Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00619581/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów drogowych z granitu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290391100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412652723
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mprd@mprd.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mprd.ostrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af0dde53-1eeb-4e01-9b3e-63636318f19e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka gminy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów drogowych z granitu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af0dde53-1eeb-4e01-9b3e-63636318f19e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619581
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyrobów drogowych z granitu strzegomskiego w orientacyjnych ilościach:
1) krawężnik drogowy granitowy prosty 20 x 30 cm – 970 mb,
2) opornik granitowy 8 x 30 cm – 1550 mb,
3) płytka granitowa 20 x 30 x 8 cm – 2200 m2,
4) kostka granitowa cięta 10 x 20 x 8 cm – 400 m2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 44912100-7 - Granit
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845618,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1156495,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845618,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANITY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8971853726
7.3.3) Ulica: Kopalniana 6
7.3.4) Miejscowość: Strzegom
7.3.5) Kod pocztowy: 58-150
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845618,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Remont pokrycia dachowego nad częścią budynku Inkubatora Przedsiębiorczości prowadzonego przez Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- zakup, dostaw i instalacja aparatu USG na potrzeby Oddziału Urologii
- Przebudowa ul. Osadowej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa Miejsc Obsługi Rowerzystów w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.