Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565809/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane - przebudowa bazy psów służbowych KMP we Wrocławiu realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 8714323
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.lenik@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane - przebudowa bazy psów służbowych KMP we Wrocławiu realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75152eb2-9e7a-43c5-9381-8c95ec43a0b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017670/51/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 KMP Wrocław ul. Połbina 1 - przebudowa bazy psów służbowych w trybie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-159-084-159/2024/ML
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4071314,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa bazy psów służbowych KMP we Wrocławiu realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj.
2. W zakres realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi:
1) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
2) opracowanie dokumentacji wykonawczej/technicznej
3) przeprowadzenie wszelkich czynności w celu uzyskania odpowiednich pozwoleń i decyzji,
4) pełnienie nadzoru autorskiego,
5) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją,
6) przeprowadzenie przeglądów serwisowych w okresie gwarancyjnym.
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego i załączników do niego (załącznik nr 1 do SWZ )
4.Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 2 do SWZ tj. PPU (Projektowane postanowienia umowy).
5.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonaniem robót budowlanych, w tym operatorzy sprzętu, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks
pracy (tj. Dz.U. 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) lub na podstawie analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG.
Wyłączeniu podlegają osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz osób wykonujących czynności pomiarów i uruchomienia urządzeń i instalacji, dostaw towarów, usług transportu załadunku i rozładunku.
2) Zatrudnienie osób (przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę), o których mowa powyżej nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności i najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania czynności przez daną osobę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów o pracę oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy celem wystawienia przepustek.
3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do weryfikacji sposobu zatrudnienia, kontroli spełniania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań ( par. 13 i par. 27 PPU).
6. Oferty częściowe. Przedmiot zamówienia stanowi jedną część.
Nie ma uzasadnienia dla podzielenia przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ przedmiot zamówienia ze względu na proces technologiczny prac i koordynację nie powinien być dzielony. Poszczególne zadania wynikają jedne z drugich i są ze sobą związane. Zamówienie skierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw, nie narusza zasad konkurencyjności.
7. W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy PZP dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że wykonanie przedmiotu zamówienia uwzględnia potrzeby wszystkich użytkowników i nie wiąże się z potrzebami osób niepełnosprawnych. Obiekt przeznaczony jest dla psów służbowych, a pracownicy Zamawiającego opiekujący się psami nie są osobami niepełnosprawnymi.
8.Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców
(załącznik nr 3 do SWZ – formularz ofertowy) – jeżeli są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
1) Zamawiający wymaga, aby umowa o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zawierała postanowienia określone w §11 PPU, gdzie Zamawiający określił również sposób weryfikacji i kontroli zapisów umów o podwykonawstwo.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4) Zasady udziału oraz obowiązki podwykonawców oraz dalszych podwykonawców zostały opisane w §11 PPU.
5) Zamawiający nie będzie badał, czy nie zachodzą wobec podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, podstawy wykluczenia z niniejszego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5916000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7133196,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5916000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&D Przemysław Drabik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880200048
7.3.3) Ulica: ul. Odrodzenia 3/2
7.3.4) Miejscowość: Brzeg Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 56-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5916000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" modernizacji systemu oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w budynku "Z" (część niska) należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych usytuowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław.
- Dostawa sprzętu uzbrojenia w ramach projektu IN SERVICE ++ sfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027.
- SZP/242/074/2025, Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń 241, 306-313 i 317 w budynku A1 PWr przy wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. św. Elżbiety 3 we Wrocławiu.
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.