Ogłoszenie z dnia 2024-12-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541108/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów medycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1a07f0e-44f0-48d1-89ac-74a5541aa3751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów medycznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1a07f0e-44f0-48d1-89ac-74a5541aa375
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00672938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048591/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Drobny sprzęt i materiały medyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541108
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/35/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Pojemniki na odpady.1. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wycięcie w pokrywie, wykonane z tworzywa sztucznego, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 0,7 - 1 l. Ilość: 1200 sztuk.
2. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze czerwonym, nieprzemakalne i odporne na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Wycięcie w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 2 l. Ilość: 1300 sztuk.
3. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze czerwonym, nieprzemakalne i odporne na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Wycięcie w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 3,5 - 4 l. Ilość: 1000 sztuk.
4. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze czerwonym, nieprzemakalne i odporne na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Wycięcie w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 10 l. Ilość: 50 sztuk.
5. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze innym niż czerwony, nieprzemakalne i odporne na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Wycięcie w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 3,5 - 4 l. Ilość: 200 sztuk.
6. Pojemniki na ostre odpady medyczne, wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze innym niż czerwony, nieprzemakalne i odporne na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi. Wycięcie w pokrywie, które umożliwia bezpieczne oddzielenie igły od strzykawki, pojemność 10 l. Ilość: 10 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15649,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Pojemniki na odpady.1. Pojemnik na ostre odpady medyczne, wykonany z tworzywa sztucznego, nieprzemakalny i odporny na przekłucia, na pojemniku etykieta ostrzegawcza "materiał zakaźny" wraz z innymi informacjami zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi.
Wymiary:
- wysokość: 170 mm,
- średnica góry: 115 mm,
- średnica dołu: do maksymalnie 115 mm,
- średnica otworu wrzutowego: minimum 65 mm.
Pojemność 1,0 - 1,5 l. Ilość: 700 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2410,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Proszek żelujący.1. Proszek żelujący w saszetkach zmieniający substancję płynną w masę stałą (żelową). Waga jednej saszetki wyrobu 6 g (+/- 2 g). Ilość: 2400 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2952,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Artykuły do higieny jamy ustnej.1. Płyn do toalety jamy ustnej, w tym dla pacjentów zaintubowanych oraz do zastosowania do toalety jamy ustnej pacjentów przed zabiegami. W składzie minimum 0,1 % roztworu chlorheksydyny oraz substancja łagodząca podrażnienia dziąseł, do stosowania bez rozcieńczenia. Bez zawartości alkoholu.
Ilość płynu w jednym opakowaniu: 200 ml.
Łączna ilość ml: 42 000.
Ilość: 210 opakowań
Zamawiający dopuszcza opakowanie 200 lub 300 ml, pod warunkiem przeliczenia liczby opakowań tak, aby łączna ilość ml była zgodna ze SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33711700-4 - Artykuły i preparaty do higieny jamy ustnej lub zębów
4.5.5.) Wartość części: 2712,15 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Drobny sprzęt medyczny.1. Okulary dla pacjenta (osłony zewnętrzne) z ruchomymi metalowymi elementami nosowymi i skroniowymi i metalowymi maseczkami do zabiegów laserowych i IPL. W komplecie: 2 nakładki (miseczki), 2 nasadki na nos, 2 zaczepy metalowe, 2 opaski elastyczne na głowę, futerał. Rozmiar standard – dla dorosłych. Wyrób medyczny. Ilość: 1 komplet.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18142000-6 - Okulary ochronne
4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Drobny sprzęt medyczny.1. Mankiet jednorazowy dla dorosłych na ramię kompatybilny z ciśnieniomierzem Welch Allyn typ DuraShock. Wyrób medyczny. Ilość: 50 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1188,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: Drobny sprzęt medyczny.1. Gąbki do higieny pacjenta nasączone roztworem minimum 2% chlorheksydyny, pakowane pojedynczo. Ilość: 1000 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 3075,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8: Drobny sprzęt medyczny.1. Frez ceramiczny z górną powierzchnią umożliwiającą pracę na naskórku i błonce paznokcia. Dalsza część z powierzchnią do ściągania żeli jak i narośniętych paznokci. Frezy kompatybilne z frezarką V300 Yuki. Wyrób medyczny. Ilość: 2 sztuki.
