Og³oszenie z dnia 2024-12-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug geodezyjnych dla potrzeb Gminy Osielsko w 2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Osielsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350688
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szosa Gdañska 55A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osielsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.janicka@osielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.osielsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug geodezyjnych dla potrzeb Gminy Osielsko w 2025 r.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-62a00a78-5733-4938-84bc-45ac1e0a4d46
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00671279
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00042363/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 ¦wiadczenie us³ug geodezyjnych dla potrzeb Gminy Osielsko w 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62a00a78-5733-4938-84bc-45ac1e0a4d463.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: justyna.janicka@osielsko.pl (w zakresie np. zadawania pytañ dot. wyja¶nienia tre¶ci SWZ, przekazywania wezwañ i zawiadomieñ). Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). „Formularz do komunikacji” umo¿liwia w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Osielsko ul. Szosa Gdañska 55A, 86-031 Osielsko tel. 52 324-18-00;
2. Administrator powo³a³ inspektora ochrony danych. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych mo¿liwy jest pod adresem mail: iod@osielsko.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „¦wiadczenie us³ug geodezyjnych dla potrzeb Gminy Osielsko w 2025 r”., znak: IiZP.271.U.7.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo do ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IiZP.271.U.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie (wg potrzeb Zamawiaj±cego) us³ug geodezyjnych na potrzeby Gminy Osielsko w 2025 r. Zakres:
Czê¶æ 1
1. Podzia³y nieruchomo¶ci – wydzielenie, w tym równie¿ rozgraniczenie w przypadku, kiedy bêdzie ono wymagane ³±cznie ze stabilizacj± nowych punktów granicznych (równie¿ z „opalikowaniem” starych i nowych granic - palik o wysoko¶ci 1m,
2. Wznowienie i ustalenie granic w tym równie¿ rozgraniczenie w przypadku kiedy bêdzie ono wymagane wraz z „opalikowaniem” starych i nowych granic (palik o wysoko¶ci 1m),
3. Ocena (opinia) prawid³owo¶ci wykonania czynno¶ci technicznych w postêpowaniu rozgraniczeniowym przed wydaniem decyzji zatwierdzaj±cej,
4. Wykonanie prac niezbêdnych dla zmian u¿ytków dzia³ek gminnych.
5. Stabilizacja punktów granicznych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów w kryterium „cena” i kryterium “ termin realizacji”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie (wg potrzeb Zamawiaj±cego) us³ug geodezyjnych na potrzeby Gminy Osielsko w 2025 r. Zakres:
Czê¶æ 2
Badanie stanu prawnego nieruchomo¶ci w tym przygotowanie stosownej dokumentacji umo¿liwiaj±cej regulacje poprzez ujawnienie prawa w³asno¶ci w ksiêgach wieczystych, za³o¿enie ksiêgi wieczystej lub z³o¿enia wniosku o zasiedzenie. Badanie stanu prawnego polega m.in. na dotarciu i analizie archiwalnych dokumentów: papierowych akt ksiêgi wieczystej, archiwalnych map ewidencyjnych i katastralnych, archiwalnych zapisów ewidencji gruntów i budynków. (ilo¶æ dzia³ek liczona zgodnie z ewidencj± gruntów i budynków).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów w kryterium „cena” i kryterium “ termin realizacji”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie (wg potrzeb Zamawiaj±cego) us³ug geodezyjnych na potrzeby Gminy Osielsko w 2025 r. Zakres:
Czê¶æ 3
£±czenie dzia³ek m.in. dla celów regulacji dróg gminnych zgodnie z ich nazewnictwem (w tym poprzez czynno¶ci wznowienia znaków granicznych, rozgraniczenia, pomierzenia i obliczenia wspó³rzêdnych punktów granicznych zgodnie z obowi±zuj±cymi standardami technicznymi i przepisami prawa w sytuacji, gdy jest to wymagane.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów w kryterium „cena” i kryterium “ termin realizacji”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie (wg potrzeb Zamawiaj±cego) us³ug geodezyjnych na potrzeby Gminy Osielsko w 2025 r. Zakres:
Czê¶æ 4
1. Podzia³y nieruchomo¶ci – wydzielenie wymagane dla ZRID (zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej), w tym równie¿ rozgraniczenie w przypadku, kiedy bêdzie ono wymagane - przygotowanie projektów podzia³u.
Projekt podzia³u musi uwzglêdniaæ wykaz synchronizacyjny w przypadku, gdy w ksiêdze wieczystej - lub w razie jej braku - w innych dokumentach okre¶laj±cych stan prawny nieruchomo¶ci, nieruchomo¶æ podlegaj±ca podzia³owi posiada inne oznaczenia i inn± powierzchniê ni¿ w katastrze nieruchomo¶ci.
Wykonawca jest zobowi±zany do dokonywania zmian w projekcie podzia³u nieruchomo¶ci, które dotycz± zmiany danych w³a¶ciciela nieruchomo¶ci oraz nr ksiêgi wieczystej w okresie 8 miesiêcy od wykonania pierwszego projektu podzia³u. Zmiana/ wykonanie nowego projektu podzia³u bêdzie nastêpowaæ bez dodatkowych op³at, tak¿e po zakoñczeniu zwi±zania z umow±.
