eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów spec pilotaż statków PP na samolcie typu SEP(L)-IR/SE, symulatorze FNPT II-IR/SE, do licencji ATPL(A) 12 msc z podziałem na częsici



Ogłoszenie z dnia 2024-12-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów spec pilotaż statków PP na samolcie typu SEP(L)-IR/SE, symulatorze FNPT II-IR/SE, do licencji ATPL(A) 12 msc z podziałem na częsici

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Poznańska

1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamowień Publicznych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001608

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 60-965

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.slesinska@put.poznan.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673101

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00671656

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.
7. Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego, które zostały określone odpowiednio w załącznikach Formularz cenowy nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) do SWZ
8. Ilość godzin w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu objętym prawem opcji podana w Formularzu cenowym - stanowiącym odpowiednio załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) 8e (pakiet V) do SWZ jest ilością prognozowaną, podaną w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany/przekroczenia liczby poszczególnych godzin z zastrzeżeniem, iż łączna wartość ilość godzin szkolenia dla zamówienia podstawowego nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4, natomiast dla zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.
9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie za rzeczywistą ilość godzin szkoleniowych.
10. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna godzina szkolenia z wskazanych przez Zamawiającego jako zamówienie opcjonalne w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV), 8e(PAKIET V).
11. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb.
12. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV)8e(PAKIET V). Zamawiający będzie realizował płatności za faktyczne zrealizowane godziny nalotu, potwierdzone w Elektronicznym Zapisie Lotów (EZL), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia liczby godzin nalotu, niż to określono w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 10% ceny umowy.

Po zmianie:
Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.
7. Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego, które zostały określone odpowiednio w załącznikach Formularz cenowy nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) 8e (pakiet V) do SWZ
8. Ilość godzin w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu objętym prawem opcji podana w Formularzu cenowym - stanowiącym odpowiednio załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) 8e (pakiet V) do SWZ jest ilością prognozowaną, podaną w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany/przekroczenia liczby poszczególnych godzin z zastrzeżeniem, iż łączna wartość ilość godzin szkolenia dla zamówienia podstawowego nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4, natomiast dla zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.
9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie za rzeczywistą ilość godzin szkoleniowych.
10. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna godzina szkolenia z wskazanych przez Zamawiającego jako zamówienie opcjonalne w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV), 8e(PAKIET V).
11. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb.
12. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV)8e(PAKIET V). Zamawiający będzie realizował płatności za faktyczne zrealizowane godziny nalotu, potwierdzone w Elektronicznym Zapisie Lotów (EZL), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia liczby godzin nalotu, niż to określono w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 10% ceny umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
6. Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.
7. Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego, które zostały określone odpowiednio w załącznikach Formularz cenowy nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) do SWZ
8. Ilość godzin w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu objętym prawem opcji podana w Formularzu cenowym - stanowiącym odpowiednio załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) 8e (pakiet V) do SWZ jest ilością prognozowaną, podaną w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany/przekroczenia liczby poszczególnych godzin z zastrzeżeniem, iż łączna wartość ilość godzin szkolenia dla zamówienia podstawowego nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4, natomiast dla zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.
9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie za rzeczywistą ilość godzin szkoleniowych.
10. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna godzina szkolenia z wskazanych przez Zamawiającego jako zamówienie opcjonalne w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV), 8e(PAKIET V).
11. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb.
12. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV)8e(PAKIET V). Zamawiający będzie realizował płatności za faktyczne zrealizowane godziny nalotu, potwierdzone w Elektronicznym Zapisie Lotów (EZL), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia liczby godzin nalotu, niż to określono w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 10% ceny umowy.

Po zmianie:
6. Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.
7. Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego, które zostały określone odpowiednio w załącznikach Formularz cenowy nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) 8e (pakiet V) do SWZ
8. Ilość godzin w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu objętym prawem opcji podana w Formularzu cenowym - stanowiącym odpowiednio załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) 8e (pakiet V) do SWZ jest ilością prognozowaną, podaną w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany/przekroczenia liczby poszczególnych godzin z zastrzeżeniem, iż łączna wartość ilość godzin szkolenia dla zamówienia podstawowego nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4, natomiast dla zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.
9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie za rzeczywistą ilość godzin szkoleniowych.
10. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna godzina szkolenia z wskazanych przez Zamawiającego jako zamówienie opcjonalne w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV), 8e(PAKIET V).
11. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb.
12. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV)8e(PAKIET V). Zamawiający będzie realizował płatności za faktyczne zrealizowane godziny nalotu, potwierdzone w Elektronicznym Zapisie Lotów (EZL), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia liczby godzin nalotu, niż to określono w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 10% ceny umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
6. Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.
7. Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego, które zostały określone odpowiednio w załącznikach Formularz cenowy nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) do SWZ
8. Ilość godzin w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu objętym prawem opcji podana w Formularzu cenowym - stanowiącym odpowiednio załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) 8e (pakiet V) do SWZ jest ilością prognozowaną, podaną w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany/przekroczenia liczby poszczególnych godzin z zastrzeżeniem, iż łączna wartość ilość godzin szkolenia dla zamówienia podstawowego nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4, natomiast dla zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.
9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie za rzeczywistą ilość godzin szkoleniowych.
10. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna godzina szkolenia z wskazanych przez Zamawiającego jako zamówienie opcjonalne w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV), 8e(PAKIET V).
11. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb.
12. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV)8e(PAKIET V). Zamawiający będzie realizował płatności za faktyczne zrealizowane godziny nalotu, potwierdzone w Elektronicznym Zapisie Lotów (EZL), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia liczby godzin nalotu, niż to określono w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 10% ceny umowy.

