Og³oszenie z dnia 2024-12-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej dla pojazdów Gminy Bielawy w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bielawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147857
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Garbarska
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bielawy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-423
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 48 838 26 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bielawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.ugbielawy.nv.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej dla pojazdów Gminy Bielawy w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e9fc21a2-0f1b-4be8-b0cf-14c72b626fcc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00674874
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00008003/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej dla pojazdów Gminy Bielawy w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9fc21a2-0f1b-4be8-b0cf-14c72b626fcc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami przy u¿yciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ , poczty elektronicznej gmina@bielawy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy mo¿e zdecydowaæ o
prowadzeniu komunikacji z Wykonawcami wy³±cznie za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia, poprze któr± jest bezposredni
dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia
na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz w zak³adce ,,Centrum Pomocy”.
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania przez platforme e-Zamówienia.
Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na li¶cie wszystkich postêpowañ ze strony g³ównej z zak³adki Przegl±daj
postêpowania/konkursy dostêpnej na platformie
e-Zamówienia.
Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na
Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce ,,informacje podstawowe.
Zalogowany wykonawca u¿ywaj±c przycisku ,,Wype³nij” widocznego pod ,,Formularzem ofertowym” zobowi±zany jest do
zweryfikowania poprawno¶ci danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupe³nienia pozosta³ych informacji
dotycz±cych wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnêtrzny. Podpisanie formularza ofertowego wariantem podpisu w typie
zewnêtrznym równie¿ jest mo¿liwy, tylko w tym przypadku, powsta³y oddzielny plik podpisu dla tego formularza nale¿y za³±czyæ w
polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert±, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o
udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci
od rodzaju podpisu u jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez
Wykonawcê” dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z
wszytym podpisem (typ zewnêtrzny).
W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego
skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest
równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym wykonawcê.
Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym
Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”.
Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert.
Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wycofaæ ofertê. Wykonawca wycofuje ofertê w zak³adce „Oferty/Wnioski”
u¿ywaj±c przycisku „Wycofaj ofertê”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bielawy;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: tomasz.szwed@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RPG.271.38.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw p³ynnych w 2025 roku do pojazdów stra¿ackich i sprzêtu stra¿ackiego z jednostek OSP dzia³aj±cych na terenie Gminy Bielawy, autobusów szkolnych oraz pojazdów, koparek, ci±gnika rolniczego, podno¶nika jak równie¿ innego drobnego sprzêtu nale¿±cych do Gminy Bielawy. Wykaz sprzêtu i pojazdów zostanie dostarczony Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiaj±cego:
1) Olej napêdowy ON – 55 000 litrów,
2) Benzyna bezo³owiowa Pb – 3 000 litrów
3. W/w ilo¶ci paliw okre¶lone zosta³y na podstawie zakupu paliwa do pojazdów Zamawiaj±cego w okresie 12 miesiêcy. S± to wielko¶ci prognozowane i mog± ulec zmianie, w zale¿no¶ci od potrzeb. Zakup paliwa bêdzie odbywa³ siê poprzez tankowanie bezpo¶rednio do zbiorników pojazdów i maszyn Zamawiaj±cego lub tankowanie do zbiorników dostarczonych przez Zamawiaj±cego sukcesywnie wg potrzeb na stacji paliw Wykonawcy.
4. Stacja paliw wykonawcy nie mo¿e byæ po³o¿ona dalej ni¿ 5 km (odleg³o¶æ mierzona najkrótsz± asfaltow± drog± publiczn±) od siedziby Zamawiaj±cego.
5. Zakup paliwa bêdzie dokonywany wg ceny obowi±zuj±cej w dniu tankowania pojazdu na stacji paliw Wykonawcy, pomniejszonej o sta³y, nie podlegaj±cy zmianie w czasie trwania umowy upust od 1 litra paliwa brutto.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium „Cena” C (koszt) wykonania – 60 %
Kryterium bêdzie obliczane wed³ug wzoru:
C= (Cn/Co x 100) x Wk
gdzie:
C - ilo¶æ punktów w kryterium oceny
Cn - najni¿sza cena w¶ród ocenianych ofert
Co - cena oferty podlegaj±cej ocenie
100 - wska¼nik sta³y
Wk- waga kryterium oceny
Kryterium „Upust” – U – 40 %
przyjmuje siê, ¿e zastosowany upust obowi±zywaæ bêdzie przez ca³y okres trwania umowy:
- upust od 0,01% do 1,00 % - otrzyma 10 punktów,
- upust od 1,01 % do 2,00 % - otrzyma 20 punktów,
- upust od 2,01 % do 3,00 % - otrzyma 30 punktów,
- upust od 3,01 % do 4,00 % i powy¿ej otrzyma 40 punktów
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ upusty w wy¿ej wymienionej punktacji. Inna proponowana punktacja nie bêdzie brana pod uwagê – oferta otrzyma 0 pkt.