2. Frez ceramiczny do ściągania masy akrylu oraz żelu z paznokci naturalnych. Frezy kompatybilne z frezarką V300 Yuki. Wyrób medyczny. Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 777,60 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9: Pojemniki na odpady.1. Basen jednorazowy płaski o pojemności 2000 ml. Przesiąkalność minimalna 4 godz. Produkt biodegradowalny, do maceratora. Wyrób medyczny. Ilość: 3500 sztuk.
2. Tekturowa pokrywka basenu pasująca do basenu z pozycji nr 1. Ilość: 1000 sztuk.
3. Podstawa pod basen płaski pasująca do basenu jednorazowego płaskiego o pojemności 2000 ml (pasująca do basenu z pozycji 1). Wyrób medyczny. Ilość: 3 sztuki.
4. Kaczka jednorazowa. Przesiąkalność minimum 4 godz., pojemność nie mniejsza niż 800 ml, produkt biodegradowalny, do maceratora. Wyrób medyczny. Ilość: 3000 sztuk.
5. Miski jednorazowe o pojemności 3,5 - 4 litry, do ciepłej wody z detergentem, przesiąkalność minimum 4 godz., produkt biodegradowalny, do maceratora. Wyrób medyczny. Ilość: 8000 sztuk.
6. Miska nerkowata jednorazowa, długość minimalna 200 mm, długość maksymalna 280 mm, pojemność maksymalna 900 ml, produkt biodegradowalny, do maceratora. Wyrób medyczny. Ilość: 500 sztuk.
7. Worek (kaczka) na mocz, pojemność minimum 1500 ml, podziałka co 100 ml, wykonany z folii PP, wyposażony w zastawkę przeciwzwrotną, zapobiegającą cofaniu się moczu, obrotowy lejek z uchwytem wykonany z tworzywa sztucznego, do zastosowania u dorosłych, wyrób niesterylny. Wyrób medyczny. Ilość: 1200 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 30566,10 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10: Drobny sprzęt medyczny.1. Niecka do wózka kąpielowego kompatybilna z wózkiem Deltom-WLH-140/ Aquatic firmy Formed. Ilość: 4 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 13776,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11: Drobny sprzęt medyczny.1. Worek służący do transportu próbek, wykonany z folii. Na opakowaniu winien znajdować się symbol oznaczający materiał biologiczny. Worek posiada zamknięcie samoprzylepne, które jest wodoszczelne. Dodatkowo otwarta kieszeń na dokumenty. Rozmiar 16 cm x 27 cm (+/- 2 cm). Ilość: 6000 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5535,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12: Drobny sprzęt medyczny.1. Jednorazowe mankiety uciskowe naudowe dostępne co najmniej w 3 różnych rozmiarach, kompatybilne z aparatem do masażu limfatycznego Kendall SCD 700. Wyrób medyczny. Ilość: 10 sztuk.
2. Jednorazowe mankiety uciskowe na podudzie dostępne co najmniej w 3 różnych rozmiarach, kompatybilne z aparatem do masażu limfatycznego Kendall SCD 700. Wyrób medyczny. Ilość: 30 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7506,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13: Drobny sprzęt medyczny.1. Taca na kieliszki do leków, mieszcząca nie mniej niż 30 kieliszków z poz. 2, wymiary nie większe niż 430 mm x 325 mm x 60 mm. Wyrób medyczny. Ilość: 3 sztuki.
2. Kieliszki do leków, plastikowe, transparentne, jednorazowe, przeznaczone do podawania leków w postaci tabletek oraz w postaci płynnej, z zewnętrzną skalą, poj. 25 - 30 ml. Wyrób medyczny.
Opakowanie: 100 sztuk.
Łączna liczba sztuk: 135 000.
Ilość: 1350 opakowań
Dopuszcza się opakowanie z mniejszą liczbą sztuk, pod warunkiem, że łączna liczba sztuk będzie zgodna z zapisami SWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.