2. Podzia³y nieruchomo¶ci dla ZRID (zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej) - utrwalenie – zastabilizowanie – znaków granicznych na gruncie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów w kryterium „cena” i kryterium “ termin realizacji”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:a) wykona³ (zakoñczy³) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
- min. 3 us³ugi (zamówienia) polegaj±ce na wykonywaniu us³ug geodezyjnych w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem dla czê¶ci 1 i 4 o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 4000 z³ brutto,
b) dysponuje przynajmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia (Za³. Nr 5 do SWZ - wykaz osób) – dot. wszystkich czê¶ci.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek ten nale¿y spe³niæ ³±cznie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej "ustaw±",
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotycz±cej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu,
- sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) O¶wiadczenia w³asne Wykonawcy w zakresie wskazanym w SWZ czê¶æ IV ust. 4.2 pkt 1,4,5,6,7 (art. 109 ust. 1 pkt.1, 5, 8, 9 i 10 ustawy Pzp).
2. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Czê¶ci VII ust. 1 pkt 1-5 SWZ
3. W przypadku wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê dokumenty, o których mowa w ust.1 sk³adaj± wszyscy wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da:
1) wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wzór za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór za³±cznik nr 5 do SWZ;
3) O¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ocena warunków okre¶lonych w pkt. 2.1. SWZ bêdzie dokonana ³±cznie w stosunku do Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Ka¿dy z warunków mo¿e byæ spe³niony wspólnie przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców ³±cznie.W stosunku do ¿adnego z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± nie mog± zaj¶æ przes³anki wykluczenia okre¶lone w art. 108 ust. 1 Pzp i art. 109 ust. 1 Pzp (w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego)
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – „o¶wiadczenie art. 117 ust. 4 Pzp – stanowi±ce za³±cznik nr 7 do SWZ
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w formie aneksu, gdy wyst±pi± okoliczno¶ci, o których mowa w art. art. 455 ust. 1 pkt 1-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany umowy:
a) w zakresie przed³u¿enia terminu realizacji umowy, spowodowanym si³± wy¿sz± b±d¼ innymi przyczynami natury obiektywnej zwi±zanymi z obowi±zkiem uzyskania odpowiednich zezwoleñ lub decyzji, których przy wykazaniu nale¿ytej staranno¶ci po stronie wykonawcy, nie uda³o siê uzyskaæ w terminie.
b) w zakresie podwykonawstwa
c) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, w zwi±zku ze zmian± obowi±zuj±cych przepisów w tym zakresie.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmian kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia rozumianych jako wzrost cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie wzglêdem cen lub kosztów przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
1) Zmiana, o której mowa w ust. 5 mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia podpisania umowy,
2) zmiana kosztów, o której mowa w ust. 5, nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 20 % w odniesieniu do cen lub kosztów przyjêtych w ofercie Wykonawcy i dotyczy w szczególno¶ci konieczno¶æ uiszczenia dodatkowych danin publiczno - prawnych, op³at administracyjnych, s±dowych itp., które musz± zostaæ poniesione przez Wykonawcê w zwi±zku z realizacj± zamówienia.
6. Wniosek o zmianê umowy powinien zawieraæ co najmniej:
a) zakres proponowanej zmiany,
b) opis okoliczno¶ci faktycznych uprawniaj±cych do dokonania zmiany,
c) podstawê dokonania zmiany, to jest podstawê wynikaj±c± z przepisów ustawy Pzp lub postanowieñ niniejszej umowy,
d) informacje i dowody potwierdzaj±ce, ¿e zosta³y spe³nione okoliczno¶ci uzasadniaj±ce dokonanie zmian umowy.
7. Dowodami, o których mowa w ust. 6 pkt d, s± wszelkie dokumenty, które uzasadniaj± dokonanie proponowanej zmiany, w tym w szczególno¶ci dokumenty potwierdzaj±ce zmianê kosztu Wykonawcy maj±cy istoty wp³yw na realizacjê zamówienia, dokument potwierdzaj±cy konieczno¶æ uiszczenia dodatkowych danin publiczno – prawnych, op³at administracyjnych, s±dowych, które musz± zostaæ poniesione przez Wykonawcê w zwi±zku z wykonaniem umowy.
8. Je¿eli zmiany, o których mowa w ust. 5, maj± wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia, dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w zakresie, w jakim zmiany te maj± wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana wynagrodzenia nie przekroczy 20 % pierwotnej warto¶ci umowy.
9. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem niewa¿no¶ci zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowieñ do umowy niekorzystnych dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e konieczno¶æ wprowadzonych zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-09 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy informuje, ¿e na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:1. wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiaj±cy odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertê takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w konkursie lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegaj± karze pieniê¿nej.
Przez ubieganie siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w konkursie rozumie siê odpowiednio z³o¿enie wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, z³o¿enie oferty, przyst±pienie do negocjacji lub z³o¿enie pracy konkursowej.
Wykonawca wraz z ofert± sk³ada "o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835)" stanowi±ce za³±cznik nr 3a do SWZ.
INNE PRZETARGI OSIELSKO
- ¦wiadczenie us³ug geodezyjnych dla potrzeb Gminy Osielsko w 2025 r."
- Budowa ulicy Go¶cinnej i Nektarowej w Jaru¿ynie
wiêcej: przetargi OSIELSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji technicznej na rozbudowê drogi wojewódzkiej nr 622 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na odcinku od km ok. 4+544 do km ok. 12+240
- Opracowanie projektu i wykonanie robót zwi±zanych z rozbudow± PSZOK-u zlokalizowanego w Rudzie ¦l±skiej przy ul. Noworudzkiej 8
- ¦wiadczenie us³ug geodezyjnych dla potrzeb Gminy Osielsko w 2025 r."
- Budowa zbiornika wodnego ma³ej retencji we wsi Suchynicze Gmina Szudzia³owo
- Budowa zbiornika wodnego ma³ej retencji we wsi Wierzchlesie Gmina Szudzia³owo
- Budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej z przepompowni± ¶cieków w m. Stanin, gm. Stanin realizacja zadania w formule zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: Us³ugi in¿ynieryjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.