eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarczaCyberbezpieczny samorząd



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczny samorząd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 4

1.5.2.) Miejscowość: Starcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-261

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3140334

1.5.8.) Numer faksu: 34 3140334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-starcza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-starcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyberbezpieczny samorząd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50db85a2-3f15-43b1-a6ea-35f92cedbf76

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055745/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyberbezpieczny samorząd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622717

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FNR.271.1.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w odniesieniu do normy PN-EN ISO/IEC 27001, usługi z zakresu badania świadomości użytkowników, szkolenia z cyberbezpieczeństwa oraz weryfikacja nabytej wiedzy dla pracowników Zamawiającego oraz dostawa i wdrożenie narzędzia do prowadzenia procesu analizy ryzyka.
W ramach prac Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w odniesieniu do normy PN-EN ISO/IEC 27001:
A. Przeprowadzenia inwentaryzacji.
B. Przeprowadzenia audytu wstępnego.
C. Przygotowania polityk bezpieczeństwa informacji i procedur operacyjnych.
D. Przeprowadzenia kompleksowej analizy ryzyka i bezpieczeństwa systemów informatycznych.
2. Wprowadzenie narzędzia informatycznego do prowadzenia procesu analizy ryzyka: W ramach dostarczonej licencji Zamawiający będzie posiadał dostęp do pełnej funkcjonalności oprogramowania w okresie minimum 12 miesięcy od zakończenia usługi wdrożenia SZBI.
3. Usługi z zakresu badania świadomości użytkowników, szkolenia z cyberbezpieczeństwa oraz weryfikacja nabytej wiedzy dla pracowników Zamawiającego:
Wykonawca wykona usługi z zakresu badania świadomości użytkowników, szkolenia z cyberbezpieczeństwa oraz weryfikacji nabytej wiedzy dla pracowników Zamawiającego w zakresie:
1. Zamawiający wymaga opracowania kampanii socjotechnicznej w formie symulowanego ataku.
2. Zamawiający wymaga realizacji szkoleń z cyberbezpieczeństwa dla pracowników.
Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania:
1. ZADANIE:
1.1. Zakup i dostarczenie zasilaczy UPS do komputerów stacjonarnych,
1.2. Zakup i dostarczenie zasilaczy do serwera i urządzenia sieciowego,
1.3. Zakup i wdrożenie oprogramowania antywirusowego,
1.4. Zakup i wdrożenie systemu wykrywania złośliwego oprogramowania,
1.5. Zakup i dostarczenie agregatu prądotwórczego 10000 W,
2. ZADANIE:
2.1. Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania kopią bezpieczeństwa,
2.2. Szkolenia specjalistyczne dla pracowników IT kadry kierowniczej,
2.3. Szkolenia ogólne z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników,
2.4. Szkolenia ogólne z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników odpowiedzialnych za politykę bezpieczeństwa informacji,
2.5. Opracowanie, aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem informacji

Szczególowwy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółowym opisem wymagań sprzętu znajduje się sie w OPZ - załącznik nr1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

48821000-9 - Serwery sieciowe

79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

32422000-7 - Elementy składowe sieci

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72541000-9 - Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286651,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286651,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286651,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTeam S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130334531

7.3.3) Ulica: Tajęcina 113

7.3.4) Miejscowość: Tajęcina

7.3.5) Kod pocztowy: 36-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286651,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.