Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00633602/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
- 2024/BZP 00640736/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
- 2024/BZP 00647629/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Wołowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wołowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Wołowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41431f77-fad4-44c9-90a2-4187d5dc81c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00633602
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIT.272.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 236926,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: „Zakup sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Wołowie”.
2. Przedmiotem zamówienia jest ciągnik rolniczy z ładowaczem czołowym wraz z osprzętem tj. kosiarka bijakowa tylno – boczna, pług odśnieżny, posypywarka piasku i soli, zamiatarka - musi on być fabrycznie nowy – wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku.
3. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia – tzn. minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym, kosiarki bijakowej tylno – bocznej, pługa odśnieżnego, posypywarki piasku i soli, zamiatarki określają załączniki Nr 6, 6A, 6B, 6C, 6D do SWZ.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby na własny koszt.
5. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
1) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego przeszkolenia min. 2 osób (jednocześnie, wskazanych przez Zamawiającego) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia.
2) Wykonawca umożliwi przeprowadzenie jazdy próbnej ciągnikiem na odcinku do 5 km od siedziby Zamawiającego.
3) Gwarancja na ciągnik rolniczy wynosi – 24 miesiące.
4) Gwarancja na osprzęt wynosi – 12 miesięcy.
5) Dostawca wykona na własny koszt wymagane przeglądy okresowe oraz zapewni niezbędne materiały eksploatacyjne potrzebne do tych przeglądów
6) Przeglądy okresowe w okresie gwarancji w miejscu garażowania ciągnika wraz z osprzętem, serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Wykonawcę.
7) Wykonawca musi podać minimum jeden punkt serwisowy na terenie kraju, w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
8) Wykonawca zapewnia w okresie gwarancyjnym:
a) Czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia - max. 24 h,
b) Czas przystąpienia serwisu do naprawy po zgłoszeniu – max. 5 dni,
c) Zgłoszenie awarii co najmniej: w dni robocze w godz. 7:15 – 14:45,
d) Czas dokonania naprawy: max. 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia,
e) Usunięcie usterki lub awarii na koszt serwisu, łącznie z ewentualnym transportem do serwisu, kosztami części i robocizny.
9) Miejsce dostawy ciągnika wraz z oprzyrządowaniem – Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie, ul. T. Kościuszki 27, 56 – 100 Wołów.
10) Koszt dostawy ciągnika wraz z osprzętem pokrywa Wykonawca.
11) Ciągnik wraz z oprzyrządowaniem musi posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego
12) Dostarczony ciągnik wraz z oprzyrządowaniem musi posiadać następujące dokumenty:
a) Świadectwo zgodności WE na terenie RP,
b) Komplet pozostałych dokumentów niezbędnych do zarejestrowania ciągnika rolniczego z ładowaczem oraz oprzyrządowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) Komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
d) Instrukcja obsługi w języku polskim (ciągnik oraz osprzęt)
e) Katalog części zamiennych,
f) Książka serwisowa w języku polskim,
g) Karta gwarancyjna (ciągnik oraz osprzęt),
h) Certyfikat CE (ciągnik oraz osprzęt)
i) Dokumentacja UDT – jeśli jest wymagana
j) Dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego,
k) Wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
Wszystkie wymienione wyżej dokumenty muszą być w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROTIM SP. Z O.O. SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382416279
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 3
7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki
7.3.5) Kod pocztowy: 58-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGROTIM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AGROTIM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem - WUKO do ciśnieniowego czyszczenia kanałów i sieci kanalizacyjnych
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z przyczepą, w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu"
- Zakup maszyn i urządzeń w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie ogrodnictwa
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu.
- " DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO " - II postępowanie
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.