eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaOrganizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea976eea-408b-4254-a852-eb47566e2d31

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070227/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu nr FEDS.08.01-IZ.00-0024/23 pn. „Zawodowy Powiat Trzebnicki” w ramach Osi Priorytetowej nr FEDS.08.00 „Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku”, Działania nr FEDS.08.01 „Dostęp do edukacji”, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPF.272.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
1) Część 1 – kurs grafiki komputerowej w tym:
a) Zadanie 1 - Kurs grafiki komputerowej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie
b) Zadanie 2 – Kurs grafiki komputerowej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy;
c) Zadanie 3 – Kurs grafiki komputerowej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
d) Zadanie 4 – Kurs grafiki komputerowe dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy;
e) Zadanie 5 – Kurs grafiki komputerowej dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie
same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 61800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
2) Część 2 - Kursy rysunku w tym:
a) Zadanie 1 - Kurs rysunku dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie
same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 7600 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
3) Część 3 - Kursy fotografii w tym:
a) Zadanie 1 - Kurs fotografii dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie;
b) Zadanie 2 – kurs fotografii dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy;
c) Zadanie 3 – kurs fotografii dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 15200 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
4) Część 4 – Kurs barmański w tym:
a) Zadanie 1 - Kurs barmański dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie;
b) Zadanie 2 - Kurs barmański dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
c) Zadanie 3 – Kurs barmańskie dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie;
d) Zadanie 4 – Kurs barmańskie dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 29000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
5) Część 5 – Kurs baristy w tym:
a) Zadanie 1 - Kurs baristy dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie;
b) Zadanie 2 – Kurs baristy dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy;
c) Zadanie 3 – Kurs baristy dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
d) Zadanie 4 – Kurs baristy dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie;
e) Zadanie 5 – Kurs baristy dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie
same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 39000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
6) Część 6 – Kurs florystyki w tym:
a) Zadanie 1 - Kurs florystyki dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy;
b) Zadanie 2 – Kurs florystyki dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
c) Zadanie 3 – Kurs florystyki dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach
Śląskich;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w
załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 24800 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
7) Część 7 – Kurs obsługi kasy fiskalnej w tym:
a) Zadanie 1 - Kurs obsługi kasy fiskalnej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie;
b) Zadanie 2 – Kurs obsługi kasy fiskalnej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy;
c) Zadanie 3 – Kurs obsługi kasy fiskalnej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach
Śląskich;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w
załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
8) Część 8 – Kurs fotografii kulinarnej w tym:
a) Zadanie 1 - Kurs fotografii kulinarnej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
b) Zadanie 2 – Kurs fotografii kulinarnej dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 17400 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
9) Część 9 – Kurs kelnerski w tym:
a) Zadanie 1 - Kurs kelnerski dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie;
b) Zadanie 2 – kurs kelnerski dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
10) Część 10 - Kurs tworzenia strony internetowej w tym:
a) Zadanie 1 - Kurs tworzenia strony internetowej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie;
b) Zadanie 2 – Kurs tworzenia strony internetowej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy;
c) Zadanie 3 – Kurs tworzenia strony internetowej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
11) Część 11 - Kurs cukierniczy w tym:
a) Zadanie 1 - Kurs cukierniczy dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie;
b) Zadanie 2 - Kurs cukierniczy dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
c) Zadanie 3 – Kurs cukierniczy dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 29250 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
12) Część 12 -Kurs food plating w tym:
a) Zadanie 1 – kurs food plating dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie;
b) Zadanie 2 – kurs food plating dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
c) Zadanie 3 – kurs food plating dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie;
d) Zadanie 4 – kurs food plating dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 26000 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
13) Część 13 - Kurs robienia pizzy włoskiej w tym:
a) Zadanie 1 – kurs robienia pizzy włoskiej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie;
b) Zadanie 2 – kurs robienia pizzy włoskiej dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
c) Zadanie 3 – kurs robienia pizzy włoskiej dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie;
d) Zadanie 4 – kurs robienia pizzy włoskiej dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 31950 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
14) Część 14 - Kurs nauczania informatyki i fizyki w tym:
a) Zadanie 1 – kurs informatyki i fizyki dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kursów podnoszących kompetencje zawodowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki".
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części i dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym:
15) Część 15 - Kurs cateringu w tym:
a) Zadanie 1 – kurs cateringu dla nauczycieli Powiatowego Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na 15 części i odrębnie na każde z zadań został określony w załączniku nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ .
5. W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52488 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52488 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015863643

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52488 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015863643

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015863643

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35256 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015863643

7.3.4) Miejscowość: Piaeczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23030 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54880 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23030 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Runkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015863643

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23030 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16496 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015863643

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19260 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43580 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19260 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015863643

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19260 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31480 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015863643

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015863643

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4N STUDIO GRZEGORZ WIECZOROWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081156360

7.3.4) Miejscowość: ZIELONA GÓRA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35190 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35190 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520557438

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35190 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38160 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015863643

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26506 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30960 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015863643

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30960 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015863643

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7560 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015863643

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.