3. Sterylny magnetyczny licznik igieł i ostrzy wraz z systemem usuwania ostrzy chirurgicznych. Wyrób medyczny. Ilość: 250 sztuk.
4. Trzykomorowe urządzenie do treningu dróg oddechowych z trzema kulami, rurką oraz ustnikiem. Przyrząd umożliwiający ćwiczenie wdechu (podnoszenie kuleczek podczas wciągania powietrza) oraz wydechu (po odwróceniu przyrządu o 180º - podstawką do góry). Wyrób medyczny. Ilość: 200 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14482,80 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14: Artykuły do higieny pacjenta.1. Myjka do mycia ciała pacjenta w formie rękawicy. Nasączona środkiem myjącym, jednorazowego użytku. Uwalniająca swoje higieniczne właściwości (aktywacja środka myjącego zawartego w myjce) przy kontakcie z niewielką ilością wody. Środek myjący o neutralnym pH 5.5. Pakowane maksymalnie po 20 sztuk. Ilość: 16 200 sztuk.
2. Czepek do mycia głowy pacjenta, nie wymagający dodatkowego namoczenia głowy, zawierający w składzie niewymagający spłukiwania roztwór z zawartością wody oraz składnik zapobiegających powstawaniu elektryczności statycznej. Opakowanie umożliwiające podgrzewanie w kuchence mikrofalowej. Czepki pakowane pojedynczo. Ilość: 400 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 10910,10 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 15: Artykuły do higieny ciała i jamy ustnej.1. Komplet/zestaw do toalety jamy ustnej zawierający w jednym opakowaniu minimum szczoteczkę do zębów z odsysaniem z zastawką do regulacji siły odsysania, bezalkoholowy płyn do płukania jamy ustnej z minimum 0,1% roztworem chlorheksydyny lub 0,05% roztworem chlorku cetylopirydyny Wyrób medyczny. Ilość: 1200 kompletów.
2. Jednorazowe szczoteczki do zębów nasączone środkiem myjącym. Ilość: 800 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33711700-4 - Artykuły i preparaty do higieny jamy ustnej lub zębów
4.5.5.) Wartość części: 16082,40 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 16: Artykuły do higieny ciała i jamy ustnej.1. Preparat do dekontaminacji, płukania i nawilżenia jamy ustnej i gardła, wspomagający w higienie zmian w jamie ustnej. Gotowy do użycia, bezbarwny. Zawierający dichlorowodorek oktenidyny. Bez poliheksanidyny, chlorheksydyny i alkoholu. Nieprzebarwiający szkliwa. Okres trwałości preparatu po otwarciu opakowania min. 3 miesiące. Opakowanie 250 ml. Ilość: 100 opakowań.
2. Gotowe do użycia rękawice do mycia i pielęgnacji skóry a także włosów oraz dekontaminacji całego ciała np. u pacjentów skolonizowanych MDRO. Nie wymagające użycia wody. Niewymagające spłukiwania. Wykonane z włókna polipropylenowego o wymiarach minimum: 15x23 cm i gramaturze minimum 65g/m². Zawierające w swoim składzie dichlorowodorek octenidyny, etylohexyglicerynę i substancję pielęgnującą – alantoinę. Nie zawierające barwników i substancji zapachowych. Możliwość podgrzania w kuchence mikrofalowej i użycia w przeciągu 4 tygodni po pierwszym otwarciu. Opakowanie 8 sztuk. Ilość: 400 opakowań.
3. Krem naprawczy na otarcia, zadrapania oraz do ochrony i pielęgnacji podrażnionej skóry, blizn, oparzeń, odleżyn, po radioterapii i napromieniowaniu. Redukujący nieprzyjemne zapachy (np. podczas nietrzymania moczu). Zawierający w składzie oktenidynę, pantenol, bisabolol i wazelinę. Opakowanie 50 ml. Ilość: 400 opakowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33711700-4 - Artykuły i preparaty do higieny jamy ustnej lub zębów
4.5.5.) Wartość części: 18450,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 17: Preparaty do płukania cewnika i pęcherza moczowego.1. Sterylny gotowy do użycia preparat do płukania cewnika i pęcherza moczowego hipotoniczny, zapobiegający krystalizacji fosforanów i rozpuszczający istniejące zwapnienia w cewnikach założonych na stałe. W składzie kwas cytrynowy o stężeniu 6,00 g oraz tlenek magnezu 2,8 g, opakowanie 100 ml z uniwersalną, sterylną końcówką dopasowaną do wszystkich typów cewników. System całkowicie zamknięty. Wyrób medyczny. Ilość: 300 sztuk.
