Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00593050/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00606947/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00661252/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni Podstaw ekonomii i statystyki dla zawodu Technik Ekonomista
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół w Złoczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731583719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szeroka 1/7
1.5.2.) Miejscowość: Złoczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-270
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 820 22 12
1.5.8.) Numer faksu: 43 820 20 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lozloczew@tlen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspzloczew.weebly.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-710d7dfc-75c0-4e2f-8e74-88bda9a2e58b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni Podstaw ekonomii i statystyki dla zawodu Technik Ekonomista2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-710d7dfc-75c0-4e2f-8e74-88bda9a2e58b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00587930/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Doposażenie pracowni Podstaw ekonomii i statystyki dla zawodu Technik Ekonomista
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr FELD.08.08-IZ.00-0075/23-00 pn. „Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593050
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.2.4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia pracowni podstaw ekonomii i statystyki dla zawodu technik ekonomista, w związku z realizacją Projektu nr FELD.08.08-IZ.00-0048/23 pn. „Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia winien zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego w stanie kompletnym, wolnym od wad fabrycznych, materiałowych, wykonawczych i konstrukcyjnych, a także prawnych, w nieuszkodzonym i nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone do wycofania ze sprzedaży.
2. Wykonawca oferuje elementy przedmiotu zamówienia wg parametrów wynikających z OPZ (zał. nr 1 do SWZ) oraz danych zawartych w SWZ, obligatoryjnie jednak wraz z ofertą składa oświadczenie o zgodności parametrów oferowanych elementów przedmiotu zamówienia z OPZ, wg załącznika nr 3 do SWZ – Formularz cenowy - wraz ze wskazaniem cen jednostkowych oraz ceny brutto ogółem.
3. Wszystkie parametry wskazane w OPZ mają charakter minimalny. W przypadku zaoferowania parametrów wyższych w odniesieniu do każdej z pozycji tabeli OPZ Wykonawca zaznacza w tabeli Formularza cenowego z OPZ- zał. nr 3 do SWZ, że oferuje wyższe parametry i wówczas dołącza do oferty informację o danych technicznych elementu przedmiotu umowy w zakresie, którego oferuje wyższe parametry niż wskazane w OPZ.
4. UWAGA. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że parametry zaoferowane przez Wykonawcę mają charakter niższych niż wymagane w ramach OPZ, oferta będzie podlegała odrzuceniu z powodu jej niezgodności z warunkami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
30232100-5 - Drukarki i plotery
32342412-3 - Głośniki
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49397,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49397,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49397,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „INVAR PC MEDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272314331
7.3.3) Ulica: Al.Pokoju 11c
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49397,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Mieście Sejny
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.: "Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie -Ed.IV/2024
- [D/88/2024] Sukcesywna dostawa zestawów komputerów stacjonarnych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Wągrowieckiego w ramach projektu "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w powiecie wągrowieckiego"
- Dostawa sprzętu komputerowego; komputery stacjonarne, komputery przenośne, monitory, myszki i klawiatury, drukarki termotransferowe
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.