Po zmianie:
6. Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.
7. Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego, które zostały określone odpowiednio w załącznikach Formularz cenowy nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) , 8e (PAKIET V) do SWZ
8. Ilość godzin w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu objętym prawem opcji podana w Formularzu cenowym - stanowiącym odpowiednio załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) 8e (pakiet V) do SWZ jest ilością prognozowaną, podaną w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany/przekroczenia liczby poszczególnych godzin z zastrzeżeniem, iż łączna wartość ilość godzin szkolenia dla zamówienia podstawowego nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4, natomiast dla zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.
9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie za rzeczywistą ilość godzin szkoleniowych.
10. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna godzina szkolenia z wskazanych przez Zamawiającego jako zamówienie opcjonalne w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV), 8e(PAKIET V).
11. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb.
12. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV)8e(PAKIET V). Zamawiający będzie realizował płatności za faktyczne zrealizowane godziny nalotu, potwierdzone w Elektronicznym Zapisie Lotów (EZL), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia liczby godzin nalotu, niż to określono w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 10% ceny umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
6. Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.
7. Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego, które zostały określone odpowiednio w załącznikach Formularz cenowy nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) do SWZ
8. Ilość godzin w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu objętym prawem opcji podana w Formularzu cenowym - stanowiącym odpowiednio załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) 8e (pakiet V) do SWZ jest ilością prognozowaną, podaną w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany/przekroczenia liczby poszczególnych godzin z zastrzeżeniem, iż łączna wartość ilość godzin szkolenia dla zamówienia podstawowego nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4, natomiast dla zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.
9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie za rzeczywistą ilość godzin szkoleniowych.
10. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna godzina szkolenia z wskazanych przez Zamawiającego jako zamówienie opcjonalne w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV), 8e(PAKIET V).
11. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb.
12. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV)8e(PAKIET V). Zamawiający będzie realizował płatności za faktyczne zrealizowane godziny nalotu, potwierdzone w Elektronicznym Zapisie Lotów (EZL), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia liczby godzin nalotu, niż to określono w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 10% ceny umowy.

Po zmianie:
6. Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.
7. Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego, które zostały określone odpowiednio w załącznikach Formularz cenowy nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV), 8e (PAKIET V) do SWZ
8. Ilość godzin w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu objętym prawem opcji podana w Formularzu cenowym - stanowiącym odpowiednio załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) 8e (pakiet V) do SWZ jest ilością prognozowaną, podaną w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany/przekroczenia liczby poszczególnych godzin z zastrzeżeniem, iż łączna wartość ilość godzin szkolenia dla zamówienia podstawowego nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4, natomiast dla zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.
9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie za rzeczywistą ilość godzin szkoleniowych.
10. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna godzina szkolenia z wskazanych przez Zamawiającego jako zamówienie opcjonalne w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV), 8e(PAKIET V).
11. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb.
12. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV)8e(PAKIET V). Zamawiający będzie realizował płatności za faktyczne zrealizowane godziny nalotu, potwierdzone w Elektronicznym Zapisie Lotów (EZL), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia liczby godzin nalotu, niż to określono w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 10% ceny umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.
7. Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego, które zostały określone odpowiednio w załącznikach Formularz cenowy nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) do SWZ
8. Ilość godzin w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu objętym prawem opcji podana w Formularzu cenowym - stanowiącym odpowiednio załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) 8e (pakiet V) do SWZ jest ilością prognozowaną, podaną w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany/przekroczenia liczby poszczególnych godzin z zastrzeżeniem, iż łączna wartość ilość godzin szkolenia dla zamówienia podstawowego nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4, natomiast dla zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.
9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie za rzeczywistą ilość godzin szkoleniowych.
10. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna godzina szkolenia z wskazanych przez Zamawiającego jako zamówienie opcjonalne w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV), 8e(PAKIET V).
11. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb.
12. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV)8e(PAKIET V). Zamawiający będzie realizował płatności za faktyczne zrealizowane godziny nalotu, potwierdzone w Elektronicznym Zapisie Lotów (EZL), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia liczby godzin nalotu, niż to określono w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 10% ceny umowy.