W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponuj± jednakow± warto¶æ, wszyscy otrzymaj± liczbê punktów w danym kryterium.
1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P) stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
P = C + U
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
U - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Upust.”
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: upust
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca by³ wpisany do jednego z rejestrów dzia³alno¶ci gospodarczej obowi±zuj±cego na terenie Polski (CEIDG, KRS) lub kraju na terenie, którego Wykonawca ma swoj± siedzibê.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Za spe³nienie warunku posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej Zamawiaj±cy uzna posiadanie koncesji na obrót paliwami ciek³ymi.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej na minimaln± kwotê 100 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca by³ wpisany do jednego z rejestrów dzia³alno¶ci gospodarczej obowi±zuj±cego na terenie Polski (CEIDG, KRS) lub kraju na terenie, którego Wykonawca ma swoj± siedzibê.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Za spe³nienie warunku posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej Zamawiaj±cy uzna posiadanie koncesji na obrót paliwami ciek³ymi.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej na minimaln± kwotê 100 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wymaga aby do oferty zosta³y do³±czone dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Zezwolenie na obrót paliwami ciek³ymi-koncesje.
3) Polisa OC.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 p.z.p.;
2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 p.z.p., tj.:
a) w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury;
b) który w sposób zawiniony powa¿nie naruszy³ obowi±zki zawodowe, co podwa¿a jego uczciwo¶æ, w szczególno¶ci gdy wykonawca w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ zamówienie, co zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± stosownych dowodów;
c) który z przyczyn le¿±cych po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ albo d³ugotrwale nienale¿ycie wykonywa³ istotne zobowi±zanie wynikaj±ce z wcze¶niejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadzi³o do wypowiedzenia lub odst±pienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastêpczego lub realizacji uprawnieñ z tytu³u rêkojmi za wady;
2. Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje zgodnie z art. 111 p.z.p.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;2) Zezwolenie na obrót paliwami ciek³ymi-koncesje.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wymaga aby do oferty zosta³y do³±czone dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Zezwolenie na obrót paliwami ciek³ymi-koncesje.
3) Polisa OC.
5. Zamawiaj±cy nie wymaga do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
6. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
7. W zakresie nieuregulowanym ustaw± p.z.p. lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy, w tym zmianê terminu realizacji umowy, w nastêpuj±cych przypadkach:5.1. w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
5.2. w przypadku, gdy zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, a zmiany wynik³y w trakcie realizacji zamówienia,
5.3. zmiany w sposobie dokonywania p³atno¶ci, rozliczenia,
5.4. zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp.
5.5. uwarunkowañ spo³ecznych (protestów, listów, petycji, itp.),
5.6. zmiany stanu prawnego, zmiany stawki podatku VAT, podatku akcyzowego itp.
5.7. braku mo¿liwo¶ci kontynuacji dostawy z winy Zamawiaj±cego,
5.8. konieczno¶ci zmiany terminu koñcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy nie mo¿na by³o tego przewidzieæ w chwili podpisania umowy,
5.9. mo¿liwa jest korzystna dla Zamawiaj±cego zmiana terminów i sposobu p³atno¶ci za realizacjê przedmiotu zamówienia,
5.10. w przypadku wyst±pienia awarii, si³y wy¿szej np. klêski ¿ywio³owe, konflikt zbrojny, zdarzenia zwi±zane z dzia³aniem si³ natury, og³oszenia stanu epidemicznego, pandemii itp.
5.11. niezbêdna jest zmiana sposobu wykonania zamówienia, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub jest konieczna w celu prawid³owego wykonania umowy,
5.12. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê Wykonawcy, któremu udzieli³ zamówienia. Wykonawcê dotychczasowego mo¿e zast±piæ nowy Wykonawca w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy.
5.13. Z powodu okoliczno¶ci zaistnia³ych po stronie Zamawiaj±cego mo¿liwe jest wyd³u¿enia terminu wykonania zamówienia.
2. Warunki dokonania zmian:
a) zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron, wyra¿on± na pi¶mie (w formie aneksu), pod rygorem niewa¿no¶ci,
b) strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy:
- opisze zaistnia³e okoliczno¶ci,
- uzasadni, udokumentuje zaistnienie powy¿szych okoliczno¶ci,
- obliczy koszty zmiany, je¶li zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy,
- opisze wp³yw zmian na termin wykonania umowy.
c) wniosek o zmianê postanowieñ zawartej umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-07 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-07 14:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-06
INNE PRZETARGI BIELAWY
wiêcej: przetargi BIELAWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Oleju napêdowego - na rok 2025 dla Gminnego Zak³adu Komunalnego w ¯o³êdowie
- Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Lubelskiego Zarz±du Obs³ugi Przej¶æ Granicznych
- DOSTAWA PALIW DLA ZAK£ADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W STÊSZEWIE W ROKU 2025
- "Dostawa paliwa (oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej) dla Nadle¶nictwa Skrwilno w 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego w 2025 roku
- Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzêtu na okres 36 miesiêcy
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.