Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Budowa krytych kortów tenisowych Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach” (przetarg nr 1)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołowska 72A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-060
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aifz@awf.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Budowa krytych kortów tenisowych Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach” (przetarg nr 1)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f5bcd35-7d85-4419-9f01-2690ed3c99c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00675061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00428651/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 ,,Budowa krytych kortów tenisowych Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach” (przetarg nr 1)”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://awf-katowice.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://awf-katowice.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://awf-katowice.logintrade.net/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/15/2024/TPBN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Wykonanie robót budowlanych w wyniku których powstanie budynek wielofunkcyjny
z przeznaczaniem pod korty tenisowe, sale treningowe, sale wykładowe oraz zaplecze sanitarno – szatniowe w systemie zaprojektuj i wybuduj, oraz opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w systemie zaprojektuj i wybuduj”
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji liczony w godzinach od momentu wezwania
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia min 15.000.000,00 zł (słownie: piętnaście milionów złotych 00/100),
b) minimalne obroty za lata 2022 i 2023 nie niższe niż 10.000.000 zł (słownie: dziesięć milionów złotych 00/100) za każdy rok,
c) posiadają środki na rachunku bankowym, lub w formie lokaty w kwocie nie niższej niż 10.000.000,00 (słownie: dziesięć milionów złotych), lub zaświadczenie z banku w którym prow-adzony jest rachunek Wykonawcy o zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 10.000.000 (słownie: dziesięć milionów złotych).
1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie przygotowania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej budynku, która będzie podstawą do realizacji prac budowlano-instalacyjnych, tj.: minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia architekta będącego członki-em Izby Architektów RP , który zrealizował co najmniej dwa kompletne projekty (przez co Za-mawiający rozumie Projekt Budowlany i Projekty Techniczne, Wykonawcze we wszystkich branżach, wraz z uzyskaniem niezbędnych wymaganych prawem zgód administracyjnych,) obiektów za kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł każdy z nich,
b) dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie nadzoru oraz kierowania robotami budowlanymi, tj:
1. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji tech-nicznej w budownictwie polegającej na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlany-mi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, , których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powyżej oraz posiada co najmniej trzy letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowalnymi po uzyskaniu uprawnień i pełniła co najmniej jeden raz funkcję kierownika budowy dla robót budowlanych o wartości minimalnej 12.000.000,00 PLN dla każdej z nadzorowanych robót. Osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
2. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji tech-nicznej w budownictwie polegającej na kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności in-stalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powyżej oraz posiada co najmniej trzy letnie doświadczenie w kiero-waniu robotami budowalnymi po uzyskaniu uprawnień i pełniła co najmniej jeden raz funkcję kierownika budowy dla robót budowlanych o wartości minimalnej 1.500.000,00 zł dla każdej z nadzorowanych robót. Osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
3. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji tech-nicznej w budownictwie polegającej na kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności in-stalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wo-dociągowych bez ograniczeń, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powyżej oraz posiada co najmniej trzy letnie doświ-adczenie w kierowaniu robotami budowalnymi po uzyskaniu uprawnień i pełniła co najmniej jeden raz funkcję kierownika budowy dla robót budowlanych o wartości minimalnej 2.000.000,00 zł dla każdej z nadzorowanych robót. Osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
c) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali należycie, zgodnie z zasadami sztuki budow-lanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane o podobnym charakterze do robót stanowiących przedmiot zamówienia tj: wykonali w ramach jednego zamówienia robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, lub rozbudowie budynku użyteczności pub-licznej o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3 i obejmującą swym zakresem co najmniej roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne, elektryczne i sanitarne, o wartości robót budowlanych o wartości min. 12.000.000,00 PLN brutto (słownie: dwanaście milionów złotych), każda z wykonanych robót. W przypadku Wykonawców, którzy realizowali roboty w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość brutto tych robót po średnim kursie NBP z dnia opub-likowania ogłoszenia o zamówieniu,
d) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy – w tym okresie – posiadał średnioroczne zatrudnienie (umowa o pracę nie mniej niż ¾ etatu)
w liczbie co najmniej 30 pracowników.
Uwaga!!!
*W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) wymóg winien spełniać w całości jeden z Wykonawców występujących wspólnie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych);2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o skuteczności wniesienia decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego).
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy zamawiającego,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 462);
4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna:
a) być ważne przez cały okres związania ofertą,
b) zapewniać możliwość zaspokojenia roszczeń zamawiającego bezwarunkowo, nieodwołalnie i na jego pierwsze żądanie,
c) przewidywać możliwość zatrzymania przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 u.p.z.p.
Szczegółowe informacje zawiera Rozdział XVI SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SWZ.2. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://awf-katowice.logintrade.net/zapytania_email,184141,ee0ceaf7647ce5740a56c54247a9421d.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-30 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-28
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych.
- ,,Budowa krytych kortów tenisowych Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach" (przetarg nr 1)"
- Roboty remontowe w budynku delegatury Śląskiego OW NFZ w Częstochowie, tj. dostosowanie toalety oraz chodnika do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Wymiana dźwigu osobowego w lokalizacji przy ul. Ceglanej 35 w Katowicach
- Remont mieszkań (III)/XVI/2024
- KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE SZPITALA
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (30 lokali mieszkalnych) wraz z infrastrukturą techniczną przewidzianą do realizacji przy ul. Kazimierza Wielkiego w Żarowie, powiat Świdnicki.
- Wyk . dokumentacji projektowo-kosztorysowej, sprawow. nadz autorskiego oraz opracow. projektu powyk w zakresie konserwacji i remontu budowlanego zabytkowego baraku murowanego o nr. inw. B-143.
- "Budowa dwóch boisk przy budynku Szkoły Podstawowej w Pacanowie"
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Politechnicznych w Głogowie, w zakresie remontu dachu, w ramach programu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Edycja 2RPOZ/2023/6425/PolskiLad
- Wyk dokumentacji projektowo-kosztorysowej, sprawowanie nadz. autorskiego oraz oprac. projektu powykonawyk. w zakresie konserwacji i remontu budowlanego zabytkowego baraku murowanego o nr. inw. B-136
- Przebudowa części budynków pogimnazjalnych wraz z terenem przyległym w celu stworzenia oferty dla seniorów.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.