2. Sterylny gotowy do użycia preparat do płukania cewnika celem dekolonizacji cewnika i pęcherza moczowego, działanie bakteriobójcze, posiadający właściwości likwidujące biofilm i zapobiegające adhezji bakterii do powierzchni cewnika. W składzie poliheksanidyna 0,02% opakowanie 100 ml z uniwersalną, sterylną końcówką dopasowaną do wszystkich typów cewników. System całkowicie zamknięty. Wyrób medyczny. Ilość: 300 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11664,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 18: Drobny sprzęt medyczny.1. Mankiet do przetaczania płynów, wielorazowy, przystosowany do wkładów o pojemności do 500 ml:
- liniowa skala z podziałką co 2 mmHg, oznaczeniem cyfrowym co 20 mmHg w całym zakresie pomiarowym 0-300 mmHg,
- kieszeń z pętlą do zawieszania na stojaku kroplówki, z możliwością dezynfekcji i prania w temperaturze minimum 55°C,
- dokładność wskazań manometru +/- 3 mmHg,
- korpus manometru i zawór spustowy metalowy, chromowany,
- aneroid testowany do 600 mmHg,
- śrubowy zawór spustowy z filtrem przeciwkurczowym,
- przeźroczysta, transparentna siatka umożliwiająca podgląd poziomu podawanego płynu. Wyrób medyczny. Ilość: 4 sztuki.
2. Mankiet do przetaczania płynów, wielorazowy, przystosowany do wkładów o pojemności do 1000 ml:
- liniowa skala z podziałką co 2 mmHg, oznaczeniem cyfrowym co 20 mmHg w całym zakresie pomiarowym 0-300 mmHg,
- kieszeń z pętlą do zawieszania na stojaku kroplówki, z możliwością dezynfekcji i prania w temperaturze minimum 55°C,
- dokładność wskazań manometru +/- 3 mmHg,
- korpus manometru i zawór spustowy metalowy, chromowany,
- aneroid testowany do 600 mmHg,
- śrubowy zawór spustowy z filtrem przeciwkurczowym,
- przeźroczysta, transparentna siatka umożliwiająca podgląd poziomu podawanego płynu. Wyrób medyczny. Ilość: 4 sztuki.
3. Stetoskop z płaską aluminiową głowicą łatwą do wsunięcia pod mankiet ciśnieniomierza, miękkie, wymienne oliwki z metalowym gwintem, zapewniające efektywne uszczelnienie. Dostarczany w opakowaniu zawierającym dodatkowo 2 oliwki i zapasową membranę. Wyrób medyczny. Ilość: 4 sztuki.
4. Stetoskop lekarski z dwustronną głowicą, miękkie, wymienne oliwki, dren wykonany z PVC, bez lateksu. Dostarczany w opakowaniu zawierającym dodatkowo 2 oliwki i zapasową membranę. Wyrób medyczny. Ilość: 4 sztuki.
5. Termometr bezdotykowy:
- tryb skanowania,
- podświetlany wyświetlacz LCD,
- sygnał dźwiękowy,
- alarm gorączki,
- pamięć: minimum 30 pomiarów wraz z datą i godziną pomiaru,
- automatyczne wyłączanie,
- skala termometryczna: °C,
- dokładność pomiaru +/- 0,2˚C.
Wyrób medyczny. Ilość: 15 sztuk.
6. Staza wielorazowa. Wyrób medyczny. Ilość: 10 sztuk.
7. Folia ratunkowa, izotermiczna, wykonana z PE, dwustronna z jednej strony srebrna do stosowania w celu zapobiegania przegrzaniu z drugiej złota do stosowania w celu zapobiegania utraty ciepła i ogrzania pacjenta, hypoalergiczna, jednorazowa, niesterylna, wymiary po rozłożeniu 200-220 cm x 140-160 cm. Wyrób medyczny. Ilość: 50 sztuk.
