eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie przez okres 48 miesięcy usług całodobowej obsługi technicznej siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach Oddział w Gliwicach.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie przez okres 48 miesięcy usług całodobowej obsługi technicznej siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach Oddział w Gliwicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Owocowa 6-6A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-158

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 326041250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@katowice.pip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.pip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6777559e-f1bc-408d-ba3c-1efe8c36428e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nadzór nad warunkami pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie przez okres 48 miesięcy usług całodobowej obsługi technicznej siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach Oddział w Gliwicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6777559e-f1bc-408d-ba3c-1efe8c36428e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018512/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Całodobowa obsługa techniczna budynku stanowiącego siedzibę PIP OIP w Katowicach Oddział w Gliwicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590232

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KT-ROR-A.213.221.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 338971,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 193207,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowej obsługi technicznej budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach Oddział w Gliwicach, mieszczącego się w Gliwicach, przy ul. Hlubka 2, 44-100 Gliwice.
Zakres usług obejmuje:
- całodobowe pogotowie techniczne, zapewniające zabezpieczenie techniczne budynku (tj. usuwanie awarii i naprawy instalacji budynku, bieżąca konserwacja itp.), mające na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynku, w tym części budowlanej (obejmującej m.in. elementy ślusarskie, stolarsko-szklarskie, w tym stolarkę drzwiową i okienną, wraz z żaluzjami i roletami wewnętrznymi, elementy dekarskie, murarsko-tynkarskie i inne), instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, rynien wraz z rurami spustowymi, odwodnień liniowych, w tym czyszczenia kratek ściekowych rur spustowych, instalacji elektrycznej, serwis i przeglądy instalacji klimatyzacji, instalacji ogrzewania (gazowej) oraz systemu detekcji gazu – z wyłączeniem serwisu i przeglądów systemów sygnalizacji włamania i napadu i ppoż.,
- wykonywanie przeglądów konserwacyjnych platformy przyschodowej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dn. 30.10.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone w tym postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta – Przedsiębiorstwa Przemysłowo-Handlowo-Usługowego „Pog-Tech" Sp. z o.o. Z uwagi na to, iż cena zaoferowana przez tego Wykonawcę była niższa o ponad 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania, w dniu 06.12.2024 r. do Wykonawcy zostało wystosowane wezwanie do złożenia wyjaśnień na podst. art. 224 ust. 2 pkt 1 ustawy. Wykonawca przedstawił wyjaśnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, jednakże z treści tych wyjaśnień wynika, że cena oferty nieprawidłowa (znacząco obniżona), z uwagi na popełniony przez Wykonawcę błąd przy uzupełnianiu formularza cenowego. Błąd ten nie może zostać poprawiony przez Zamawiającego w trybie art. 223 ust. 2 ustawy. Wykonawca zatem nie wykazał, że zaoferowana cena nie jest rażąco niska. W związku z powyższym oferta ta podlega odrzuceniu na podst. art. 224 ust. 6 ustawy. Ponieważ była to jedyna oferta złożona w postępowaniu, podlega ono unieważnieniu na podst. art. 255 pkt 2 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.