eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinObsługa gospodarcza oraz dozór mienia i nieruchomości położonej w Zamościu przy ul. Zagłoby 8



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa gospodarcza oraz dozór mienia i nieruchomości położonej w Zamościu przy ul. Zagłoby 8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 814781355

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzysztof.bartosik@lcit.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/178422/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa gospodarcza oraz dozór mienia i nieruchomości położonej w Zamościu przy ul. Zagłoby 8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-011f54c4-8620-4c70-8951-1e293a233460

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094252/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Ochrona nieruchomości położonej w Zamościu przy ul. Zagłoby 8

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.63.2024.KBA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 238991,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa gospodarcza oraz dozór mienia
i nieruchomości położonej w Zamościu przy ul. Zagłoby 8.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Budynek użytkowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie, znajdujący się w Zamościu przy ul. Zagłoby 8, usytuowany na działce nr 122/3 o pow. 0,2788 ha, dla której Sąd Rejonowy w Zamościu, VI Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW NR ZA1Z/00075198. Budynek w kształcie litery L dwukondygnacyjny częściowo podpiwniczony, murowany. Budynek przeznaczony w części na funkcje biurową i funkcje krótkotrwałego zamieszkania.
2) Podstawowe parametry budynku:
a. pow. użytkowa 864 m2,
b. pow. zabudowy 594 m2,
c. kubatura 3601 m2.
3. Szczegółowy zakres obsługi:
1) Dozór nad bezpieczeństwem mienia i obiektów zlokalizowanych na nieruchomości, pełniony w formie całodobowej fizycznej ochrony ze wsparciem grupy interwencyjnej.
2) Zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w obiekcie.
3) Ochrona mienia znajdującego się na terenie chronionym przed:
a. kradzieżą z włamaniem,
b. wandalizmem i chuligaństwem,
c. ekscesami ze strony osób będących pod działaniem alkoholu lub narkotyków,
d. wypadkami losowymi i awariami np. pożar, zalanie itp.
4) Codzienne sprawdzanie pomieszczeń, stanu zagrożenia pożarowego, stanu zadrzewienia i ogrodzenia.
5) Wydawanie użytkownikom obiektu przed rozpoczęciem i przyjmowanie po zakończeniu pracy kluczy od zamknięć głównych na poszczególnych piętrach.
6) Wydawanie i przyjmowanie kluczy jw. osobom sprzątającym lokale użytkowe usytuowane w budynku.
7) Dokonanie obchodu kontrolnego obiektu po zakończeniu pracy sprzątaczek celem wyeliminowania ewentualnych nieprawidłowości (pozostawionych bez zamknięcia drzwi korytarzy i holi, cieknących kranów, włączonych odbiorników elektrycznych itp.).
8) Odnotowanie w rejestrze dostępu do budynku, każdorazowego wejścia poza godzinami służbowymi osób upoważnionych, posiadających stosowne zezwolenie.
9) Niezwłoczne informowanie osób wskazanych przez Zamawiającego
o dostrzeżonych awariach instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej
w budynkach i na terenie nieruchomości, oraz o wszelkich zaistniałych nieprawidłowościach lub zdarzeniach.
10) Prowadzenie obserwacji ruchu osobowego oraz samochodowego, odbywającego się na terenie dozorowanego mienia i obiektu z wykorzystaniem kamer przemysłowych umieszczonych na zewnątrz i wewnątrz budynku, przesyłających nagrania w czasie rzeczywistym.
11) Zgłaszanie do Zamawiającego potrzeby wywozu nagromadzonych odpadów
i śniegu.
12) Codzienne zapalanie i gaszenie świateł oświetlających posesję budynków.
13) Codzienne zamykanie bram i furtek w godzinach uzgodnionych z użytkownikami części mieszkalnej i biurowej.
14) Czuwanie nad tym aby postronne osoby nie przebywały na terenie nieruchomości.
15) Sprzątanie i odśnieżanie ciągów pieszych i jezdnych na nieruchomości.
16) Zakładana łączna liczba godzin usługi dozoru mienia i nieruchomości oraz obsługi gospodarczej Zamawiającego, która powinna posłużyć Wykonawcy do wyceny oferty to:
a) 8 760 godziny przeznaczone na usługę ochrony mienia i terenu przyobiektowego (w 2024 r. – 1 478 godzin, w 2025 r. – 7 282 godziny)
b) 732 godziny przeznaczone na usługę obsługi gospodarczej i terenu przyobiektowego (2 godziny dziennie) (w 2024 r. – 124 godziny, w 2025 r. – 608 godzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznik nr 1 do SWZ – Istotne Postanowienia Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356753,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442488,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356753,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAKO OCHRONA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462645693

7.3.3) Ulica: Janowska 36

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357279,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zostaje zawarta na czas określony 12 miesięcy od dnia jej podpisania (od 26 listopada 2024 roku ).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.