8. Pulsoksymetr napalcowy medyczny:
- wyświetlacz typu LED/OLED,
- pomiar saturacji (SpO2) oraz tętna,
- możliwość prezentacji parametrów wizualnie – słupek, krzywa pleth,
- obudowa odporna na wstrząsy i upadki,
- zasilanie bateryjne (baterie w zestawie),
- funkcja automatycznego wyłączania w stanie bezczynności,
- wyświetlanie statusu zużycia baterii.
Wyrób medyczny. Ilość: 10 sztuk.
9. Ciśnieniomierz elektroniczny:
- przenośny,
- walidowany klinicznie,
- wyświetlacz,
- funkcja wykrywania arytmii,
- zakres pomiaru tętna: 40-199 uderzeń na minutę,
- zakres skurczowego ciśnienia krwi: minimum 60 - 250 mmHg,
- zakres rozkurczowego ciśnienia krwi: minimum 30 - 180 mmHg
- dokładność pomiarowa: do 3 mmHg ,
- mankiet na ramię dla dorosłych w rozmiarze 25-40 cm (+/- 5 cm)
- zasilanie: baterie AA 1,5 V - dołączone
- pamięć: minimum 100 pomiarów,
- automatyczne wyłączenie w przypadku bezczynności, czas i data pomiaru.
Wyrób medyczny. Ilość: 12 sztuk.
10. Ssak elektryczny na stojaku, podłączany do prądu. Wydajność: co najmniej 35 l/min (mierzona w zakresie pracy za zbiornikiem na wydzieliny). Podciśnienie maksymalne: ≥ 90 kPa (675 mmHg). Wielorazowe transparentne zbiorniki na wydzielinę o pojemności 2 litrów (2 sztuki). Zbiorniki z możliwością sterylizacji w autoklawie (120ºC) Możliwość stosowania wkładów jednorazowych. Włącznik/wyłącznik nożny odporny na działanie cieczy, pneumatyczny Regulator podciśnienia membranowy. Wskaźnik podciśnienia. Możliwość pracy ciągłej (24h/dobę). Podświetlany włącznik/wyłącznik Ssak posiada systemy zabezpieczenia przed przepełnieniem. Ssak wyposażony w komplet filtrów i drenów, gotowy do użycia. Ssak umieszczony na wózku czterokołowym o wysokości co najmniej 65 cm, co najmniej 2 koła z blokadą. Na wózku szyna na akcesoria umożliwiająca montaż minimum 2 zbiorników na wydzielinę oraz dodatkowych uchwytów na akcesoria. Wyrób medyczny. Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 36266,40 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 19: Drobny sprzęt medyczny.1. Resuscytator wielorazowy dla dorosłych, objętość worka minimum 1450 ml, worek i maska wykonane z wysokiej jakości silikonu i tworzywa umożliwiającego sterylizację w autoklawie w temperaturze 134 °C (z wyłączeniem rezerwuaru tlenu). W komplecie co najmniej: wielorazowa maska twarzowa dla dorosłych (nr 5 lub 6). Wyrób medyczny. Ilość: 2 sztuki.
2. Resuscytator jednorazowy dla dorosłych, objętość worka minimum 1450 ml, w komplecie z maską dla dorosłych (nr 5 lub 6), rezerwuarem tlenu i przewodem tlenowym. Wyrób medyczny. Ilość: 60 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3920,40 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 20: Drobny sprzęt medyczny.1. Wosk kostny sterylny. Do hamowania krwawienia z kości. Skład: wosk pszczeli minimum 70% oraz emolient. Waga: 2,5 g. Wyrób medyczny. Opakowanie: 12 sztuk. Łączna liczba sztuk: 48
Ilość: 4 opakowania.
