Wykonawca zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną i geologiczną.
18. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
19. Odpady powstałe w wyniku budowy Wykonawca winien zagospodarować na we wła-snym zakresie i na własny koszt.
20. Wykonawca zapewni dostęp dla ruchu pieszego i kołowego do posesji prywatnych i innych podmiotów w okresie realizacji inwestycji, aż do zakończenia i odbioru końco-wego robót
21. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szko-dy na przyległych gruntach. W przypadku zanieczyszczenia przez Wykonawcę drogi dojazdowej na budowę zobowiązany jest on do natychmiastowego jej wyczyszczenia.
22. Wykonawca w czasie prowadzenia prac jest zobowiązany do codziennego utrzymywa-nia czystości na drogach dojazdowych do miejsca gdzie prowadzona będzie inwestycja oraz odpowiednio do potrzeb, na dalszych odcinkach przejazdu pojazdów wykonawcy jeśli powodować będą zabrudzenie drogi. Wykonawca powinien posiadać w gotowości zamiatarkę mechaniczną, która będzie używana w przypadku zabłocenia w/w drogi. Niedopuszczalne jest stosowania w miejsce zamiatarki mechanicznej przytwierdzonej np. do traktora zamiatarki ręcznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45000000-7 - Roboty budowlane
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1684810,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2435400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1684810,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bickhardt Bau Polska Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991000889
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatkowskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Siechnice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-011
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BICKHARDT BAU POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"BICKHARDT BAU POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1684810,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Pielęgnacja istniejących nasadzeń w pasach drogowych w gminie Kobierzyce
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej na ul. Makowej w Kobierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w wybranych miejscowościach na terenie gminy Kobierzyce w latach 2025 - 2026.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem terenów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobierzyce
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cieszków" w ramach inwestycji pn. "Rozświetlona Gmina Cieszków" - przetarg IV
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.