eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadkowiceSpecjalistyczna usługa opiekuńcza dla mieszkańców terenu gminy Sadkowice, będących uczestnikami projektu "CUŚ DOBREGO 2."



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Specjalistyczna usługa opiekuńcza dla mieszkańców terenu gminy Sadkowice, będących uczestnikami projektu „CUŚ DOBREGO 2.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750709628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadkowice

1.5.2.) Miejscowość: Sadkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-206

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops.gminasadkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminasadkowice.pl/27,gminny-osrodek-opieki-spolecznej

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cc3b609-6074-4188-a156-5d48cf764d79

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkowicach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Specjalistyczna usługa opiekuńcza dla mieszkańców terenu gminy Sadkowice, będących uczestnikami projektu „CUŚ DOBREGO 2.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cc3b609-6074-4188-a156-5d48cf764d79

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00387369/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla uczestników projektu CUŚ DOBREGO 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr FELD.07.09-IP-0011/23 pn. „ CUŚ DOBREGO 2 ” z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642139

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/CUŚ/PZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 1 - Usługa opiekuńcza
Specjalistyczna usługa opiekuńcza sprawowana przez co najmniej 1 pielęgniarkę dla 2 osób po 20 godzin miesięcznie dla każdej osoby – łącznie 40 godzin miesięcznie i nie więcej niż 1240 godzin przez cały okres realizacji usługi.

1. Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania obejmuje obok usług opiekuńczych m.in.:
a) pielęgnację jako wspieranie procesu leczenia, w tym
– pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych;
– uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych;
- pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece;
- pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania;
- w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmianę opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny;
- pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia;
- pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.5.5.) Wartość części: 128080,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 2 - Usługa rehabilitacyjna
Specjalistyczna usługa opiekuńcza sprawowana przez co najmniej 2 rehabilitantów - specjalistów w zakresie rehabilitacji medycznej lub fizjoterapeutę, dla 4 osób po 20 godzin miesięcznie dla każdej osoby – łącznie 80 godzin miesięcznie i nie więcej niż 2480 godzin przez cały okres realizacji usługi.

1. Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania obejmuje obok usług opiekuńczych m.in.:
a) rehabilitację fizyczną i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych:
- zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii;
- współpracę ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno – pedagogicznego i edukacyjno – terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług opiekuńczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.5.5.) Wartość części: 308000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkowicach, działając na mocy art. 254 pkt 2) oraz art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwanej dalej ustawą Pzp, informuje, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie podstawowym z możliwością negocjacji w przedmiocie: „Specjalistyczna usługa opiekuńcza dla mieszkańców terenu gminy Sadkowice, będących uczestnikami projektu nr FELD.07.09-IP-0011/23 pn. „CUŚ DOBREGO 2” z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.” zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp tj. ,,Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”

Uzasadnienie faktyczne: Do terminu składania ofert tj. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.12.2024 r. do godz. 10.00 nie została złożona żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkowicach, działając na mocy art. 254 pkt 2) oraz art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwanej dalej ustawą Pzp, informuje, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie podstawowym z możliwością negocjacji w przedmiocie: „Specjalistyczna usługa opiekuńcza dla mieszkańców terenu gminy Sadkowice, będących uczestnikami projektu nr FELD.07.09-IP-0011/23 pn. „CUŚ DOBREGO 2” z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021.” zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp tj. ,,Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne: Do terminu składania ofert tj. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.12.2024 r. do godz. 10.00 nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.