eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Branice"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Branice"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
z terenu Gminy Branice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRANICE

1.3.) Oddział zamawiającego: Branice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Branice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-140

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.sakwerda@branice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://branice.pl/22/strona-glowna-gminy-branice.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1039531

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
z terenu Gminy Branice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3388016-5843-48da-8b72-6143a45d7058

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042784/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w latach 2025, 2026 i I poł. 2027 z terenu Gminy Branice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) zwanej dalej „ustawą PZP” oraz niniejszych Informacji niezbędnych do przeprowadzenia postępowania publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki (zwanej dalej „Informacje”).
2.
Przesłanką udzielenia przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
3.
Ciąg dalszy w informacjach dodatkowych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Nr postępowania: BG.271.02.2022.BS.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BG.271.09.2024.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 416666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Branice oraz ich zagospodarowanie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, a także odbiorze i zagospodarowaniu masy odpadów komunalnych zebranych selektywnie od mieszkańców gminy Branice zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Naprzód” Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470509158

7.3.3) Ulica: Raciborska 144B

7.3.4) Miejscowość: Rydułtowy

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457603,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W SWZ i ogłoszeniu poprzedzającym zawarcie umowy podstawowej zawarto następujące informacje: „Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy P.Z.P. polegających na powtórzeniu podobnych usług, tj. odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz ich zagospodarowaniu, na warunkach wynegocjowanych z wykonawcą oraz zgodnie z obowiązującym wówczas stanem prawnym oraz przepisami prawa miejscowego. W szczególności przewiduje się ceny jednostkowe za: 1 Mg odpadów niesegregowanych (zmieszanych); 1 Mg tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych i metali; 1 Mg bioodpadów (w tym odpadów zielonych); 1 Mg papieru i tektury; Mg szkła, 1 Mg popiołów i żużli; 1 Mg odpadów wielkogabarytowych, 1 Mg zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Ewentualne skorzystanie z przedmiotowego instrumentu przewiduje się w okresie do 30 miesięcy od daty podpisania umowy, maksymalnie o 6 miesięcy, w sytuacji, gdy zakres przedmiotowy umowy zawartej po przeprowadzeniu postępowania okaże się niewystarczający dla zaspokojenia potrzeb, a Zamawiający będzie dysponował środkami na sfinansowanie takiego zamówienia. Wartość zamówień o jakich stanowi art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy P.Z.P. nie będzie wyższa niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.