Dopuszcza się opakowanie po 24 sztuki, pod warunkiem przeliczenia liczby opakowań tak, aby łączna ilość sztuk była zgodna z SWZ. W takim przypadku należy podać liczbę sztuk w opakowaniu oraz odpowiednio przeliczyć liczbę opakowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 432,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 21: Drobny sprzęt do terapii dróg oddechowych.1. Sterylna woda do nawilżania tlenu w jednorazowym pojemniku 340 ml (+/- 10 ml), z adapterem do dozownika tlenu, z możliwością użycia do wyczerpania pojemności opakowania przez okres minimum 30 dni od otwarcia. W zestawie głowica łącząca reduktor tlenowy z pojemnikiem. Wyrób medyczny. Ilość: 600 sztuk.
2. Maska tlenowa do średniej koncentracji tlenu, otwarta, wydłużona pod brodę, anatomiczny kształt, wykonana z miękkiego PVC, z aluminiowym zaciskiem na nos, gumką do mocowania z możliwością regulacji długości, atraumatyczny mankiet maski, obrotowy łącznik, dren tlenowy dł. min 180 cm, o przekroju gwiazdkowym, łącznik uniwersalny do podłączenia aparatury wymagającej łącznika standardowego i do aparatury wymagającej łącznika gwintowanego, jednorazowego użytku, czysta mikrobiologicznie, pakowana pojedynczo. Wyrób medyczny. Ilość: 3000 sztuk.
3. Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy tlenowe) jednorazowego użytku, z miękkiego, przezroczystego PVC, część donosowa prosta, rozpraszająca tlen równomiernie, anatomiczna końcówka do nosa z miękkiego materiału eliminującego podrażnienia śluzówki, dren o przekroju gwiazdkowym na całej długości łącznie z częścią opasającą głowę, długość drenu minimum 2.0 m, łącznik uniwersalny do podłączenia aparatury wymagającej łącznika standardowego i do aparatury wymagającej łącznika gwintowanego, czysty mikrobiologicznie, pakowany pojedynczo. Wyrób medyczny. Ilość: 250 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 20304,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 22: Drobny sprzęt medyczny.1. Jednorazowy pojemnik do systemów o pojemności 1500 ml do zamkniętego systemu do odsysania, z niemechanicznym filtrem hydrofobowym, wyposażony w 4 porty:
- pacjent,
- próżnia,
- na środek neutralizujący,
- możliwość szeregowego podłączenia kilku pojemników.
Każdy port wyraźnie opisany, pokrywa wyposażona w komplet zatyczek umożliwiających zamknięcie każdego portu, dodatkowo w zestawie dołączony proszek żelujący oraz jeden sterylny dren łączący, pojemnik i pokrywa pakowane oddzielnie. Wkłady kompatybilne z zewnętrznymi pojemnikami typu DeRoyal. Wyrób medyczny. Ilość: 1300 sztuk.
2. Wielorazowa zapasowa osłona wkładów typu DeRoyal. Wyrób medyczny. Ilość: 10 sztuk.
3. Łącznik prosty 6-9/ 5 do drenów. Wyrób medyczny. Ilość: 2500 sztuk.
4. Zamknięty system do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego z kontrolą siły ssania, pojemność 40 ml (+/- 5 ml). Wyrób medyczny. Ilość: 200 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 37746,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 23: Drobny sprzęt medyczny.1. Worek do zbiórki moczu z zaworem spustowym T, pojemność 2000 ml, zastawka antyzwrotna, skalowany minimum co 100 ml, wykonany z PCV, pogrubione ścianki i zgrzewane boki zapobiegające samoistnemu rozerwaniu. Wyrób medyczny. Ilość: 4000 sztuk.
2. Uchwyt do zawieszania standardowych worków na mocz - podwójny, wykonany z PCV, mechanizm zapobiegający załamywaniu się drenu, możliwy do zastosowania do okrągłych i kwadratowych ram łóżek. Wyrób medyczny. Ilość: 300 sztuk.