Po zmianie:
Zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.
7. Zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego, które zostały określone odpowiednio w załącznikach Formularz cenowy nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV), 8e (PAKIET V) do SWZ
8. Ilość godzin w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu objętym prawem opcji podana w Formularzu cenowym - stanowiącym odpowiednio załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) 8e (pakiet V) do SWZ jest ilością prognozowaną, podaną w celu obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany/przekroczenia liczby poszczególnych godzin z zastrzeżeniem, iż łączna wartość ilość godzin szkolenia dla zamówienia podstawowego nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4, natomiast dla zamówienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy.
9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy jedynie za rzeczywistą ilość godzin szkoleniowych.
10. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna godzina szkolenia z wskazanych przez Zamawiającego jako zamówienie opcjonalne w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV), 8e(PAKIET V).
11. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb.
12. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załączniki nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV)8e(PAKIET V). Zamawiający będzie realizował płatności za faktyczne zrealizowane godziny nalotu, potwierdzone w Elektronicznym Zapisie Lotów (EZL), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia liczby godzin nalotu, niż to określono w przedmiocie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 10% ceny umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.10. Ofertę można składać na

Przed zmianą:
kilka części

Po zmianie:
jedną część

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie

4) zdolności technicznej lub zawodowej: DOTYCZY WSZYSTKICH PAKIETÓW
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże dysponowanie minimum 1 osobą, tj. pilotem/instruktorem, zdolną do wykonania zamówienia, która będzie je wykonywała i będzie odpowiedzialna za prawidłową realizację zamówienia i jakość jego wykonania.

Na potwierdzenie warunku należy przedstawić kopię licencji oraz wpis do książki pilota lub dokument równoważny
Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje oraz w ofercie wykaże osoby posiadające następujące kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe:
1.





PILOT/INSTRUKTOR






Posiadającą następujące kwalifikacje: licencję pilota samolotowego z uprawnieniami instruktora do szkolenia ME, ME IR, wydaną przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego, uprawniającą do prowadzenia praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach wielosilnikowych tłokowych lądowych klasy MEP(L), wraz z przeszkoleniem na PIPER PA-44 co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego,
Zamawiający dopuszcza, aby właściciel firmy samodzielnie wykonywał czynności pracownika zatrudnionego na umowę o pracę, ale w tym wypadku zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia o samodzielnym wykonaniu czynności.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie

4) zdolności technicznej lub zawodowej: DOTYCZY WSZYSTKICH PAKIETÓW
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże dysponowanie minimum 1 osobą, tj. pilotem/instruktorem, zdolną do wykonania zamówienia, która będzie je wykonywała i będzie odpowiedzialna za prawidłową realizację zamówienia i jakość jego wykonania.

Na potwierdzenie warunku należy przedstawić kopię licencji oraz wpis do książki pilota lub dokument równoważny
Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje oraz w ofercie wykaże osoby posiadające następujące kwalifikacje, uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe:
1.


PILOT/INSTRUKTOR

Posiadającą następujące kwalifikacje: licencję pilota samolotowego z uprawnieniami instruktora do szkolenia SEIR, wydaną przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego, uprawniającą do prowadzenia praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach jednosilnikowych tłokowych lądowych klasy SEP(L), wraz z przeszkoleniem na CESNA 172 i CESNA 182

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego,

Zamawiający dopuszcza, aby właściciel firmy samodzielnie wykonywał czynności pracownika zatrudnionego na umowę o pracę, ale w tym wypadku zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia o samodzielnym wykonaniu czynności.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:

1) odpowiednie zezwolenia, licencje, koncesje lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dotyczącego wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej ( zgodnie z pkt VIII. 2.4 do SWZ).
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 10 do SWZ; ( zgodnie z pkt VIII. 2.4 c do SWZ).

Po zmianie:
wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 10 do SWZ; ( zgodnie z pkt VIII. 2.4 do SWZ).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Formularz cenowy - Załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) 8e(pakiet V) do SWZ.
Niniejszy dokument Wykonawca składa wraz z ofertą.
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli nie będzie zawierać wypełnionego według wzoru podanego przez Zamawiającego załącznika nr 8a, 8b, 8c, 8d do SWZ (w zależności od pakietu, na który wykonawca składa ofertę) tj. szczegółowego formularza cenowego sporządzonego w formie tabelarycznej.

Po zmianie:
Formularz cenowy - Załącznik nr 8a(PAKIET I), 8b(PAKIET II), 8c(PAKIET III), 8d(PAKIET IV) 8e(pakiet V) do SWZ.
Niniejszy dokument Wykonawca składa wraz z ofertą.
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli nie będzie zawierać wypełnionego według wzoru podanego przez Zamawiającego załącznika nr 8a, 8b, 8c, 8d, 8e do SWZ (w zależności od pakietu, na który wykonawca składa ofertę) tj. szczegółowego formularza cenowego sporządzonego w formie tabelarycznej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załączniki odpowiednio nr 6a(Pakiet I), 6b(Pakiet II), 6c(Pakiet III), 6d(Pakiet IV) do SWZ.

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załączniki odpowiednio nr 6a(Pakiet I), 6b(Pakiet II), 6c(Pakiet III), 6d(Pakiet IV) , 6 e (pakiet V) do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.