Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa na potrzeby Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891129301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5b
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-306
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748866500
1.5.8.) Numer faksu: 748866509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych@dwup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliwa na potrzeby Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a60d2110-8e85-4ecd-9191-c81ae1ac132c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068978/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliwa do samochodów służbowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
4. Przedmiot Umowy/Zamówienie jest realizowany/a w ramach projektu Pomoc Techniczna FEDS DWUP- EFS+ - nr projektu FEDS.11.01-IZ.00-0001/23” oraz projektu „Modernizacja instytucji i służb regionalnego rynku pracy” FEDS.07.02-IP.02-0002/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 305 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
W wyniku wcześniej prowadzonego postępowania publicznego ( w trybie podstawowym bez negocjacji ) o nr 33/2024 nie wpłynęła żadna oferta. Dlatego też, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 T.J.) unieważnił postępowania. Następstwem tego działania jest, zgodne ze wskazaną podstawą prawną przeprowadzenie zamówienia w trybie
z wolnej ręki dot. dostawy paliwa na potrzeby Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ID1030123
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiot zamówienia:
• Sukcesywna dostawa paliwa do samochodów służbowych, którymi dysponuje Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy tj. benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 w ilości szacunkowej 40 000 litrów
• Tankowanie benzyny bezołowiowej o liczbie 95 do kanistrów w okresie realizacji przedmiotu umowy.
a) Przez sukcesywną sprzedaż paliwa rozumie się bezpośrednie tankowanie paliwa do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego oraz do kanistrów przy pomocy kart paliwowych na stacjach paliw Wykonawcy znajdujących się na terenie całego kraju. Jest to bezgotówkowa sprzedaż określonego paliwa, która musi umożliwić Wykonawcy prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu.
b) Zawarte transakcje będą rozliczane przelewem na podstawie faktur raz w miesiącu, z terminami płatności do 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury. Strony ustalają okres rozliczeniowy do dnia pierwszego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Wykonawca będzie wystawiał faktury po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca nie przyjął warunków Zamawiającego a tym samum nie złożył ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usług dotyczących sporządzania operatów szacunkowych, inwentaryzacji szkicowych budynków i dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na: Zadanie 1-remont budynku przy ul. Mieroszowskiej 11 w Wałbrzychu Zadanie 2-odtworzenie kd na działce nr 119/23 obręb Rusinowa nr 35 w Wałbrzychu
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego SOMATOM go.Top oraz serwera Syngo.via na okres 36 miesięcy
- Opracowanie Projektu Technicznego Wielobranżowego wraz z przedmiarami i Kosztorysem Inwestorskim dla zadania: Rozbudowa budynku D w obrębie patio
- Powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych przy użyciu remontera typu Patcher
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu w roku 2025"
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i agregatów prądotwórczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do dwóch kotłowni na terenie Gminy Uście Gorlickie w 2025 roku
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W WĘGORZEWIE NA LATA 2025-2026
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
- Dostawy paliw płynnych do pojazdów i jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.