3. Worek do lewatywy z kanką miękką z jednym atraumatycznym otworem centralnym i minimum jednym otworem bocznym, pojemność min. 1300 ml, z drenem o średnicy 6-8 mm i długości min. 90 cm, maks. 150 cm. Wyrób medyczny. Ilość: 60 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4682,88 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 24: Drobny sprzęt medyczny.1. Strzygarka chirurgiczna, bezprzewodowa do stosowania z wymiennym, jednorazowym ostrzem. Przeznaczona do przedoperacyjnego usuwania wszystkich rodzajów włosów:
- możliwość pracy „na mokro”,
- możliwość czyszczenia pod bieżącą wodą,
- możliwość dezynfekcji środkami na bazie alkoholu,
- wbudowany akumulator litowo-jonowy,
- czas pracy po jednym naładowaniu minimum 120 min,
- wskaźnik poziomu naładowania LED,
- bezkontaktowe usuwanie ostrza za pomocą jednego przycisku.
W zestawie z ładowarką.
Wyrób medyczny. Ilość: 2 zestawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1080,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 25: Drobny sprzęt medyczny.1. Pojemnik/wanna do dezynfekcji pojemność użytkowa 3,0 l. Wykonany z tworzywa sztucznego, odpornego na działanie środków dezynfekcyjnych. W składzie co najmniej:
- pojemnik główny,
- sito (element perforowany, umożliwiający wyciąganie narzędzi),
- pokrywka.
Ilość: 3 sztuki.
2. Pojemnik/wanna do dezynfekcji pojemność użytkowa 5 l. Wykonany z tworzywa sztucznego, odpornego na działanie środków dezynfekcyjnych. W składzie co najmniej:
- pojemnik główny,
- sito (element perforowany, umożliwiający wyciąganie narzędzi),
- pokrywka.
Ilość: 2 sztuki.
3. Pojemnik/wanna do dezynfekcji, pojemność użytkowa 10 l. Wykonany z tworzywa sztucznego, odpornego na działanie środków dezynfekcyjnych. W składzie co najmniej:
- pojemnik główny,
- sito (element perforowany, umożliwiający wyciąganie narzędzi),
- pokrywka.
Wysokość wewnętrzna sita: minimum 16 cm.
Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1845,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 26: Drobny sprzęt medyczny.1. Osłonka na strzykawkę 5 ml. Do stosowania w medycynie nuklearnej jako osłona przed promieniowaniem gamma dla rąk i palców. Wykonana z wolframu. Osłonność dla promieniowania gamma o grubości w zakresie 2,0-2,5 mm. Blokada przed wypadnięciem strzykawki poprzez sprężynujący klips (nie dopuszcza się blokady poprzez zakręcanie/przykręcanie). Dopasowana do umieszczania wewnątrz osłony strzykawki o pojemności nominalnej 5 ml oraz wymiarach zewnętrznych dł. 55 mm x fi 12 mm. Długość całkowita osłony maksymalnie 62 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113200-1 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej
4.5.5.) Wartość części: 4536,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 27: Drobny sprzęt medyczny.1. Osłonka na strzykawkę 5 ml. Do stosowania w medycynie nuklearnej jako osłona przed promieniowaniem gamma dla rąk i palców. Wykonana z wolframu. Osłonność dla promieniowania gamma o grubości w zakresie 2,0-2,5 mm. Blokada przed wypadnięciem strzykawki poprzez sprężynujący klips (nie dopuszcza się blokady poprzez zakręcanie/przykręcanie). Dopasowana do umieszczania wewnątrz osłony strzykawki o pojemności nominalnej 5 ml oraz wymiarach zewnętrznych dł. 55 mm x fi 12 mm. Długość całkowita osłony maksymalnie 62 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113200-1 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej
4.5.5.) Wartość części: 4320,00 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 28: Drobny sprzęt medyczny.1. Osłonka na strzykawkę 2 ml dla emiterów beta. Do stosowania w medycynie nuklearnej jako osłona przed promieniowaniem beta dla rąk i palców podczas wykonywania zabiegów synowektomii z użyciem izotopu Y-90. Materiał osłonny przed promieniowaniem beta – PMMA o grubości 3 mm. Dopasowana do umieszczania wewnątrz osłony strzykawki o pojemności nominalnej 2 ml oraz wymiarach zewnętrznych dł. 47 mm x fi 10 mm. Wyrób medyczny.
Ilość: 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113200-1 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej
4.5.5.) Wartość części: 6210,00 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 29: Drobny sprzęt medyczny.1. Osłonka na fiolkę dla emiterów beta. Do stosowania w medycynie nuklearnej jako osłona przed promieniowaniem beta podczas pracy z użyciem izotopu Y-90. Materiał osłonny przed promieniowaniem beta – PMMA o grubości 5 mm. Dopasowana do umieszczenia wewnątrz fiolki zbiorczej o pojemności nominalnej 15 ml. Wyrób medyczny.
Ilość: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113200-1 - Sprzęt ochrony jądrowej, biologicznej, chemicznej i radiologicznej
4.5.5.) Wartość części: 6750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9163,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14031,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9163,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENPOL Plastics Piotr Cendrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421807602
7.3.3) Ulica: ul. Rudna 14, lok. B
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-214
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENPOL Plastics Piotr Cendrowski
jakie przetargi wygrała firma
CENPOL Plastics Piotr Cendrowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9163,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-09 do 2025-12-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1257,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1420,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1257,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENPOL Plastics Piotr Cendrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421807602
7.3.3) Ulica: ul. Rudna 14, lok. B
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-214
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENPOL Plastics Piotr Cendrowski
jakie przetargi wygrała firma
CENPOL Plastics Piotr Cendrowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1257,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-09 do 2025-12-09Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie Pakietu 3 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2066,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2066,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2066,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProjectMed Tomasz Surowiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660673514
7.3.3) Ulica: Alejkowa 21 lok. paw B9
7.3.4) Miejscowość: Sowlany
7.3.5) Kod pocztowy: 15-528
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2066,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-06 do 2025-12-06Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie Pakietu 5 nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie Pakietu 6 nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1906,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1906,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1906,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250
7.3.3) Ulica: Graniczna 32B
7.3.4) Miejscowość: Przyszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-178
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1906,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-06 do 2025-12-06Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie Pakietu 8 nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27250,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27250,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27250,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27250,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-09 do 2025-12-09Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie Pakietu 10 nie złożono żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3837,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3837,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3837,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Porębski Expans Polska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9451256982
7.3.3) Ulica: Kobierzyńska 98 lok. 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-382
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3837,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-06 do 2025-12-06Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anmar spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462538085
7.3.3) Ulica: Strefowa 22
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-10 do 2025-12-10Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6158,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6158,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6158,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6158,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-06 do 2025-12-06Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6691,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9313,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6691,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250
7.3.3) Ulica: Graniczna 32B
7.3.4) Miejscowość: Przyszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-178
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6691,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-06 do 2025-12-06Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12648,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12648,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250
7.3.3) Ulica: Graniczna 32B
7.3.4) Miejscowość: Przyszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-178
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12648,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-06 do 2025-12-06Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25909,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25909,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25909,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „OSS” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570902721
7.3.3) Ulica: Siennicka 25
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-758
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25909,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-06 do 2025-12-06Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10044,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10465,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10044,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10044,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-10 do 2025-12-10Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30543,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30543,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30543,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anmar spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462538085
7.3.3) Ulica: Strefowa 22
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30543,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-10 do 2025-12-10Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2103,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4944,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2103,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2103,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-09 do 2025-12-09Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-09 do 2025-12-09Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16972,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16972,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16972,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16972,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-09 do 2025-12-09Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37216,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37216,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37216,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37216,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-09 do 2025-12-09Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3038,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3486,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3038,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3038,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-09 do 2025-12-09Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie Pakietu 24 nie złożono żadnej oferty.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie Pakietu 25 nie złożono żadnej oferty.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie Pakietu 26 nie złożono żadnej oferty.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie Pakietu 27 nie złożono żadnej oferty.
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie Pakietu 28 nie złożono żadnej oferty.
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie Pakietu 29 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek płynów dializacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do terapii nerkozastępczej do posiadanych przez Zamawiającego aparatów Prismaflex oraz Prismax.
- Budowa parkingów, ulic i chodników w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne w związku z realizacją projektu DLA DOBRA RODZINY w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków E F S P.
- Kompleksowa usługa konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
- Dostawa wyrobów sterylizacyjnych, plomb zabezpieczających, kontenerów bezobsługowych
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.